ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ΔΗΛΩΣΗ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΕΙΣΦΟΡΑΣ - ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ!!!

Τώρα που θα πάμε να πληρώσουμε καλόν είναι να συνυποβάλλουμε την παρούσα δήλωση επιφύλαξης. 
Δεν ξέρει κανείς τί γίνεται στο μέλλον αν η έκτακτη εισφορά κριθεί αντισυνταγματική 


ΔΗΛΩΣΗ ΡΗΤΗΣ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗΣ
              Επί της έκτακτης εφάπαξ εισφοράς άρθρο 29  Ν.3986/2011




Του............. ............................ κατοίκου……………με ΑΦΜ………….
ΠΡΟΣ   Την Δ.Ο.Υ................
Για τη διεκδίκηση της επιστροφής της καταβληθείσας έκτακτης εισφοράς
ποσού ευρώ
Δηλώνω και με την παρούσα ότι η επιβληθείσα, δυνάμει της υπ' αρ.... ειδοποίησης, σε βάρος μου έκτακτης εισφοράς  αρ. 29 Ν.3986/2011  ποσού ευρώ
............ (υπ' αρ. χρημ. καταλ......... )  ΔΕΝ είναι σύννομη, διότι η διάταξη αυτή δεν
είναι δυνατό να εφαρμοσθεί, αντιβαίνουσα σε ρητές συνταγματικές διατάξεις.
Ειδικότερα:

Α. Η υπό της άνω διατάξεως επιβολή αναδρομικής φορολογικής επιβάρυνσης
Δια της εν λόγω διατάξεως αρ. 29 Ν.3986/2011 επιβάλλεται έκτακτη εισφορά στο συνολικό καθαρό εισόδημα, πραγματικό ή τεκμαρτό, φορολογούμενο ή απαλλασσόμενο των φυσικών προσώπων ή της σχολάζουσας κληρονομιάς των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος του οικονομικού έτους 2011 (διαχειριστικής χρήσης 2010) εφόσον αυτό υπερβαίνει τις 12.000,00 €.
Δηλαδή διώκεται εν έτει 2011 η επιβολή φορολογικής επιβάρυνσης για   ήδη φορολογηθέντα εισοδήματα του έτους 2010.
Συνεπώς η επιβληθείσα εισφορά αντίκειται στην διάταξη της παρ. 2 αρ. 78 του Συντάγματος, η οποία ρητώς απαγορεύει την επιβολή με νόμο αναδρομικής ισχύος που εκτείνεται πέρα από τις προθεσμίες του οικονομικού έτος κατά το οποίο επιβλήθηκε.
Β. Η υπό του αρ. 29 Ν.3986/2011 παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας.
Στην παρ. 2 του ιδίου αρ. 29 Ν.3986/2011 καθορίζεται ο τρόπος κλιμακώσεως της εκτάκτου εισφοράς, εκκινώντας από το ποσό των 120 € για ετήσιο συνολικό εισόδημα 12.001,00 € και άνω.
Εντούτοις, η καθιερούμενη στην άνω διάταξη κλίμακα προσκρούει στην κατοχυρωθείσα δια της παρ. 5 αρ. 4 του Συντάγματος αρχής της αναλογικότητας κατά την οποία « οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους».
Και τούτο διότι δια της άνω κλίμακας ο φορολογούμενος που δήλωσε καθαρό εισόδημα 12.000,00 € δεν επιβαρύνεται με την εν λόγω εισφορά, ενώ ο δηλώσας εισόδημα κατά 1 μόλις ευρώ μεγαλύτερο (12.001,00 €) υπόκειται σε εισφορά .
Σημειωτέον ότι αντίστοιχη παραβίαση της αρχής της αναλογικότητας παρατηρείται σε όλα τα κλιμάκια εισοδήματος, βάσει των οποίων υπολογίζεται η έκτακτη εισφορά, δηλαδή για διαφορές 1 μόνο ευρώ ο φορολογούμενος υπόκειται σε πολλαπλάσια επιβάρυνση.
Γ. Η υπό της ίδιας διατάξεως παραβίαση, πολλαπλή μάλιστα, της αρχής της ίσης μεταχειρίσεως .
Γ1.Η εν λόγω εισφορά καταλαμβάνει και έσοδα απαλλασσόμενα της φορολογίας επ' ονόματι των φυσικών προσώπων ή αυτοτελώς φορολογηθέντα με εξάντληση της φορολογικής υποχρέωσης (π.χ. μερίσματα, τόκοι κλπ), τα οποία εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια εκάστου φορολογουμένου εάν θα περιληφθούν στην υποβαλλόμενη υπ' αυτού δήλωση φορολογίας εισοδήματος του αντίστοιχου έτους.
Ωστόσο, ο υπολογισμός της έκτακτης εισφοράς και επί των άνω εσόδων συνιστά παραβίαση της θεσπισθείσας δια της παρ.2 αρ. 4 του Συντάγματος αρχής της ίσης μεταχείρισης κατά την οποία « οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις».
Και τούτο διότι ο συνυπολογισμός των εν λόγω εσόδων άγει σε προφανή άνιση μεταχείριση τον φορολογούμενο που περιέλαβε αυτά στη δήλωση του και αυτόν που εξίσου νομίμως (δεδομένου ότι δε θεσπίζεται σχετική υποχρέωση δηλώσεως αυτών) δεν τα δήλωσε καθόλου.
Γ2. Ετέρα παραβίαση της συνταγματικής αρχής της ισότητας αποτελεί ασφαλώς και η υπό της άνω διατάξεως επιβολή της εισφοράς μόνο σε φυσικά πρόσωπα, ενώ τα νομικά πρόσωπα, τα οποία κατά τεκμήριο έχουν ασυγκρίτως μεγαλύτερα φοροδοτική ικανότητα, δεν υπάγονται στην άνω εισφορά, εξαιρούμενα οιασδήποτε συμμετοχής στο εκτάκτως επιβαλλόμενο φορολογικό βάρος.
Δ. Η δια της περ. 5 παρ.5 αρ. 29 Ν.3986/2011 παραβίαση του αρ. 20 παρ. 1 του Συντάγματος περί παροχής έννομης προστασίας.
Στην εν λόγω περ. 5 παρ. 5 του άνω αρ. 29 Ν. 3986/2011 προβλέπεται ρητώς ότι η προθεσμία άσκησης της προσφυγής ή υποβολής αίτησης για διοικητική επίλυση της διαφοράς καθώς και η άσκηση της προσφυγής ενώπιον του αρμοδίου Διοικητικού Πρωτοδικείου, δεν αναστέλλει τη βεβαίωση και την είσπραξη της οφειλής που βεβαιώνεται κατά τις διατάξεις της παρ. 5 αυτού.
Εντούτοις, η εν λόγω πρόβλεψη αντίκειται ευθέως στην διάταξη της παρ. 1 αρ. 20 του Συντάγματος περί παροχής έννομης προστασίας, η οποία καταλαμβάνει και την προσωρινή προστασία, καθιερούμενη από την διάταξη του αρ. 2 Ν.820/1978, η οποία, ως γενική διάταξη περί αναστολής εισπράξεως αμφισβητούμενου με προσφυγή φόρου, έχει εφαρμογή σε όλες τις περιπτώσεις.
Για τους παραπάνω λόγους η ως άνω διάταξη αρ. 29 Ν.3986/2011 περί επιβολής έκτακτης εισφοράς, δεν μπορεί να εφαρμοσθεί ως αντικείμενη στις προαναφερθείσες    Συνταγματικές διατάξεις,    δεδομένου ότι σε ευνομούμενη Πολιτεία δεν νοείται ανατροπή της κατάστασης που διαμορφώθηκε κατ' εφαρμογή των νόμων αυτής, άγουσα κατ' ουσία σε κατάλυση αυτών.
Κατόπιν τούτου, υπείκων    στην αδήριτη ανάγκη αποφυγής δυσμενών συνεπειών,     προβαίνω     σήμερα     στην     καταβολή     του     ποσού     των
ευρώ   ……. ..αφορώντος (την πρώτη εκ των προβλεπομένων του άνω αρ. 29
 Ν.3986/2011 ……………. Δόσεων) ή (το σύνολο) της επιβληθείσας σε βάρος μου εισφοράς συνολικού ποσού  …………….   με την ρητή επιφύλαξη της αναζητήσεως του ποσού τούτου ως και των λοιπών καταβληθησομένων δόσεων της άνω εισφοράς δια παντός νομίμου μέσου ή διαδικασίας και δυνάμει αποφάσεως οιασδήποτε διοικητικής Αρχής ή Δικαστηρίου.
Με την προσήκουσα τιμή
Ο καταβάλλων με επιφύλαξη
φορολογούμενος       ΠΗΓΗ:stoxasmos-politikh.blogspot.com

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Nigel Farage: Έχετε τρεις μερικής απασχόλησης δικτάτορες, που λένε στον ελληνικό λαό τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει.

Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί απόσπασμα, από την χθεσινή συγκλονιστική ομιλία του Nigel Farage στο Ευρωκοινοβούλιο.
Απίστευτες και συγκλονιστικές κατηγορίες για την οικονομική διακυβέρνηση και τον ρόλο της τρόικα στην Ελλάδα..





                  Μέχρι τώρα αυτό που έχουμε είναι η Οικονομική Διακυβέρνηση και όλοι εδώ στην πρώτη σειρά υποστηρίζετε περισσότερη ευρωπαϊκή οικονομική διακυβέρνηση. Τι είναι η ευρωπαϊκή οικονομική διακυβέρνηση; Θα σας πω τι είναι.
Πρόκειται για την προσγείωση ενός αεροπλάνου στο αεροδρόμιο της Αθήνας, από το οποίο βγαίνουν έξω ένας υπάλληλος από την Επιτροπή, ένας υπάλληλος από την ΕΚΤ και ένας υπάλληλος από το φρικτό ΔΝΤ.

Τα τρία αυτά άτομα, η τρόικα, πηγαίνουν και συναντούν την ελληνική κυβέρνηση και της λένε, τι μπορεί να κάνει και τι δεν μπορεί να κάνει.

Έχετε σκοτώσει τη δημοκρατία στην Ελλάδα.
Έχετε τρεις μερικής απασχόλησης δικτάτορες του εξωτερικού που, λένε στον ελληνικό λαό τι μπορεί και τι δεν μπορεί να κάνει.
Είναι εντελώς απαράδεκτο.
Υπάρχει κανείς που να απορεί γιατί οι Έλληνες πολίτες καίνε σημαίες της ΕΕ και ζωγραφίζουν σβάστικες

Αν δεν επιτραπεί στην Ελλάδα να βγει από αυτή την οικονομική και πολιτική φυλακή, μπορεί να προκαλέσετε μια επανάσταση στη χώρα αυτή.                  ΠΗΓΗ:exomatiakaivlepo.blogspot.com

Προσοχή. Στην πραγματικότητα το κράτος "τρώει" από τις καταθέσεις μας!!!


Ίσως δεν το έχουμε συνειδητοποιήσει αρκετά, όμως σιγά σιγά μειώνονται οι καταθέσεις μας στις τράπεζες και τα διαθέσιμα χρήματά μας που έχουμε στα χέρια μας, υπέρ του κράτους. Όταν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ επιβάλει τα διάφορα χαράτσια, στην πραγματικότητα αναγκάζει με την απειλή του κρατικού καταναγκασμού τον πολίτη, να....
προσφύγει στην τράπεζα για να σηκώσει τα αντίστοιχα ποσά από την κατάθεσή του και να τα καταβάλει στο κράτος.

Όταν επιβάλει ένα χαράτσι στα ακίνητα, χωρίς αυτά να έχουν αποδώσει κάποιο εισόδημα, αυτόματα οδηγεί βίαια τον πολίτη στην τράπεζα για να κάνει τη σχετική ανάληψη, προκειμένου να μην του κόψει το ρεύμα και πεθάνει ο ίδιος και η οικογένειά του ή προκειμένου να μην βγάλει το σπίτι του στον πλειστηριασμό και μείνει στο δρόμο. Με τον ωμό αυτό εκβιασμό λοιπόν, η εντολοδόχος των δανειστών κυβέρνηση Παπανδρέου, επιτυγχάνει την μείωση αντίστοιχα της κατάθεσης του πολίτη. Δηλαδή, κατά κάποιο τρόπο, δημεύει στην πραγματικότητα έμμεσα ένα μέρος της τραπεζικής κατάθεσης υπέρ του κράτους.

Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με το τέλος επιτηδεύματος, την έκτακτη εισφορά στα αυτοκίνητα, καθώς και την αναδρομική εισφορά της δήθεν «αλληλεγγύης», πάνω σε παρελθόντα εισοδήματα. Όταν λοιπόν, λόγω της ύφεσης και της μείωσης των εισοδημάτων πληρώνουμε συνεχώς (και αυτό θα γίνει πιο έντονο στη συνέχεια) διάφορες έκτακτες εισφορές, τότε αυτόματα μειώνονται τα χρήματά που διαθέτουμε.

Δυστυχώς, το γαϊτανάκι αυτό της κυβέρνησης, δεν πρόκειται να σταματήσει και όσο δεν αντιδρούμε, τόσο και η κυβέρνηση θα αποθρασύνεται. Δεν θα ησυχάσει, όσο κοιτάζει μέσα στις τράπεζες και βλέπει εκεί τις καταθέσεις μας. Η ειρωνεία είναι πως με αυτά τα χρήματα εξοφλούνται οι δανειστές (κυρίως τράπεζες) που έχουν αγοράσει ομόλογα.  Δηλαδή με έναν έμμεσο τρόπο, οι τράπεζες αποζημιώνονται από τις ίδιες μας τις καταθέσεις.

Μόνο μια παλλαϊκή αντίδραση μπορεί να μας απαλλάξει, διαφορετικά θα φτάσουμε στη χρεοκοπία, όταν πια δεν θα έχουμε καταθέσεις και τότε θα δίνουμε τα αυτοκίνητα, τα ακίνητα  και ότι άλλο έχουμε, για να πάρουμε λίγο ψωμί να ζήσουμε.
Αν μάλιστα, μας γυρίσουν και στη δραχμή, ε, τότε θα ζήσουμε κατοχικές αγοραπωλησίες.
Το λέγαμε από καιρό, ότι πρέπει να εγερθούμε από τον καναπέ, γιατί κάποια στιγμή θα κινδυνεύσουν οι ατομικές μας περιουσίες.
Ελπίζουμε τώρα αυτό, να γίνεται πλέον αισθητό.

Η Τουρκία χάνει σε Αιγαίο και Μεσόγειο;


Θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε τα τελευταία γεγονότα, με μια σειρά  λογικών παρατηρήσεων και συμπερασμάτων,  όχι με τις γνώσεις ενός στρατηγικού αναλυτή αλλά   ενός απλού παρατηρητή.
Η ιστορία ξεκινάει όταν μερικά χρόνια πίσω το Ισραήλ ξεκινάει έρευνες στην θάλασσα  του για την ανεύρεση κοιτασμάτων υδρογονανθράκων.
Από ότι φαίνεται τα στοιχεία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά ώστε αποφασίζεται να γίνουν και γεωτρήσεις.
Για να γίνει όμως κάτι τέτοιο θα πρέπει πρώτα να οριοθετηθεί η ΑΟΖ του κάθε κράτους με το οποίο συνορεύει το Ισραήλ.
Παράλληλα εκείνη την εποχή η συμμαχία Τουρκίας Ισραήλ είναι στα ντουζένια της και τίποτα δεν προμηνύει τι θα επακολουθήσει.
Μάλιστα το Ισραήλ τα τσεπώνει κανονικά από την Τουρκία αφού αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους προμηθευτές της σε πολεμικό υλικό και τεχνολογία.
Η  Τουρκία με την εισβολή του 74 και την δημιουργία του ψευδοκράτους στην Κύπρο έχει ισχυρά συμφέροντα στην περιοχή.
Λογικό λοιπόν είναι η Τουρκία ως στενή σύμμαχος του Ισραήλ να αναμένει ότι το τελευταίο  στις διαδικασίες οριοθετήσεις της ΑΟΖ με την Κύπρο θα λάβει υπόψη τις Τουρκικές επιδιώξεις.
Αντί όμως για αυτό το Ισραήλ απευθύνεται μόνο στην Κυπριακή Δημοκρατία γράφοντας στα παλιά του παπούτσια το ψευδοκράτος και την Τουρκία.
Μέχρι τότε η Τουρκία με την επιρροή της σε Αίγυπτο, Λιβύη,  Λίβανο έχει καταφέρει να παγώσει το θέμα  της ΑΟΖ μέχρι που το Ισραήλ σπάει το εμπάργκο.
Και όχι μόνο αυτό αλλά ανακοινώνονται και σχέδια μεταφοράς του αερίου από την Κύπρο στην Ελλάδα και από εκεί στην Ευρώπη.
Μάλιστα αν δεν κάνω λάθος ένα Ιταλικό ωκεανογραφικό σκάφος κάνει μετρήσεις στην λεκάνη της Μεσογείου για να καταγράψει τα βάθη από όπου θα περάσει ο αγωγός.
Δηλαδή το Ισραήλ αναγνωρίζει γειτνίαση Ελληνικής και Κυπριακής ΑΟΖ προκαλώντας εγκεφαλικό στην Άγκυρα που βλέπει  να μην αναγνωρίζονται οι αξιώσεις της στην περιοχή του Καστελόριζου.
Εκεί λοιπόν  που ο Νταβούτογλου οραματίζεται οθωμανικά πασαλίκια που κάνει συστάσεις στην Κίνα δίνει συμβουλές στην Γερμανία  αντιλαμβάνεται ότι κάτι τρέχει στη αυλή του.
Φαίνεται ότι ο Κίσσινγκερ της Τουρκικής διπλωματίας δεν είχε διαβλέψει ότι το Ισραήλ αφού τους είχε μαδήσει οικονομικά  επέλεξε να συνεταιριστεί με Έλληνες και Κύπριους.
Τότε η Τουρκία ξυπνάει και ανακαλύπτει την καταπίεση των Παλαιστινίων της Γάζας.
Συμπτωματικά βέβαια η Γάζα έχει μέτωπο στην Θάλασσα και άρα σε περίπτωση δημιουργίας Παλαιστινιακού κράτους υφαλοκρηπίδα άρα νομικά μπορεί να μπλοκαρισθεί η Ισραηλινοκυπριακή ΑΟΖ που ήδη έχει ανακηρυχθεί και τρέχουν τα πράγματα.
Η Τουρκία προσπαθώντας να μετρήσει αντιδράσεις οργανώνει και έναν «απελευθερωτικό στόλο» από πλοιάρια που φέρνουν την Τουρκική σημαία και τον στέλνει για την Γάζα.
Το Ισραήλ βέβαια γνωρίζοντας τι κρύβεται πίσω από όλα αυτά καθαρίζει καμιά δεκαριά για παραδειγματισμό δίνοντας το στίγμα για το τι πρόκειται να επακολουθήσει.
Πέρα από το διπλωματικό φτύσιμο της Τουρκίας έρχεται και το στρατιωτικό.
Παράλληλα παρά την σύλληψη Οτσαλάν οι επιχειρησιακές δυνατότητες των Κούρδων ανταρτών αυξάνονται εντυπωσιακά,  ενώ στο Βόρειο Ιράκ υπάρχει στην ουσία ανεξάρτητο Κουρδικό κράτος με πρωτεύουσα το Αρμπιλ πρόπλασμα πιθανόν ενός ενιαίου Κουρδιστάν.
Στρίμωγμα της Τουρκίας και στο κρισιμότερο για αυτήν θέμα.
Αν οι  παραπάνω υποθέσεις είναι πραγματικές τότε μιλάμε για τις μεγαλύτερες γεωπολιτικές ανατροπές στην περιοχή μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο.
Οι εξελίξεις αποτελούν μεγάλες διπλωματικές ήττες της Τουρκίας.
Η Τουρκία είναι υποχρεωμένη να αντιδράσει όχι μόνο διπλωματικά αλλά και στρατιωτικά γιατί κινδυνεύει να απολέσει όλες τις ιμπεριαλιστικές της επιδιώξεις στην Μεσόγειο από το 74 και μετά.
Και επειδή πρέπει να είναι και αποτελεσματική πρέπει να πάει  κατευθείαν στο ψητό που είναι το σταμάτημα των Αμερικανοισραηλινών γεωτρήσεων ανοικτά της Κύπρου.
Ο Ερντογάν ανακοινώνει εντονότερη παρουσία του Τούρκικου στόλου στην περιοχή πιθανόν για το μπλοκάρισμα του γεωτρύπανου που θα κατευθύνεται στις περιοχές ερευνών.
Αν συμβεί κάτι τέτοιο τότε θα έχει ενδιαφέρον η αντίδραση των εμπλεκομένων πλευρών και οι παρενέργειες της κόντρας  σε ολόκληρη την Μεσόγειο.
Όσοι θέλουν να προσπαθήσουν ας τις περιγράψουν στα σχόλια.
Aris. A                                                                                                                                                        ΠΗΓΗ:www.antinews.gr

Τετάρτη,”του Σταυρού”,θα μας σταυρώσουν;


Η Τετάρτη, γιορτή του Σταυρού, θα είναι όπως όλα δείχνουν, η πιο κρίσιμη ημέρα για την Ελλάδα. Και εντελώς συμβολικά για τη μέρα, φαίνεται ότι οι Γερμανοί έχουν αποφασίσει να μας σταυρώσουν. Αν και όλα τα σενάρια είναι ανοικτά πλέον και κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τι θα γίνει, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις πως πάμε σε καθεστώς ελεγχόμενης χρεοκοπίας χωρίς έξοδο από την κρίση.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Antinews, ένα σχέδιο που ακούγεται πολύ στα πηγαδάκια των πολιτικών και οικονομικών κύκλων είναι ότι οι δανειστές μας θα αποφασίσουν κούρεμα ομολόγων έως και 50%, ουσιαστικά ομολογία χρεοκοπίας και στάσης πληρωμών από την Ελλάδα. Προκειμένου να μη δημιουργήσουν χάος δεν θα βγάλουν την Ελλάδα από το ευρώ (εκτός κι αν επικρατήσουν κάποιες άλλες φωνές που θα λένε για αποβολή της αργότερα καθώς τώρα είναι αδύνατο αυτό να γίνει).
Επειδή το τίμημα που θα κληθούν να πληρώσουν οι ευρωπαϊκές τράπεζες θα είναι βαρύ, θα ενεργοποιηθεί ο ευρωπαϊκός μηχανισμός στήριξης για να δώσει λεφτά κυρίως σε ιταλικές, πορτογαλικές και ισπανικές τράπεζες ώστε να ξεπεράσουν το ελληνικό σοκ.
Το ερώτημα που μπαίνει είναι τι θα γίνει στην Ελλάδα. Θα συνεχίσουν να τη δανείζουν; Επίσης, το κούρεμα θα οδηγήσει σε κατάρρευση και λουκέτο κάποιων τραπεζών; Κι αν αυτό συμβεί πόσο μεγάλο θα είναι το αντίκτυπο σε πολίτες και επιχειρήσεις;
Αν οι ξένοι μας αφήσουν στο έλεος τότε θα πάμε σε ανεξέλεγκτη χρεοκοπία.
Αν αποφασίσουν να μας στηρίξουν τότε θα πάμε σε πρωτόγνωρη κατοχή. Η κατοχή της τρόικας θα μοιάζει με… πταίσμα μπροστά σε όσα  θα δούμε. Επιτρόπους στα υπουργεία, διακυβέρνηση της χώρας από τις Βρυξέλλες, ξεπούλημα των πάντων, περικοπές μισθών και συντάξεων, απολύσεις εκατοντάδων χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων.
Όπως και να έχει, τα νέα δε θα είναι καθόλου καλά για τον ελληνικό λαό διότι η χρεοκοπία είναι χρεοκοπία με όποιο επιθετικό προσδιορισμό κι αν χρησιμοποιείται.
Τα πάντα θα κριθούν στην τηλεδιάσκεψη που θα έχουν Μέρκελ – Σαρκοζί και Παπανδρέου όπου θα ανακοινώσουν στον τελευταίο τις αποφάσεις τους. Αμέσως μετά ο πρωθυπουργός θα συγκαλέσει έκτακτη κυβερνητική επιτροπή στην οποία μετέχουν οι Ευάγγελος Βενιζέλος, Δημήτρης Ρέππας, Χάρης Καστανίδης, Μιχάλης Χρυσοχοίδης, Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Άννα Διαμαντοπούλου, Γιάννης Ραγκούσης, Ανδρέας Λοβέρδος, Κώστας Σκανδαλίδης και Χρήστος Παπουτσής. Στόχος η διαχείριση της όποιας κρίσης προκύψει αλλά και η λήψη πολύ σοβαρών και επώδυνων αποφάσεων που ίσως επικοινωνηθούν στον κόσμο ακόμη και με διάγγελμα διλημματικού χαρακτήρα.
Ένα από τα σενάρια που παίζουν για τις ανακοινώσεις είναι να αποφασιστεί νέο πακέτο μέτρων που θα προβλέπει το άμεσο κλείσιμο κρατικών εταιρειών και την απόλυση χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων με συνοπτικές διαδικασίες.
Τώρα, πολιτικά τι θα κάνει η κυβέρνηση της χρεοκοπίας; θα παραιτηθεί γιατί απέτυχε και θα κηρύξει εκλογές ή θα κάνει το ακόμη πιο κυνικό. Να πάει σε δημοψήφισμα με το δίλημμα χρεοκοπία και δραχμή ή σωτηρία;
Κυριακή κοντή γιορτή.

Υ. Γ. Αλλά γιατί ακούμε την λέξη “χρεοκοπία” και τρομάζουμε; Αυτό δηλαδή που ζούμε τι είναι; Δεν έχει γίνει κούρεμα ομολόγων; Δεν έχει καταργηθεί η εθνική κυριαρχία; Δεν συντάσσεται ο Προϋπολογισμός από ξένους; Δεν χρωστάμε πεντακόσια δις; Δεν υπάρχει στάση πληρωμών του ελληνικού κράτους, αφού πληρώνει μόνο μισθούς και συντάξεις, όπου και όταν πληρώνει;
Α.Ψ.                                                                                                                                                            ΠΗΓΗ:www.antinews.gr

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Πότε και με τι μέσο σκοπεύετε να αποδράσετε κ. Πρωθυπουργέ;

Tι θα ρωτούσα τον κ. Παπανδρέου στην ΔΕΘ

Δεν είχα  την ……ευκαιρία να υποβάλλω ερωτήσεις στην χθεσινή συνέντευξη του Πρωθυπουργού, αλλά επειδή εξοργίστηκα παρακολουθώντας  τις ερωτήσεις που  υπεβλήθησαν και  τις απαντήσεις που οι ερωτώντες  δέχθησαν αδιαμαρτύρητα, είπα να στήσω μια …εικονική συνέντευξη τύπου:
Kύριε Πρωθυπουργέ:
1.- Λέτε ότι το έλλειμμα του 2009 ήταν 15%. Κατ’ αρχήν τους τελευταίους τρείς μήνες του 2009 εσείς ασκούσατε τη διακυβέρνηση της χώρας. Αρα συμβάλλατε και εσείς  στην αύξηση του ελλείμματος. Συνεχώς ξεχνάτε αυτή την …ενοχλητική λεπτομέρεια!
Δεν ακυρώσατε την ρύθμιση για τους ημιυπαίθριους, για να την επαναφέρατε αργότερα;
Πώς μοιράστε 1.5 δις επίδομα αλληλεγγύης, αν παραλάβατε χάος;
2.-: Στις 13 Οκτωβρίου, μόλις  4 μέρες μετά τον εκλογικό σας θρίαμβο, το ελληνικό δημόσιο προέβη σε δημοπρασία εντόκων γραμματίων 26 και 52 εβδομάδων, αντλώντας το ποσό 2.080 δις με επιτόκιο 0.91%.  Δίνουν οι αγορές τέτοια επιτόκια αν η χώρα οδεύει προς πτώχευση;
Ξέρετε πόσο είναι σήμερα το επιτόκιο των εντόκων γραμματίων; Είναι πάνω από 4.65%!!
Την ίδια μέρα το χρηματιστήριο έκλεισε στις 2.800 μονάδες!
Σήμερα  βρίσκεται στις 850 μονάδες!
Τα spreads  του δεκαετούς ομολόγου ήταν περίπου 140 μονάδες βάσης;
Σήμερα ίπταται πέριξ των  2000 μονάδων!
3.- Το χρέος του δημοσίου ήταν περίπου 110%του ΑΕΠ.
Σύμφωνα με τις σημερινές ανακοινώσεις της Κομισιόν έφτασε αισίως  στο 157% και του χρόνου θα ανέλθει στο 161% του ΑΕΠ!
4.- Ο ΦΠΑ ήταν στο 19%
Σήμερα είναι στο 23%. Και είχατε δεσμευτεί ότι δεν θα αυξήσετε το ΦΠΑ!

5.- Η ανεργία ήταν κοντά στο 9% και σήμερα οδεύει προς το 25%
Και εσείς μας λέτε να είμαστε τυχεροί, αν έχουμε έναν εργαζόμενο σε κάθε οικογένεια!
6.- Υποσχεθήκατε ότι θα δώσετε αυξήσεις στους μισθούς πάνω από τον πληθωρισμό! Ο πληθωρισμός ήταν τότε 1%. Όχι μόνο δεν δώσατε αυξήσεις αλλά κάνατε τις πιο άγριες περικοπές!
7.- Υποσχεθήκατε ότι δεν αυξήσετε τους φόρους και μόνο στα ακίνητα βάλατε 6 (six) νέους φόρους!
8.- Το εισιτήριο στις αστικές συγκοινωνίες ήταν ένα ευρώ!
Σήμερα είναι 1.40!
9.- Η τιμής της βενζίνης ήταν .85 λεπτα, σήμερα είναι 1.70!
10- Είχατε δεσμευτεί ότι θα προστατεύσετε τα δικαιώματα των εργαζομένων και ξεθεμελιώσατε τις εργατικές σχέσεις.
11- Μας είχατε υποσχεθεί ολοήμερα σχολεία και σήμερα τα σχολεία άνοιξαν και οι μαθητές δεν είχαν βιβλία!
12.- Μας διαβεβαιώσατε επανειλημμένως ότι δεν θα προσφύγετε στο ΔΝΤ  και η χώρα  διάγει ήδη το δεύτερο έτος και είναι άγνωστο για πόσο καιρό ακόμα θα παραμείνουμε υποτελείς.
13.- Κατ’ επανάληψη μας διαβεβαιώσατε ότι δεν θα λάβετε νέα εισπρακτικά μέτρα και κάθε εβδομάδα ανακοινώνετε και ένα νέο χαράτσι!
14.-Μας είχατε πεί ότι στο τέλος του 2011 η Ελλάδα θα βγεί στις αγορές, τελικά πότε υπολογίζεται να βγούμε στις αγορές;
15.-Tέλος, επειδή σας κούρασα και έχω γίνει …ενοχλητικός, μπορείτε να μας  πείτε έναν μόνο έναν στόχο τον οποίο πετύχατε;
 Μετά από όλα αυτά κ. Παπανδρέου, μόνο μια ερώτηση έχει πραγματικά ενδιαφέρον:
Πότε και με τι μέσο σκοπεύετε να αποδράσετε;
Ρωτάω, μη  τυχόν και απεργεί κάποιος κλάδος και …εμποδιστεί η διαφυγή σας!!!
 Αδέξιος Δεξιός                                                                                                                                       ΠΗΓΗ:www.antinews.gr

Μας οδηγούν στην χρεοκοπία από ανικανότητα ή από πρόθεση;


Όταν πριν από λίγες ημέρες, το νεοσύστατο Γραφείο Προϋπολογισμού της Βουλής, τάραξε τα νερά της κυβερνητικής μακαριότητας,  προειδοποιώντας ότι οδεύουμε προς ναυάγιο, ο Αντιπρόεδρος κ. Βενιζέλος εξανέστη!
Καταλόγισε στα μέλη του…έλλειψη απειρίας και τεχνογνωσίας, αυτός ο …έμπειρος, ειδήμων περί τα οικονομικά, και με συνοπτικές διαδικασίες τους απέπεμψε.
Εκτελούμε τον αγγελιοφόρο των ειδήσεων, επειδή οι ειδήσεις είναι δυσάρεστες και δεν  εξυπηρετούν την προπαγάνδα μας.
Χθές, η Τράπεζα της Ελλάδος, σε τρείς αράδες, κατεδάφισε την κυβερνητική προπαγάνδα, ότι τάχα είμαστε στο σωστό δρόμο.
Αντιγράφουμε από την έκθεση Προβόπουλου:
«Την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2011 το ταμειακό έλλειμμα της κεντρικής διοίκησης ανήλθε σε 18,6 δισ. ευρώ, έναντι ελλείμματος 15,6 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2010. 
Κατά την περίοδο αυτή τα έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού διαμορφώθηκαν σε 31,09 δισ. ευρώ, από 32,8 δισ. ευρώ πέρυσι.
Όσον αφορά στις δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού, αυξήθηκαν σε 47,8 δισ. ευρώ, έναντι 43,5 δισ. ευρώ την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2010».
(Δυστυχώς για τον κ. Βενιζέλο δεν μπορεί να απολύσει και τον κ. Προβόπουλο)
Να δεχθώ, για την οικονομία της συζητήσεως, ακέραια την επιχειρηματολογία του κ. Παπανδρέου για το 2009, αν και το τελευταίο τρίμηνο που ξέφυγαν τα πάντα αυτός ήταν στην εξουσία,  όμως για το 2010 και το 2011, η ευθύνη είναι αποκλειστικώς δική του και της κυβέρνησής του.
Αυτοί χαράζουν την πολιτική. Αυτοί παίρνουν  τις αποφάσεις. Αυτοί έχουν και την ευθύνη. Και ουδείς τους εμπόδισε στο έργο τους.
Λοιπόν, όταν έχουν ταράξει την κοινωνία στους φόρους.
Όταν  έχουν ξεθεμελιώσει κοινωνικά δικαιώματα δεκαετιών.
Όταν,  έχουν προβεί σε βίαιες περικοπές
Όταν έχουν κάνει όλα αυτά, ακόμα περισσότερο και παρά ταύτα:
Οι  δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού αυξάνονται!
Τα έσοδα μειώνονται!
Το ταμειακό έλλειμμα διευρύνεται!.
Πως εξηγούνται  όλα αυτά;
Πρώτον, η συνταγή που ακολουθείται είναι λάθος. Σκοτώνει τον ασθενή, αντί να τον θεραπεύει. Άρα η επιμονή στην πολιτική αυτή είναι έγκλημα κατά της χώρας.
Το πράσινο κράτος είναι ακόμα εδώ!
Δεύτερον, η κυβέρνηση Παπανδρέου, παρά τα περί του αντιθέτου λεγόμενα, συντηρεί το «πασοκικό κράτος».  Ακόμα και  το  ΒΗΜΑ κάνει σήμερα λόγο για 24 χιλιάδες προσλήψεις, χωρίς τους μετακλητούς που προσελήφθησαν εκτός ΑΣΕΠ, άρα ο πραγματικός αριθμός είναι πολύ μεγαλύτερος!! Για αυτό και το κονδύλι μισθοδοσίας περιορίστηκε μόνο κατά 3.8% , αν και οι  αποδοχές των ΔΥ μειώθηκαν κατά 8%, ενώ εντός του  2010 αποχώρησαν και 34.000 υπάλληλοι!
Τρίτον, η κυβέρνηση Παπανδρέου  είναι ανίκανη και αυτοσχεδιάζει επικίνδυνα. Ακόμα και το μέτρο των αποδείξεων, το οποίο υπό προϋποθέσεις, θα μπορούσε να είχε φέρει αποτελέσματα, η ανεπάρκεια Παπακωνσταντίνου το μετέτρεψε σε μπούμεραγκ! Αποτέλεσμα: Αντί για όφελος, είχαν ζημιές!
Συμπέρασμα: Η κυβέρνηση Παπανδρέου, δέσμια της ανικανότητάς της και όμηρος του κομματικού της στρατού, απέτυχε να περιορίσει τη μηχανή που παράγει ελλείμματα, δηλαδή το κράτος.
Και όσο παράγουμε ελλείμματα, όσα μέτρα και να παίρνει, σε όσες θυσίες και να υποβάλλει τον  ελληνικό λαό, όσους  φόροι και να επιβάλλει, η κατάσταση θα επιδεινώνεται.
Ο  θίασος που μας κυβερνά, οδηγεί τη χώρα σε χρεοκοπία. Και το ερώτημα είναι το κάνουν από ανικανότητα ή από πρόθεση;
Κ.Ρ.                                                                                                                                                          ΠΗΓΗ:www.antinews.gr

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Αφού το υπουργείο Παιδείας δεν τυπώνει βιβλία “ κατεβάστε” τα!

Εδώ θα βρείτε τους συνδέσμους για να  ”κατεβάσετε” τα σχολικά βιβλία. Μια που το υπουργείο αδυνατεί να κάνει την δουλειά του…
Oι σύνδεσμοι είναι: (σχολικα βιβλια κατεβασμα download school books)

■Βιβλία Δημοτικού
■Βιβλία Γυμνασίου
■Παροράματα βιβλίων Δημοτικού – Γυμνασίου
■Προσχολική Αγωγή
■Βιβλία τα οποία διατίθενται σε ψηφιακή μορφή για το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο μπορείτε να ανακτήσετε επιλέγοντας τον σύνδεσμο του αντίστοιχου μαθήματος από την αρχική ιστοσελίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Επίσης, βιβλία διατίθενται και από τον διαδικτυακό τόπο του Ψηφιακού Σχολείου. (http://digitalschool-4.minedu.gov.gr/modules/auth/listfaculte.php )
ΠΗΓΗ:alphafm

Πήγαν να πληρώσουν σήμερα ΜΙΝΙΟΝ, ΧΡΩΠΕΙ και ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΡΗΤΗΣ

Ουρές σήμερα στις Εφορίες , από επιχειρήσεις που είναι στη λίστα με τη μεγαλύτερη φοροδιαφυγή.

Αν και σήμερα είναι Παρασκευή και δεν μπορεί το κοινό να συναλλάσσεται με τις Εφορίες, έγινε μια εξαίρεση , αφού υπήρχαν τεράστιες ουρές απέξω και ...
όλοι οι προσερχόμενοι ήθελαν να πληρώσουν τα χρέη τους, μετά την  διαπόμπευση που έπαθαν χθες.

 Πρώτοι πρώτοι στη σειρά ήταν ΜΙΝΙΟΝ, ΧΡΩΠΕΙ και ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΡΗΤΗΣ που ξεχρέωσαν. Να μην ξεχάσουμε βέβαια την ΠΕΙΡΑΙΚΗ - ΠΑΤΡΑΙΚΗ, που πλήρωσε όλους τους φόρους και με τόκους μάλιστα. ΄
'
Όπως φαίνεται με τη δημοσιοποίηση της λίστας, η κυβέρνηση έκανε διάνα. Οχι μόνο 41 δις θα πιάσουν τα δημόσια ταμεία, αλλά 411 δις, οπότε σώνεται η χώρα.

ΠΗΓΗ:pamelouketo.blogspot.com

Τι σημαίνει “επιστροφή στην δραχμή” με τους σημερινούς όρους…

http://olympiada.files.wordpress.com/2011/09/20110826_117629.jpg?w=400&h=225Οι Γερμανοί, θέλουν, εκλιπαρούν να μας πετάξουν έξω από το Ευρώ. Οι λόγοι; Δεν θα χρειαστεί να εκταμιεύσουν για την δήθεν στήριξη. θα εισπράξουν ενυπόθηκα πλέον και το τελευταίο Ευρώ της οφειλής μας σε … υποτιμημένες δραχμές και θα μπορούν άνετα να “επενδύσουν” σε πλουτοπαραγωγικές πηγές με 50% έκπτωση.
Οι φίλοι της κυβέρνησης που με ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ άρχισαν να βγάζουν πακτωλούς χρημάτων εκτός Ελλάδας αμέσως μετά την ανακοίνωση της σύνθεσης της “νέας διακυβέρνησης”, εκλιπαρούν να βγούμε από το Ευρώ ώστε τα διαθέσιμα που εξήγαγαν να αποκτήσουν διπλάσια αγοραστική δύναμη, σε μία χώρα που θα πουλά τα ασημικά της. Πως γνώριζαν τι θα επακολουθούσε όταν ακόμα αντηχούσε στα αυτιά μας το “λεφτά υπάρχουν”;  Ήξεραν κάτι που δεν ξέραμε οι υπόλοιποι; Άλλωστε όπως τόνισε χθες ο πρωθυπουργός, “δεν είναι παράνομο να βγάζεις τα λεφτά σου στην Ελβετία”!! Κατάλαβες σύμπολίτη μου γλυκέ;
Ο “μηχανισμός στήριξης”, εκλιπαρεί να βγούμε από το Ευρώ ώστε οι ενυπόθηκες αξίες της Εθνικής προσημείωσης να κατρακυλίσουν, οι τιμές των εισηγμένων να εκμηδενιστούν και βέβαια η αδυναμία αποπληρωμής να τους δώσει το δικαίωμα κατοχικού πλέον πλιάτσικου σε μία διαλυμένη χώρα.
Τι σημαίνει για εμάς τους πολίτες η επιστροφή στην δραχμή;
“Εάν μία χώρα όπως η Ελλάδα αποχωρήσει από το Ευρώ, η “νέα δραχμή” θα υποτιμηθεί κατά 60%. Οι τράπεζες θα καταρρεύσουν (αφού οι εγγυητικές τους είναι σε Ευρώ ενώ τα διαθέσιμα τους αντίστοιχα θα εξανεμισθούν). Η αναστροφή του εξωτερικού χρέους από Ευρώ σε δραχμές, θα σημάνει πτώχευση, εξοβελίζοντας την χώρα από τις αγορές. Το κόστος εξόδου μόλις τον πρώτο χρόνο θα ανέλθει στο 50% του ΑΕΠ”!
“If a debtor such as Greece left, the new drachma would crash by 60pc. Its banks would collapse. Switching sovereign debt into drachma would be a default, shutting the country out of capital markets. Exit would cost 50pc of GDP in the first year. ” (ZeroHedge).
Εάν λοιπόν το μνημόνιο οδηγήσει στην δραχμή, καταλαβαίνετε ποιές πρέπει να είναι οι ενέργειες του λαού:
1. Κατάληψη στην τράπεζα της Ελλάδας και απαίτηση για την αποκάλυψη των στοιχείων όλων αυτών που έβγαλαν χρήμα στο εξωτερικό πριν την υπογραφή του μνημονίου.
2. Ειδικό δικαστήριο για την κυβέρνηση και όσους ψήφισαν το μνημόνιο. Κάθε Έλληνας θα έχει έννομο δικαίωμα να κάνει μήνυση σε όλους ή μεμωνομένα.
3. Θωράκιση Εθνικής και ατομικής περιουσίας, απαγόρευση συμμετοχής ανωνύμων επενδυτών, funds, OffShore, private equities σε χρηματιστηριακές ή ιδιωτικές εξαγορές.
Εννοείται ότι η όποια κυβέρνηση προκύψει μετά από τέτοιο ενδεχόμενο, θα πρέπει πραγματικά να εξοντώσει τους υπαιτίους και να δημεύσει κάθε περιουσιακό στοιχείο τους που βρίσκεται στην Ελλάδα.
Πάντα στην περίπτωση που η κυβέρνηση θα έχει το θράσος να βγάλει την χώρα από το Ευρώ, όπως προανήγγειλαν μεθοδικά τα παπαγαλάκια της.                                                                         ΠΗΓΗ:olympia.gr

Agapiti Vodafone. An den mporis ta Ellinika, tote “na fyfete…na pate allou”.


 Αγαπητή Vodafone. Υπάρχουν και Ελληνικές εταιρίες ή εταιρίες που σέβονται τον τόπο…… 

Λέω να αρχίσω ανένδοτο, ίδιο με αυτόν που έχουμε αρχίσει ορισμένοι συντάκτες ιστολογίων στην Ελλάδα για τηνπροστασία της Ελληνικής γλώσσας, και την αποφυγή της χρήσης των “Greeklish”. Ναι αυτών των “Greeklish” που χρησιμοποιείς στην απαράδεκτη και προσβλητική καμπάνια σου και στο τελευταίο διαφημιστικό της CU Vodafone.

Και ξέρεις κάτι agapiti Vodafone; Αυτοί οι συντάκτες δέχονται άνω των 250.000 επισκεπτών ημερησίως, πολλούς περισσότερους από αυτούς που θα δουν την διαφήμιση σου. Και όταν προβάλλουν κάτι, δεν το κάνουν απαραίτητα για το κέρδος, όπως στην δική σου περίπτωση.
Το κάνουν γιατί είναι Έλληνες στην χώρα τους, και θα ήλπιζαν ότι μια ξένη εταιρεία που παράγει κέρδη για σχεδόν 20 έτη σε αυτή τη χώρα, θα σεβόταν έστω την γλώσσα και την ιστορία.
Γιατί μην ξεχνάμε την πρόσφατη διαφήμιση με την σημαία της “ανεξάρτητης Κρήτης” να είναι
ακριβώς δίπλα από τον κατά τα άλλα συμπαθή ηθοποιό στο ρόλο του ταξιδιωτικού πράκτορα. Ή μήπως είναι και αυτό τυχαίο γεγονός, όπως και το γεγονός των greeklish; Και εάν ήταν τυχαίο, γιατί “κατέβηκε” και “εξαφανίστηκε” η σημαία τις επόμενες ημέρες από το διαφημιστικό;

Agapiti Vodafone. Mipos na sou thimiso oti i glossa proelefsis sou perilamvani kata 40% Ellinikes rizes stis leksis sou;


Γιατί μου φαίνεται ότι εκτός από τον ανένδοτο για τη γλώσσα και για την Ελληνικότητα των επιλογών των “ιθαγενών” σε αυτή τη χώρα, θα αρχίσω και τον ανένδοτο υπενθύμισης τόσων τυχαίων γεγονότων που έχουν συνδεθεί με το όνομα Vodafone και έχουν βγει πάλι στο προσκήνιο.

Όσοι δεν έχετε δει τη “διαφήμιση” προσβολή της Ελληνικής γλώσσας, δείτε την ΕΔΩ
  ΠΗΓΗ:visaltis.blogspot.com

Πάνος Καμμένος...cosa nostra η οικογένεια Παπανδρέου!

Τρελό "χώσιμο" για άλλη μια φορά από τον Πάνο Καμμένο...ποια είναι η οικογένεια που λειτουργεί με τακτικές cosa nostra , ποιοι είναι οι εθνικά ομοφυλόφιλοι πολιτικοί ;;;
Ο βουλευτής της ΝΔ μιλώντας στο "Ράδιο 9" μίλησε για την ανάγκη εθνικής πανστρατιάς με μπροστάρηδες βουλευτές όλων των κομμάτων, οι οποίοι βάζουν πάνω απ' όλα την πατρίδα τους....Ακούστε την συνέντευξη....                                                                                                       

ΠANOΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ εε ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΤΩΡΑ !! from GeorgeGreekTrucker on Vimeo.                                                                                                                                                       ΠΗΓΗ:citypress-gr.blogspot.com

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011

ΟΠΟΙΟΣ ΣΚΑΒΕΙ ΤΝ ΛΑΚΟ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ του Σάββα Καλεντερίδη




Όποιος σκάβει το λάκκο του άλλου...
  • Του Σάββα Καλεντερίδη
Η Τουρκία, χρησιμοποιώντας την εποχή του Ψυχρού Πολέμου παρελκυστικά και καταχρηστικά την αξία του γεωγραφικού χώρου που κατέχει ως κράτος, κατόρθωσε να εξασφαλίσει τη στήριξη των χωρών του ΝΑΤΟ και κυρίως των ΗΠΑ και του Ισραήλ, και να θέσει υπό πολυετή ομηρία Κύπρο και Ελλάδα. Με την καθοριστική στήριξη των ως άνω χωρών, η Τουρκία κατέλαβε το 40% της Κύπρου, το οποίο, παρά τα σχετικά ψηφίσματα του ΣΑ του ΟΗΕ, συνεχίζει να κατέχει διατηρώντας 40 χιλιάδες στρατό κατοχής στην πολύπαθη νήσο.

Ταυτόχρονα, ασκώντας κρατική τρομοκρατία, έθεσε υπό ομηρεία την Ελλάδα, η οποία επί τριάντα χρόνια δεν μπορεί να κάνει χρήση ενός κυριαρχικού της δικαιώματος, που είναι η επέκταση των χωρικών της υδάτων στα 12 ναυτικά μίλια στο σύνολο του θαλάσσιου χώρου της. Για να ισχυροποιήσει δε τις θέσεις και τα επιχειρήματά της απέναντι στην Ελλάδα, η Τουρκία αρνείται πεισματικά να αναγνωρίσει το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, που είναι σε ισχύ από το 1982.

Το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας όμως, δίνει το δικαίωμα στις χώρες που έχουν θαλάσσιες ακτές, να ορίσουν κάτω από συγκεκριμένες διαδικασίες την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ), κατόπιν συμφωνίας με τις όμορες προς αυτές χώρες. Αυτό ακριβώς το δικαίωμα έκανε χρήση η μικρή και διαμελισμένη Κύπρος, και όρισε την ΑΟΖ της με την Αίγυπτο, το Ισραήλ και το Λίβανο, ενώ είναι σε εξέλιξη ανάλογη διαδικασία με τη Συρία.

Η Τουρκία, εγκλωβισμένη στην πρακτική της άσκησης κρατικής τρομοκρατίας σε Ελλάδα και Κύπρο και στην απόφασή της να μην αναγνωρίσει το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας, όσο διαρκούσε η διαδικασία της οριοθέτησης, στην ουσία παρέμεινε απλός θεατής των εξελίξεων. Το μόνο που κατάφερε, ήταν να επεκτείνει εξ αντικειμένου το casus belli που ίσχυε για την επέκταση των χωρικών μας υδάτων και να θέσει υπό ομηρία την Ελλάδα και στο ζήτημα της κήρυξης της ΑΟΖ σε όλο το θαλάσσιο χώρο από το Θρακικό Πέλαγος μέχρι το Αιγαίο, το Καστελόριζο και την Κύπρο.

Η Τουρκία άρχισε να αντιλαμβάνεται ότι έπεσε η ίδια στο λάκκο που έσκαβε χρόνια τώρα σε Κύπρο και Ελλάδα, όταν οι παλιοί καλοί φίλοι, Ισραήλ και ΗΠΑ, έκαναν πρακτικά βήματα στο ζήτημα της εξόρυξης του φυσικού αερίου και πετρελαίου στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ Κύπρου και Ισραήλ. Τότε συνέλαβε ένα στρατήγημα που, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της, θα την έβγαζε από το αδιέξοδο. Ανακάλυψε την Παλαιστίνη, τη Γάζα και το δοκιμαζόμενο παλαιστινιακό λαό. Και ένας λαός που πένεται και κυριολεκτικά δεν έχει στον ήλιο μοίρα, ανταποκρίνεται σε όποιο χέρι βοηθείας του απλωθεί, έστω και τουρκικό.

Ποιο ήταν το κεντρικό ζητούμενο του στρατηγήματος; Να ρίξει το Ισραήλ μέσα στο λάκκο που έσκαψε το ίδιο για τους Παλαιστινίους. Δηλαδή, εκμεταλλευόμενη τον πόνο των Παλαιστινίων, να θέσει υπό ομηρία ολόκληρη τη ΝΑ Μεσόγειο, και μέχρι να λυθεί το Παλαιστινιακό και να ορίσει η Παλαιστίνη τη δική της ΑΟΖ στη Μεσόγειο, να σταματήσει κάθε διαδικασία καθορισμού της ΑΟΖ των γειτονικών χωρών και να παγώσει κάθε διαδικασία εξόρυξης στην περιοχή αυτή.

Στα πλαίσια αυτού του στρατηγήματος, η Τουρκία διεκδίκησε το ρόλο του διαμεσολαβητή μεταξύ του Ισραήλ και των Παλαιστινίων, μια διαδικασία που διακόπηκε βίαια, με τους αεροπορικούς βομβαρδισμούς του Ισραήλ εναντίον της Λωρίδας της Γάζας, το Δεκέμβρη του 2008. Αυτός ήταν ο λόγος του εκνευρισμού του Ερντογάν στο Νταβός, ένα μήνα μετά, όταν έφυγε από το πάνελ, αφήνοντας σύξυλο τον Σιμόν Πέρες, καταγγέλλοντας το Ισραήλ ως χώρα δολοφόνο μικρών παιδιών. Να σημειωθεί ότι το Ισραήλ και το εβραϊκό λόμπι, χρόνια τώρα είναι ο βασικός υποστηρικτής της Τουρκίας στον αγώνα που γίνεται να αναγνωριστεί διεθνώς η Γενοκτονία που υπέστησαν Αρμένιοι, Έλληνες και Ασσύριοι από τους Τούρκους. Άλλος ένας λάκκος δηλαδή, που πέφτουν μέσα εκείνοι που τον έσκαψαν για τους άλλους, τους γενοκτονημένους λαούς της Ανατολής.

Στη συνέχεια, στα πλαίσια του ιδίου στρατηγήματος, η Τουρκία προσπάθησε να σπάσει τον ναυτικό αποκλεισμό που εφαρμόζει το Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας, υπενδυόμενη την προβιά του ακτιβιστή ανθρωπιστή αυτή τη φορά. Το γενοκτόνο τουρκικό κράτος, διέθεσε τα απαιτούμενα κεφάλαια για τη μίσθωση του Μαβί Μαρμαρά και ανέθεσε στην παρακρατική ισλαμοφασιστική οργάνωση ΙΗΗ την αποστολή να σπάσει το εμπάργκο. Ο στόχος ήταν να αποκτήσει ναυτική δραστηριότητα η Λωρίδα της Γάζας, για να ισχυροποιηθούν τα επιχειρήματα της Τουρκίας που θα οδηγούσαν στην ομηρία της ΝΑ Μεσόγειο. Το Ισραήλ αντέδρασε με το γνωστό τρόπο, για να οδηγηθούν σε αδιέξοδο οι σχέσεις Τουρκίας-Ισραήλ και να φθάσουμε σήμερα να μιλάμε για το Σχέδιο Γ΄ της Τουρκίας;

Ποιο είναι το σχέδιο αυτό;

Θα παραθέσουμε τους κεντρικούς του άξονες.

Η Τουρκία σε πρώτη φάση θα επιδιώξει να έχει αυξημένη και μόνιμη παρουσία με πλοία του πολεμικού της ναυτικού στη θαλάσσια περιοχή μεταξύ του Κόλπου της Αλεξανδρέττας και της Διώρυγας του Σουέζ και κυρίως στα όρια της ΑΟΖ Κύπρου-Ισραήλ, με το πρόσχημα της προστασίας των τουρκικών εμπορικών πλοίων που θα κινούνται στην περιοχή. Με τον τρόπο αυτό θα επιχειρήσει να αμφισβητήσει εμπράκτως τις ΑΟΖ Κύπρου και Ισραήλ. Μάλιστα, σε επιχειρησιακό επίπεδο η Τουρκία σχεδιάζει να κάνει ό,τι ακριβώς κάνει στο Αιγαίο με τα πολεμικά της αεροπλάνα. Δηλαδή, όπως με τις πτήσεις των πολεμικών της αεροσκαφών αμφισβητεί εμπράκτως την κυριαρχία της Ελλάδος στο Αιγαίο και δεν επιτρέπει την εκμετάλλευση των πλουτοπαραγωγικών του πηγών, έτσι, με τις κινήσεις των πολεμικών της πλοίων στην περιοχή μεταξύ Κύπρου – Ισραήλ, θα επιδιώξει να αμφισβητήσει εμπράκτως τα νόμιμα και κυριαρχικά δικαιώματα των ως άνω χωρών και υπό το φόβο μιας πολεμικής σύγκρουσης, να προκαλέσει την παρέμβαση των ΗΠΑ και να παγώσουν οι διαδικασίες εξόρυξης και εκμετάλλευσης.

Παράλληλα, η Τουρκία θα επιχειρήσει να πετύχει εντός του Σεπτεμβρίου την αναγνώριση της Παλαιστίνης ως κυρίαρχου κράτους, στην επικείμενη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ. Αμέσως μετά, σχεδιάζει να ανακηρύξει μονομερώς την δική της ΑΟΖ στη ΝΑ Μεσόγειο μέχρι τα 200 ν.μ., και με βάση την αρχή της αναλογικότητας, να προχωρήσει στην οριοθέτηση της ΑΟΖ με το ψευδοκράτος, χωρίς να αναγνωρίζει δικαίωμα ΑΟΖ στο Καστελόριζο.

Στη συνέχεια, σχεδιάζει να προχωρήσει στην οριοθέτηση της ΑΟΖ με την Παλαιστίνη, θέτοντας έτσι υπό τον έλεγχό της το κοίτασμα Λεβιάθαν, το οποίο έχουν λάβει εντολή να προβούν στις απαραίτητες επιχειρησιακές προετοιμασίες για να προστατεύουν τα τουρκικά πολεμικά πλοία.

Τέλος, στα πλαίσια του σχεδίου αυτού, η Τουρκία, μέσω της τουρκικής εταιρείας πετρελαίων ΤΡΑΟ, θα προχωρήσει σε γεωτρήσεις στην ΑΟΖ Τουρκίας-ψευδοκράτους-Παλαιστίνης, έχοντας καταφέρει να περικλείσει και να απομονώσει εντελώς από θαλάσσης το Ισραήλ, το οποίο θα κληθεί να αντιμετωπίσει και το βέτο της Άγκυρας, στις προσπάθειες που καταβάλλει για να γίνει μέλος του ΝΑΤΟ.

Υπάρχουν και άλλα υποτιθέμενα «βέλη στη φαρέτρα» της Άγκυρας, όπως η καταγγελία του Ισραήλ στον ΟΗΕ για το πυρηνικό του οπλοστάσιο, η καταγγελία επίσης στον ΟΗΕ για τον αποκλεισμό της Γάζας, η πλήρης διακοπή των διπλωματικών σχέσεων, το πλήρες πάγωμα των εμπορικών σχέσεων και άλλα.

Ασφαλώς και υπάρχουν πολλά κενά και αδυναμίες στο Σχέδιο Γ΄ της Τουρκίας εναντίον του Ισραήλ, το οποίο επιδέχεται και πολλές αναγνώσεις.

Εμείς απλά να σημειώσουμε ότι η Ελλάδα, εν όψει της μονομερούς ανακήρυξης της τουρκικής ΑΟΖ, πρέπει να είναι έτοιμη να διαχειριστεί το ζήτημα του Καστελόριζου, αν δεν το έχουν «διευθετήσει» ήδη εκείνοι που χαϊδολογούνται χρόνια τώρα με την Τουρκία.
Επίσης, είναι χρήσιμο να υπενθυμίσουμε ότι σε περίπτωση που ΗΠΑ και Ισραήλ δεν βοηθούσαν με χέρια και πόδια την Τουρκία να καταλάβει τα 40% του εδάφους της Κύπρου και να κρατηθεί πάνω στο νησί τόσα χρόνια, όλα θα ήταν πιο εύκολα για όλους. Είναι ο λάκκος που λέγαμε…

Το άρθρο-ανάλυση δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2011 ΠΗΓΗ:networkedblogs.com

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Ο Καρατζαφέρης ετοιμάζεται για το Γουδή


Ο Πρόεδρος του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού, Γ. Καρατζαφέρης δήλωσε στην Βουλή κατά την συζήτηση για το τζαμί:
Να σας θυμίσω ορισμένα πράγματα, κύριε Υπουργέ, που κάνετε πως τα ξεχνάτε. Έτσι λοιπόν έχουν το 3% και αύριο το πρωί θα έχετε ένα ισλαμικό κόμμα εδώ μέσα. Και μπορούμε; Το αντέχουμε; Δεν βλέπετε τι γίνεται στη Βουλγαρία που δεν μπορούν να κάνουν Κυβέρνηση εξαιτίας της παρουσίας αυτού του ισλαμικού κόμματος;
Παίζετε με τη φωτιά. Καταστρέφετε την Ελλάδα, να το καταλάβετε. Γι’ αυτό λοιπόν εάν δεν μπορείτε να κάνετε κάτι, πάμε τώρα σε εκλογές, για να σωθείτε. Διαφορετικά πιστεύω ότι ούτε τα ειδικά δικαστήρια θα φτάσουν. Μήπως χρειαστεί να κοιτάξουμε προς το Γουδή....”

Αυτά τα λέει ο πολιτικός που ψήφισε το Μνημόνιο και στήριξε με κάθε τρόπο, μέσο και συκοφαντία την Κυβέρνηση του Μνημονίου και τον Πρωθυπουργό της Τροϊκας, υπονομεύοντας συστηματικά τον Αντώνη Σαμαρά και τη ΝΣ.
Η δήλωσή του για το Γουδή σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο δεν αφήνει επίσης καμία αμφιβολία για το πως βλέπει και ό ίδιος το πολιτικό μέλλον του.                                                                                        ΠΗΓΗ:www.antinews.gr

Το εθνικό κράτος είναι αδιαπραγμάτευτο!

                                                                         

Τι να κάνουμε, τώρα που ζυγώνει η «τέλεια Καταιγίδα»…

Σε προηγούμενο σημείωμά μας αναφερθήκαμε στις διαφορετικές κρίσεις που συγκλίνουν σήμερα προς την Ελλάδα και η που η σύμπτωσή τους θα μπορούσε να προκαλέσει το σόκ της «τέλειας καταιγίδας».
Σε επόμενο σημείωμά μας δείξαμε ότι η Ελλάδα, παρ’ όλα αυτά, μπορεί μέσο-μακροπρόθεσμα να βγει πιο ισχυρή, αφού έχει πολλά πλεονεκτήματα που δεν αξιοποίησε τις τελευταίες δεκαετίες. Αρκεί να αντέξει το σοκ που έρχεται και τους κραδασμούς που θα ακολουθήσουν.
Εντάξει μέσο-μακροπρόθεσμα μπορούμε να τα καταφέρουμε…
Αλλά μπορούμε να αντέξουμε άμεσα την «τέλεια καταιγίδα» που επίκειται;
Η συνοπτική απάντηση είναι: Ναι, μπορούμε!
Αυτό δεν σημαίνει ότι «σίγουρα» θα τα καταφέρουμε. Σημαίνει, όμως, ότι έχουμε τη δυνατότητα και τα περιθώρια να τα καταφέρουμε. Και είναι στο χέρι μας…
 Όμως με άλλη διακυβέρνηση ως Πολιτεία και άλλα μυαλά ως κοινωνία!
Το πώς, θα εξετάσουμε αμέσως πιο κάτω:
Μεταδοτικότητα της κρίσης: Το ρίσκο του δανειστή
Πρώτον, να εκμεταλλευτούμε το «ρίσκο του δανειστή»!
Η κρίση χρέους της Ελλάδας, μπορεί να γίνει μεταδοτική σε όλη την Ευρώπη. Δεν είναι τόσο το οικονομικό μέγεθος της Ελλάδας και τους χρέους της και των πιθανών απωλειών των ξένων (κυρίως ευρωπαϊκών) τραπεζών.
Είναι πρωτίστως το φαινόμενο «ντόμινο» που θα ακολουθήσει. Και που θα συμπαρασύρει άλλες οικονομίες και χώρες και θεσμούς. Και το τραπεζικό σύστημα της Ευρώπης συνολικά, αλλά και την ίδια την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Μια ενδεχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας, θα προκαλέσει αμέσως εκτίναξη των spreads σε πολλές άλλες χώρες. Και μερικές, όπως η Ιταλία και η Ισπανία, που βρίσκονται ήδη πολύ κοντά στο «χείλος του γκρεμού» θα βρεθούν «στο κενό»
Αυτό η Ευρωζώνη δεν μπορεί να το αντέξει. Αν η σωτηρία Ελλάδας, Ιρλανδίας και Πορτογαλίας στοίχισαν όλες μαζί λιγότερο από 400 δισεκατομμύρια, η αντίστοιχη «σωτηρία» Ισπανίας και Ιταλίας θα στοιχίσει πολλαπλάσια. Και τέτοιες δυνατότητες η Ευρωζώνη σήμερα δεν διαθέτει…
Άρα η χρεοκοπία της Ελλάδας είναι εφιαλτικό σενάριο και για τους Ευρωπαίους συνολικά! Αυτό, καλό είναι να το θυμόμαστε εμείς – αλλά να το θυμίζουμε και σε κείνους.
Μέχρι τώρα σε όλο το σχετικό διάλογο που έγινε «το ρίσκο του δανειστή» δεν έπεσε στο τραπέζι. Μόνο το «ρίσκο του οφειλέτη».
Όλοι μάθαμε ή ακούσαμε (ή υπονόησαν διάφοροι) τι θα συμβεί στην Ελλάδα αν χρεοκοπήσει. Ελάχιστοι βγήκαν να θυμίσουν τι θα συμβεί και στην Ευρώπη, αν χρεοκοπήσει η Ελλάδα.
Στον ευρωπαϊκό τύπο γράφηκε κάποιες φορές ότι η Ελλάδα μπορεί να αποδειχθεί «η Lehman Brothers της Ευρώπης». Αλλά η Ελλάδα δεν το χρησιμοποίησε, δεν το υπονόησε. Δεν το έχει συνειδητοποιήσει καν
Όχι ασφαλώς, να αρχίσουμε να «εκβιάζουμε», ούτε να βγάζουμε «πιστόλια στο τραπέζι» κι άλλες τέτοιες ανοησίες…
Γιατί, αν μας αντιμετωπίζουν ως «κακομαθημένους» που δεν έχουν διάθεση να αλλάξουν οι ίδιοι, αλλά επιμένουν να τους «ταϊζουν» οι εταίροι τους, τότε ο κίνδυνος του δανειστή δεν εξαρτάται από τι θα κάνουν εκείνοι, αλλά από το τι δεν κάνουμε εμείς.
Όσο πιστεύουν ότι «με τα μυαλά που κουβαλάμε, πάμε για φούντο έτσι κι αλλιώς, το συμπέρασμά (τους) θα είναι ότι όσο πιο γρήγορα μας ξεφορτωθούν, τόσο λιγότερα θα χάσουν όταν – «αναπόφευκτα» – χρεοκοπήσουμε.
Το πρόβλημα είναι να τους πείσουμε ότι εμείς έχουμε σκοπό να αλλάξουμε και μπορούμε να σταθούμε στα πόδια μας. Αλλά είναι πια η πολιτική που επιβάλλουν που δεν μας το επιτρέπει, όχι οι δικές μας «κακές συνήθειες» του παρελθόντος.
Μόνο τότε θα αντιληφθούν ότι το ρίσκο του δανειστή αφορά τους ίδιους πλέον. Γιατί εκείνοι δεν μας αφήνουν να πάρουμε ανάσα.
Γεωπολιτικό ρίσκο: Μια άλλη μεταδοτικότητα μιας άλλης κρίσης…
Δεύτερον, το γεωπολιτικό ρίσκο: Η Ελλάδα περιζώνεται από εξεγέρσεις σε όλη τη Μέση Ανατολή και τη Βόρειο Αφρική. Ο ισλαμικός κόσμος βρίσκεται σε αναβρασμό. Η Δύση στην αρχή είδε την «αραβική άνοιξη» μάλλον αμήχανα, ενώ στη συνέχεια έσπευσε να παρέμβει, ώστε να ελέγξει το «μετά». Ακόμα αμήχανη είναι…
Γιατί μέσα στις δυνάμεις που πρωτοστατούν εκεί, ενεργό ρόλο έχουν οι ορκισμένοι εχθροί της Δύσης: οι φοντεμενταλιστές του Ισλάμ! Οι οποίοι, άλλωστε, εδώ και χρόνια είχαν κηρύξει «ιερό Πόλεμο» (Τζιχάντ) κατά των διεφθαρμένων καθεστώτων που τώρα καταρρέουν…
Αυτό το «ντόμινο» στον μουσουλμανικό κόσμο στην καλύτερη περίπτωση (για τη Δύση) είναι πια ανεξέλεγκτο και (στη χειρότερη) οδηγεί στην τελική επικράτηση του φονταμενταλισμού.
Πράγμα που πρώτον, δημιουργεί μεγάλη ανησυχία στη Δύση, δεύτερον διασπά τη Δύση (καθώς υπάρχουν πολύ διαφορετικές προσεγγίσεις για την αντιμετώπιση του Ισλάμ) και τρίτον, έχει ήδη τον «απόηχό» του μέσα στις δυτικές κοινωνίες.
Οι πρόσφατες ταραχές στο Λονδίνο θεωρούνται ως «προπομπός» αυτών που φοβούνται πολλοί ότι θα ακολουθήσουν…
Η Ελλάδα είναι η «πύλη» της Ευρώπης στη Μέση Ανατολή. Κι έχει ήδη μια μεγάλη μάζα λαθρομεταναστών μέσα στην επικράτειά της.
Ακόμα κι αν δεν υπήρχε η σοβαρή οικονομική και κοινωνική κρίση στο εσωτερικό της, η Ελλάδα θα ήταν «αδύνατος κρίκος» της Ευρώπης, μια που θα κινδύνευε να καταστεί η «Κερκόπορτα» απ’ όπου οι αποσταθεροποιήσεις καθεστώτων μπορούν να περάσουν από την Ασία και την Αφρική στο Ευρωπαϊκό έδαφος.
Με δεδομένη την εύθραυστη κατάσταση στα Βαλκάνια, η «μεταδοτικότητα» κι αυτής της κρίσης γίνεται προφανής.
Με δεδομένες της μεγάλες μουσουλμανικές μειονότητες σε στις σημαντικότερες Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις, η μεταδοτικότητα μιας τέτοιας κρίσης γίνεται προφανής και εφιαλτική.
Είναι μια άλλη «μεταδοτικότητα» μιας άλλης κρίσης!
Που επίσης καθιστά γεωπολιτικό συμφέρον όλων – μα όλων – τη θωράκιση της Ελλάδας. Που αντί να τη θωρακίζουν τώρα κάνουν ό,τι μπορούν για να την αποσταθεροποιήσουν
Αυτό το γεωπολιτικό επιχείρημα η επίσημη Ελλάδα ακόμα δεν το έχει επικαλεστεί δημόσια.
Κανείς δεν τους είπε ότι, αν η Αθήνα και η Μαδρίτη γίνουν «πλατείες Ταχρήρ» τότε το Ευρωπαϊκό οικοδόμημα θα σαρωθεί για πολλούς λόγους, με πολλούς τρόπους κι απ’ όλες τις πλευρές. Γιατί ο «κίνδυνος» δεν είναι απ’ έξω, βρίσκεται ήδη «εντός των ευρωπαϊκών τειχών»…
Οι Ευρωπαίοι πυροβολούν τα πόδια τους!
Τρίτον,  η ίδια η Ευρωπαϊκή κρίση, ανεξάρτητα από την Ελλάδα πια: Διότι οι Ευρωπαίοι φαίνεται να κάνουν ό,τι μπορούν για να διαλύσουν το οικοδόμημά τους από μόνοι τους!
Βγήκαν πρόσφατα από ύφεση, που τους δημιούργησε μεγάλο πρόβλημα ελλειμμάτων. Πριν την ξεπεράσουν καλά-καλά κι ενώ έχουν πλέον κρίση χρέους σε μια σειρά χώρες… ανεβάζουν τα επιτόκια! Ήδη το έκαναν δύο φορές, ετοιμάζονταν να το κάνουν και τρίτη, αλλά το ανέβαλαν…
Ταυτόχρονα, όσο ανεβαίνουν τα ευρωπαϊκά επιτόκια ισχυροποιείται και το ευρώ
Και τέλος, αντιδρούν στη κρίση ελλειμμάτων-δανεισμού επιβάλλοντας προγράμματα σκληρής λιτότητας σε πολλές χώρες (Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία κλπ.)
Αυτό σημαίνει ότι η οικονομική δραστηριότητα θα πληγεί από τρείς πλευρές: Από την πλευρά της συνολικής προφοράς κι από την πλευρά της συνολικής ζήτησης κι από την πλευρά της ρευστότητας και από την πλευρά του Ισοζυγίου Πληρωμών. Από παντού
Κάνουν ό,τι μπορούν για να… ξαναμπούν σε ύφεση, πράγμα που, αν συμβεί θα χειροτερέψει και το πρόβλημα ελλειμμάτων (σε περιόδους ύφεσης αυξάνονται τα ελλείμματα) και το πρόβλημα δανεισμού (με υψηλότερα ελλείμματα και ακριβότερα επιτόκια, επιτείνεται το πρόβλημα του χρέους).
Πυροβολούν μόνοι τους τα πόδια τους!
Και το κάνουν μόνον οι Ευρωπαίοι
Ενώ όλοι οι άλλοι (Αμερικανοί και Βρετανοί παλαιότερα, Ιάπωνες ανέκαθεν) αυξάνουν την προσφορά χρήματος, ενισχύουν την εσωτερική ζήτηση, αποδυναμώνουν την ισοτιμία του νομίσματός τους για να ξεφύγουν από την κρίση, οι Ευρωπαίοι κάνουν τα αντίθετα!
Και είναι πολύ πιθανό να βυθιστούν πολύ πιο βαθιά στην κρίση.
Αυτή η αντίφαση είναι εντελώς ανεξάρτητη από το «ελληνικό πρόβλημα» αλλά αποτελεί πρόσθετο εμπόδιο στην Ελληνική Ανάκαμψη: Γιατί πως μπορεί η Ελλάδα να ορθοποδήσει όταν ολόκληρη η Ευρώπη ξαναπέφτει σε ύφεση;
Και τι αξιοπιστία θα έχουν οι εγγυήσεις που θα προσφέρει η Ευρώπη για το Ελληνικό χρέος, όταν η ίδια η Ευρώπη γονατίζει – και μάλιστα για λόγους άσχετους με την Ελλάδα;
Αυτή η κυοφορούμενη κρίση, μπορεί να αποδειχθεί ευκαιρία για την Ελλάδα στο εξής. Η μάλλον για μια άλλη ελληνική κυβέρνηση που μπορεί να πει τα εξής:
– Πρώτον, ότι η «λογική» να ξεπεράσουμε τη λιτότητα δια της…ασφυξίας απειλεί πια άμεσα όλη την Ευρώπη, όχι μόνο την Ελλάδα.
– Κι ότι αυτή η λογική πρέπει να αλλάξει για να σωθεί όλη η Ευρώπη, κι όχι μόνον η Ελλάδα.
– Κι ακόμα, όταν βουλιάζει η Ευρώπη, κάθε χώρα έχει δικαίωμα να αναζητεί αλλού εναλλακτικές λύσεις.
Αν κάνουμε ό,τι μπορούμε για να θέσουμε αυτό το πρόβλημα στους Ευρωπαίους, είναι πολύ πιθανό σύντομα να βρούμε πολλά ευήκοα ώτα μέσα στην Ευρώπη, καθώς η κρίση που προκαλούν οι ίδιοι στους εαυτούς τους πλέον (όχι το «ελληνικό πρόβλημα») θα αρχίσει να τους «δαγκώνει» όλους.
Το εθνικό κράτος είναι «αδιαπραγμάτευτο και αναντικατάστατο» (Ντελόρ)
Επιμύθιον: Βλέπουμε ότι καθώς μας πλησιάζουν οι κρίσεις από παντού, διαμορφώνονται και νέες ευκαιρίες που δίνουν επιχειρήματα και πλεονεκτήματα και διαπραγματευτικά ατού στην Ελλάδα να εξουδετερώσει κινδύνους ή να επωφεληθεί ή ίδια, ή να δημιουργήσει συμμαχίες που ως τώρα δεν έχει ή δεν βλέπει ή δεν έχει αντιληφθεί…
Αλλά προϋπόθεση για όλα αυτά είναι να ξαναγίνει η Ελλάδα σύγχρονο κράτος!
Εθνικό κράτος, με εθνικά συμφέροντα να ιεραρχήσει και να υπερασπιστεί…
– Και Δημοκρατία, με Δημόσιο συμφέρον από το οποίο αντλεί νομιμοποίηση για τη θεσμική της υπόσταση και την καθεστωτική της λειτουργία.
Γιατί αυτή τη στιγμή κοντεύει να «εκλείψει» ως εθνικό κράτος, ενώ είναι «ανάπηρη» δημοκρατία.
Κι αυτό που σήμερα της συμβαίνει δεν την πάει «μπροστά», στο μέλλον, την φέρνει πίσω στην εποχή των «διομολογήσεων» και των «Προστάτιδων Δυνάμεων»
Την υποβιβάζει από ελεύθερο δημοκρατικό κράτος σε άθλιο προτεκτοράτο
Η «διεθνής διακυβέρνηση» ξεκίνησε σαν όνειρο του Γιώργου Παπανδρέου και κατάντησε εφιάλτης της Ελλάδας!
Καιρός να αντιληφθούν οι Έλληνες – αυτό που έχουν αντιληφθεί όλοι οι άλλοι Ευρωπαίοι – ότι το εθνικό κράτος είναι «αναντικατάστατο και αδιαπραγμάτευτο» (όπως είχε πει κάποτε ο Ζακ Ντελόρ, πατέρας της Πολιτικής Ενοποίησης της Ευρώπης). Δεν είναι… αναλώσιμο!
Ότι η Ενωμένη Ευρώπη θα υπάρξει – αν υπάρξει – ως ένωση εθνικών κρατών με κοινή ταυτότητα και κοινά συμφέροντα, όχι ως άλωση κρατών ούτε ως υποταγή εθνών και λαών.
Θα υπάρξει – αν υπάρξει – ως πολιτική Ένωση με Ελευθερία και Δημοκρατία, όχι ως γραφειοκρατική επιβολή ενός «διευθυντήριου».
Η «διεθνής διακυβέρνηση» είναι το αντίθετο απ’ όλα αυτά και οδηγεί στο πάρτυ των κερδοσκόπων. Και στη διάλυση της Ευρώπης.
– Προϋπόθεση για να υπάρξει η Ευρώπη είναι οι δημοκρατικές κοινωνίες της να γίνουν κύριες του εαυτού τους και να αποκτήσουν συναίσθηση των εθνικών συμφερόντων τους. Των «συνεργειών» που έχουν ανάμεσά τους και της σύγκλισης που μπορούν να επιτύχουν μεταξύ τους…
– Προϋπόθεση για να υπάρξει η Ελλάδα και να βγει ενισχυμένη, είναι ακριβώς η ίδια: Να γίνει κύρια του εαυτού της! Και να συνειδητοποιήσει ότι σε μια Πολιτική Ένωση της Ευρώπης έχει κάθε λόγο να συμμετέχει ισότιμα, φτάνει η ίδια να σταθεί στα πόδια της και οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι να πάψουν να… πυροβολούν τα πόδια τους.
Ο εθνοκεντρισμός είναι απόλυτα συμβατός με τον Ευρωπαϊσμό.
Η «διεθνής διακυβέρνηση» διαλύει την Ευρώπη.
Το να πάρουμε τη χώρα μας ξανά στα χέρια μας είναι απόλυτα συμβατό με το να πάρουμε την Ευρώπη ξανά στα χέρια μας…
Παραφράζοντας κάπως το Ντεγκώλ, η Ενωμένη Ευρώπη θα υπάρξει ως Ευρώπη των Πατρίδων. Κι όχι των… «απάτριδων»!      
Τηλέμαχος                                                                                                                                                 ΠΗΓΗ:www.antinews.gr
 

Μήπως κινδυνεύει η Ελληνική ΑΟΖ και όχι η Κυπριακή;



  • Πού σκοπεύει η Άγκυρα στην ρήξη της με το Ισραήλ;
  • Το επόμενο καίριο βήμα του Ταγίπ Ερντογάν
  • Ένα βολικό θερμό επεισόδιο για τον Γιώργο Παπανδρέου
«Αν τα μέτρα που λάβαμε έως τώρα αποτελούσαν το «Σχέδιο Β», υπάρχει και «σχέδιο Γ» το οποίο θα εφαρμοσθεί κατά στάδια, αναλόγως των εξελίξεων» δήλωσε την Τρίτη, στο περιθώριο της τελετής έναρξης του νέου δικαστικού έτους, ο Τούρκος Πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογάν, δίνοντας έτσι, μετά από λίγα 24ωρα δικής του σιωπής, το σήμα ότι οι κινήσεις εναντίον του Ισραήλ που εξήγγειλε την Παρασκευή ο επικεφαλής της τουρκικής διπλωματίας Αχμέτ Νταβούτογλου δεν είναι παρά η αρχή.

Όποιος όμως πιστεύει πως σκοπός του πανέξυπνου Ταγίπ Ερντογάν είναι να έρθει σε στρατιωτική ρήξη – σύγκρουση με το Τελ Αβίβ, τότε προφανώς είτε δεν γνωρίζει τον τούρκο πρωθυπουργό, είτε δεν έχει «δει» το ευρύτερο πλαίσιο της περιοχής στην οποία φαίνεται να ανεβαίνει η θερμοκρασία μεταξύ Τουρκίας και Ισραήλ.

“Τσαμπουκάς”…αλλά με μέτρο! Αυτός είναι ο Ερντογάν, αυτό είναι το γενικότερο πλαίσιο δράσης της τουρκικής πολιτικής. Αν διαβάσουμε προσεκτικά τις δηλώσεις του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν, θα διαπιστώσουμε ότι προσπαθεί να αφήσει ανοιχτή μία έξοδο διαφυγής σ΄ όσα κατά τ΄ άλλα…απειλητικά ανακοινώνει. Ο Τ. Ερντογάν, είναι χαρισματικός και έξυπνος. Δεν μπορεί να μην μετρά ότι αυτή τη στιγμή μία σπασμωδική κίνηση μπορεί να απομονώσει την Τουρκία. Και ίσως γι΄ αυτό όλες οι “απειλές” συμπληρωνόταν με ένα “θα το δούμε”, «θα πράξουμε ανάλογα με τις εξελίξεις» και άλλα σχετικά.

Πού αποσκοπεί λοιπόν η πολιτική του τούρκου πρωθυπουργού; Το μόνο βέβαιο είναι πως δεν στοχεύει στην στρατιωτική αναμέτρηση, αν και επιλέχθηκε ως τρόπος «πίεσης» προς την πλευρά του Τελ Αβίβ, η επί της θαλάσσης αντιπαράθεση, στην οποία σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία η Τουρκία υπερτερεί (το Ισραήλ όμως δεν μας έχει συνηθίσει να δημοσιοποιεί πλήρως τις στρατιωτικές του δυνάμεις…).

Η κίνηση της Τουρκίας στην γεωπολιτική σκακιέρα της Ανατολικής Μεσογείου (και ιδιαίτερα στο θέμα της ενέργειας), αποσκοπεί στην επίδειξη ισχύος και στην «απειλή» μίας ισχυρής Τουρκίας απέναντι σε ένα πανίσχυρο Ισραήλ. Το κερδισμένο γόητρο του τούρκου πρωθυπουργού είναι δεδομένο (έχει ήδη κερδίσει την συμπάθεια του αραβικού κόσμου), όμως είναι γεγονός πως δεν μπορεί η Άγκυρα να βρεθεί αντιμέτωπη ούτε με την στρατιωτική μηχανή του Ισραήλ, ούτε με τις οικονομικές δυνάμεις που βρίσκονται πίσω από αυτό, ούτε όμως και απέναντι στην αμερικανική Noble Energy η οποία έχει την απόλυτη στήριξη της αμερικανικής κυβέρνησης και φυσικά του αμερικανικού πολεμικού ναυτικού.

Βρίσκεται πράγματι ο Ερντογάν μπροστά σε ένα αδυσώπητο αδιέξοδο; Φυσικά όχι…, αφού ποτέ δεν θα ξεκινούσε κάτι χωρίς να έχει εξασφαλισμένο κέρδος από αυτό. Και το κέρδος θα έρθει στην Τουρκία, τη στιγμή που θα ανακοινώσει την αποχώρησή της από την περιοχή, λόγω σεβασμού απέναντι στο ΝΑΤΟ, λόγω σεβασμού απέναντι στην απαίτηση διατήρησης ειρήνης στην περιοχή… Έτσι, θα εγκαταλειφθεί η «χορογραφία» που βλέπουμε αυτή τη στιγμή και θα υπάρξει το επόμενο βήμα… Και θα πραγματωθεί η αποχώρηση των τουρκικών πολεμικών πλοίων, η οποία θα γίνει στην Ελληνική ΑΟΖ, νότια του Καστελόριζου. Εκεί θα υπάρξει και ανακοίνωση, πως τα τουρκικά πλοία σεβόμενα την φιλία μεταξύ των χωρών, αποχώρησαν και εγκαταστάθηκαν στην τουρκική ΑΟΖ (η Τουρκία έχει ήδη εκδόσει χάρτες βάσει των οποίων αμφισβητεί ευθέως την Ελληνική ΑΟΖ και ταυτόχρονα την οικειοποιείται…!). Με απλά λόγια, η Τουρκία θα ανακοινώσει την «δική» της ΑΟΖ, παραβιάζοντας το Διεθνές Δίκαιο των θαλασσών, αυτή τη φορά εις βάρος της Ελλάδας…!!! Και στο σημείο αυτό, αρχίζουν τα δύσκολα για την ασθμαίνουσα πολιτικά και οικονομικά Ελλάδα…

Τι θα κάνει η κυβέρνηση Παπανδρέου σε μία τέτοια ευθεία πρόκληση; Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, έχει ήδη ανακοινωθεί πως το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό έχει διαταχθεί να προστατεύσει τα Ελληνικά χωρικά ύδατα μέχρι και την υφαλοκρηπίδα… αλλά όχι πέρα από αυτήν! Και φυσικά, άλλο είναι η υφαλοκρηπίδα και άλλο είναι η ΑΟΖ (την οποία δεν έχει ακόμη αναγνωρίσει η Ελληνική κυβέρνηση!!!). Τι θα πρέπει, λοιπόν, ο Γιώργος Παπανδρέου; Θα ανακοινώσει την αναγνώριση της Ελληνικής ΑΟΖ μετά την Άγκυρα και θα διατάξει τον Ελληνικό Στόλο να κινηθεί προκειμένου να την υπερασπίσει και να διώξει τα τουρκικά πολεμικά πλοία από την Ελληνική ΑΟΖ; Ή μήπως θα προτιμήσει τη γνωστή πολιτική της αδράνειας και ουσιαστικά της απώλειας των εθνικών κεκτημένων και δικαιωμάτων, μέσω εκκίνησης διαλόγου με την Άγκυρα, προκειμένου να εκτονωθεί η «κρίση»;

Τα ερωτήματα που πηγάζουν από μία τέτοια εξέλιξη είναι αδυσώπητα και απαιτούν άνδρες ικανούς να παίρνουν κρίσιμες αποφάσεις. Πράγματι, πόσοι μπορούν να χαρακτηρίσουν ικανό για τέτοιου είδους αποφάσεις τον Γ. Παπανδρέου; Και αν αποφασίσει να ανταπεξέλθει σε ένα θερμό επεισόδιο, αυτό θα το κάνει για να υπερασπίσει τα εθνικά δικαιώματα της Ελλάδας ή για να δημιουργήσει έναν αντιπερισπασμό – αποπροσανατολισμό στο εσωτερικό της χώρας, ικανό μάλιστα να «διαγράψει» όλα όσα σήμερα βαρύνουν την κυβέρνηση και την απειλούν με διάλυση;


ΥΓ: Το κείμενο αυτό αποτελεί «σενάριο» που πολύ πιθανό είναι να το δούμε να γίνεται πράξη. ΠΗΓΗ:kostasxan.blogspot.com

Μανώλης Γλέζος: Λέει ΟΧΙ στην προτομή του Μεγάλου Αλεξάνδρου στην Πάρο γιατί… κατέλυσε την δημοκρατία!

Αυτοί είναι οι «ήρωες» της αριστεράς! Κατά την συνεδρίαση του τελευταίου δημοτικού συμβουλίου της Πάρου, στις 6 Σεπτεμβρίου, συζητήθηκε η τοποθεσία όπου θα πρέπει να τοποθετηθεί η προτομή του Μεγάλου Αλεξάνδρου – κάπου στην περιοχή Θόλου Παροικιάς… Ο γνωστός… superstar και είδωλο χιλιάδων «αντιφασιστών», Μανώλης Γλέζος ως επικεφαλής της δημοτικής Κίνησης Ενεργών Πολιτών Πάρου, καταψήφισε την πρόταση τοποθέτησης της προτομής στο νησί γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά: «από την εποχή του Μ. Αλεξάνδρου και πιο πριν του πατέρα του Φιλίππου καταργήθηκε η δημοκρατία. Αρνούμαστε λοιπόν την διαστρέβλωση της ιστορίας».
Δεν περιμέναμε αυτή την τοποθέτηση για να μάθουμε τα αισθήματα των μαρξιστών για τον Μέγα Αλέξανδρο. Όμως και να μιλάει ο Γλέζος για διαστρέβλωση της ιστορίας… πάει πολύ! Η στάση της… μεγάλης αυτής μορφής της αριστεράς, ασφαλώς και συνάδει με τον ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟ και την ιστορική αγραμματοσύνη  των μπολσεβίκων που κρύβουν την εμπάθειά τους κάτω από τον μανδύα της… «δημοκρατίας» και των «προοδευτικών ιδεών»… Να τον χαίρεται η αριστερά και το θολοκουλτουριάρικο σκυλολόι λοιπόν και να θυμούνται πάντα ότι ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΗΡΩΕΣ σαν τον Μεγάλο Στρατηλάτη είναι τόσο Μεγάλοι που δεν μπορούν με τίποτα να τους φτάσουν οι νάνοι του μαρξισμού. Πολύ περισσότερο ένας… Γλέζος!                                                                                    ΠΗΓΗ:xryshaygh.wordpress.com

Εθνική Ψυχή και Ιστορία: Οι μεγάλοι εχθροί της «παγκοσμιοποίησης»

aetos«Ας λείψη το κράτος, που θα είναι εμπόδιο ή θα παραμορφώνη την εθνική ψυχή. Αν το κράτος στενοχωρή το έθνος, πρέπει αναγκαστικά ή να αλλάξη μορφή ή να χαθή. Το κράτος, που εμποδίζει το έθνος, είναι περιττό και βλαβερό.» Ίων Δραγούμης

Ο μεγάλος και βαθύς γνώστης των ανθρωπίνων πραγμάτων Γουσταύος Λε Μπόν εις το περίφημο έργον του «Η ψυχολογία των όχλων» πολύ εύστοχα παρατηρεί και επισημαίνει ότι όσο ισχυροί είναι οι δεσμοί μεταξύ των ατόμων μιας ομάδος, τόσο δυσκολότερα αυτός καθίσταται «όχλος» και χειραγωγείται από επιτήδειους και πονηρούς δημαγωγούς. Ισχυρούς δεσμούς μεταξύ των ατόμων ο Γουσταύος Λε Μπον θεωρεί την κοινή φυλετική καταγωγή, την επίγνωση του κοινού ιστορικού παρελθόντος, την παράδοση και βεβαίως και την κοινή θρησκευτική πίστη. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, ότι προσπαθούν να κάνουν τα όσα κάνουν στην Ελλάδα σήμερα οι εξουσιαστές της.
Γιατί θέλουν να διαγράψουν την Ιστορία μας; Γιατί διαλύοντας κάθε εθνικό και φυλετικό δεσμό, διαγράφοντας κατ’ ουσίαν την εθνική μνήμη, την φυλετική ψυχή, αφαιρώντας τον ενιαίο θρησκευτικό χαρακτήρα του κράτους μας δεν επιδιώκουν τίποτε άλλο από το να μεταβάλλουν τον λαό της Ελλάδος, τον πλέον ομοιογενή εθνικά και γλωσσικά λαό της Ευρώπης, σε έναν όχλο ασπόνδυλο, χωρίς ταυτότητα, χωρίς παρελθόν και τελικά χωρίς μέλλον.
Σε συνέδριο που έγινε στην Θράκη προ ετών, συνέδριο που συνδιοργάνωσε το Υπουργείο Εξωτερικών και που ήταν σε αυτό παρών και ο ίδιος ο υφυπουργός των εξωτερικών ελέχθη ότι βαδίζουμε σε κοινωνία των κοινοτήτων κι όχι του “κράτους – έθνους…»
Ποιος έδωσε το δικαίωμα σ’ αυτούς που σήμερα μας εξουσιάζουν να θέλουν να καταργήσουν το Έθνος σαν ουσία αυτού του ίδιου του κράτους; Θα αναφέρουμε επίσης σχετικά ότι απόλυτα ευθυγραμμισμένη με αυτήν τους την επιδίωξη είναι και η αλλαγή του κώδικος Ελληνικής ιθαγενείας, που ήδη έχει ψηφισθεί σαν νόμος του κράτους, αλλαγή με την οποία «ελληνοποιούνται» διαφόρων ειδών και αποχρώσεων αλλοδαποί!
Ποιοι όμως ιδρύσαν αυτό το κράτος και γιατί και ποιοι είναι αυτοί που θέλουν να το καταργήσουν;
Τροιζήνα, 3 Απριλίου 1827, άρθρο 5: «Η κυριαρχία ενυπάρχει εις το Έθνος πάσα εξουσία πηγάζει εξ αυτού και υπάρχει υπέρ αυτού».
Το νέο Ελληνικό κράτος ιδρύθηκε από την Επανάσταση του 1821 και είναι ξεκάθαρο ότι αυτοί που το ίδρυσαν είχαν σαφέστατο προσανατολισμό. Αρκεί μόνον να αναφέρουμε ότι στην πρώτη διακήρυξη που έγινε από την Μεσσηνιακή Γερουσία μετά την πρώτη απελευθέρωση Ελληνικής πόλεως, της Καλαμάτας, την 25η Μαρτίου του 1821 ο αρχιστράτηγος Μαυρομιχάλης επικαλούμενος την Θεία Πρόνοια διεκήρυσσε την ανεξαρτησία της Ελλάδος προς τις Ευρωπαϊκές δυνάμεις. Αργότερα στην πρώτη Εθνοσυνέλευση των Ελλήνων στην Επίδαυρο στις 20 Δεκεμβρίου του 1821 εκηρύσσετο επίσημα η πολιτική ύπαρξη και ανεξαρτησία της Ελλάδος και ψηφιζότανε το πρώτο πολίτευμα.
Ακόμη, στην Τρίτη εθνοσυνέλευση που έγινε στην Τροιζήνα στις 3 Απριλίου του 1827 ψηφιζόταν στην διάρκεια των εργασιών της το πολιτικόν σύνταγμα της Ελλάδος, του οποίου το άρθρο 5 ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η κυριαρχία ενυπάρχει εις το Έθνος πάσα εξουσία πηγάζει εξ αυτού και υπάρχει υπέρ αυτού». Ε, αυτό το Έθνος κάποιοι «προφεσόρες» και κάποιοι πολιτικοί, δήθεν εθνικοί εκπρόσωποι, αποφάσισαν να τα καταργήσουν! Δεν πρόκειται, λοιπόν, περί «μεταρρυθμίσεων». Πρόκειται περί καταργήσεως αυτού του ίδιου του Ελεύθερου Ελληνικού κράτους, όπως αυτό προέκυψε από το Αίμα και την Θέληση των Αγωνιστών της Εθνεγερσίας!

Θέλουν μια κοινότητα «πολιτών», χωρίς εθνική, φυλετική και θρησκευτική ταυτότητα. Θέλουν ένα κράτος δήθεν λαϊκό, ενάντια στην θέληση αυτού του ίδιου του Λαού. Αυτό θέλουν και ο Ελληνικός λαός έχει καθήκον με κάθε τρόπο, σεβόμενος την ύπαρξη αυτή καθ’ αυτή της πολιτείας των Ελλήνων, να μη τους το επιτρέψει.                                                                               ΠΗΓΗ:xryshaygh.wordpress.com

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

Τι λέει ο "πατέρας" του Αναρχισμού Μπακούνιν για τους Εβραίους...

Διαβάστε το κείμενο βρε άπλυτα που τους υποστηρίζετε και τους προστατεύετε....
Διαβάστε το και εσείς κομμουνιστές για να καταλάβετε ποιών συμφέροντα προωθείτε

” Τώρα, αυτός όλος ο Εβραϊκός κόσμος, ο οποίος συγκροτεί μια σέκτα εκμετάλλευσης, ένα λαό από βδέλλες, ένα αδηφάγο παράσιτο, στην οποία είναι στενά και βαθιά συνδεδεμένοι ο ένας με τον άλλον, χωρίς να λογαριάζουν όχι μόνο συνοριακές, αλλά επίσης ούτε και πολιτικές διαφορές- αυτός ο Εβραϊκός κόσμος είναι στις ημέρες μας, κατά μεγάλο μέρος, στη διάθεση του Μαρξ ή του Ρότσιλντ. Είμαι βέβαιος ότι, από την μία πλευρά, η οικογένεια Ρότσιλντ εκτιμά την αξία του Μαρξ, και από την άλλη πλευρά, ο Μαρξ αισθάνεται μια ενστικτώδη συμπάθεια και τρέφει έναν μεγάλο σεβασμό για την οικογένεια Ρότσιλντ. Αυτό ίσως φαίνεται περίεργο. Τι κοινό θα μπορούσε να υπάρχει μεταξύ του κομμουνισμού και της....
υψηλής διαχείρισης χρημάτων; Ω! ω! Ο κομμουνισμός του Μαρξ ζητά ένα ισχυρό συγκεντρωτικό κράτος και όπου αυτό υφίσταται, πρέπει αναπόφευκτα να υπάρχει μια κεντρική κρατική τράπεζα, και όταν αυτό υφίσταται, εκεί το παρασιτικό Εβραϊκό Έθνος, το οποίο κερδοσκοπεί πάνω στο μόχθο του λαού, θα βρίσκει πάντοτε τα μέσα για την ύπαρξη του.Μπακούνιν


Άντε, με τις υγείες σας τώρα πρακτοράκια του Soros και της Αμερικανοσιωνιστικής Πρεσβείας...!! ΠΗΓΗ:paspartoy.blogspot.com