ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 18 Απριλίου 2011

Εκτός από τα θανατηφόρα γκάλοπ, υπάρχει και το Γουδί



Γράφει η Σοφία Βούλτεψη
Δεν είναι μόνο η απόλυτη απαξίωση του υπάρχοντος πολιτικού συστήματος που αποτυπώνεται και στην τελευταία έρευνα της Public Issue για τον ΣΚΑΪ και την «Καθημερινή της Κυριακής». Δεν πρόκειται απλώς για την καταγραφή της «ελεύθερης πτώσης του δικομματισμού» και του κατακερματισμού του πολιτικού σκηνικού.

Αυτό που διαβάζουμε ανάμεσα σε ποσοστά, απώλειες και κέρδη είναι μια ακόμη προσπάθεια της κοινωνίας να δώσει σε κάποιους μια ευκαιρία χωρίς να πιστεύει, όμως, ότι και αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι.

Ανεβάζουν το ΚΚΕ στο 12% - αλλά είναι ψήφος αντίδρασης, ξέρουν ότι η Ελλάδα δεν θα αποκτήσει ποτέ κομμουνιστικό σύστημα. Ούτε επιθυμούν λύσεις τύπου υπαρκτού σοσιαλιστικού, όσοι μέσα στην οργή τους όλο και πιο συχνά επαναλαμβάνουν «ΚΚΕ θα ψηφίσω, ρε»!

Δίνουν στο ΛΑΟΣ ποσοστό της τάξης του 8,5%, αλλά αυτό είναι αποτέλεσμα της αδυναμίας της Νέας Δημοκρατίας να συγκρατήσει τις δυνάμεις της, δίνοντας πολιτικό περιεχόμενο με συγκεκριμένη στόχευση στον δημόσιο λόγο της.

Φέρνουν τον ΣΥΡΙΖΑ στο 5,5%, καθώς ο Αλέξης Τσίπρας έχει τον τελευταίο καιρό αναπτύξει έναν επιθετικό και αποκαλυπτικό πολιτικό λόγο, αλλά ξέρουν πως στο συγκεκριμένο μαγαζί επικρατεί πάντα η λογική του «τρεις λαλούν και δυο χορεύουν».

Η Δημοκρατική Αριστερά και οι Οικολόγοι παραμένουν στο όριο του 3%, που σημαίνει ότι ο λόγος τους δεν πείθει ότι μπορούν να συμβάλουν με πραγματικές λύσεις στην αντιμετώπιση της κρίσης.

Η Δημοκρατική Συμμαχία παραμένει κάτω από το όριο του 3% (2,5%), επιβεβαιώνοντας ότι η αρχή είναι το ήμισυ του παντός – και στην προκειμένη περίπτωση έχει γίνει κακή (και αναγκαστικά προσωποκεντρική) αρχή.

Οι νέοι «παίκτες», όπως το Πανελλήνιο Άρμα Πολιτών του Γιάννη Δημαρά δεν έχουν μετρηθεί, αλλά ο κίνδυνος και εδώ είναι να θεωρηθεί ότι πρόκειται για μια πρόχειρη συνέχεια μιας περιφερειακής προσπάθειας.

Είναι σαφές ότι όσοι έφυγαν από τα μεγαλύτερα μαγαζιά θα δυσκολευτούν πολύ να πείσουν – κατά την γνώμη μου δεν θα τα καταφέρουν – αυτούς που εγκατέλειψαν την μεγάλη μπάμπουσκα, να ρίξουν μια ματιά στις μικρές που βγαίνουν από την κοιλιά της.

Είναι επίσης σαφές ότι ουδείς είναι ικανοποιημένος από οποιονδήποτε και οτιδήποτε. Ικανοποιημένο από την κυβέρνηση δηλώνει μόνο το 11% και από την αξιωματική αντιπολίτευση μόνο το 6%. Αλλά και όταν ερωτούνται οι πολίτες ποιος ασκεί την καλύτερη αντιπολίτευση, στην πλειοψηφία τους δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στον «Κανένα».

Κι’ αν ο δικομματισμός δέχεται τα μεγαλύτερα πλήγματα, το συμπέρασμα που προκύπτει είναι πως ο κόσμος δεν καταδικάζει μόνο τους ολετήρες. Απαξιωτική ματιά ρίχνει και προς τα… ολετηράκια που τόσα χρόνια είτε μετείχαν της εξουσίας απευθείας (με την συμμετοχή τους στα μεγάλα κόμματα χωρίς ποτέ να πουν «δεν πάει άλλο, πάω σπίτι μου»), είτε απλώς ενδιαφέρονταν να διατηρούν τα μικρά ποσοστά τους για να υπάρχουν στις παρυφές του συστήματος.

Ας μην κοροϊδευόμαστε: Τα «ολετηράκια» είχαν μετατρέψει την Βουλή και την Ευρωβουλή σε ένα είδος συνταξιοδοτικού συστήματος. Μια έρευνα σχετικά με το πόσοι λαμβάνουν αυτή τη στιγμή συντάξεις επειδή συμπλήρωσαν τον αναγκαίο χρόνο σε κάποιο από τα δύο κοινοβούλια, αρκεί για να αποδείξει του λόγου το αληθές.

Φυσικά, το ένα τρίτο του εκλογικού σώματος έχει εντελώς αποστρέψει το βλέμμα. Δεν πάει να ψηφίσει. Μέχρι σήμερα, σ’ αυτό στηρίζονταν όλοι, με την βεβαιότητα ότι πάντα θα μοιράζονται μεταξύ τους το υπόλοιπο ποσοστό, ώστε να μην αλλάζει ποτέ τίποτε. Σ’ αυτήν την λογική εντάσσεται και η στρατηγική του «ώριμου φρούτου».

Μόνο που το φρούτο πλέον δεν μπορεί να ωριμάσει άλλο. Έχει περάσει στο στάδιο της σήψης.

Και έχει σαπίσει διότι δεν ανανεώθηκε ποτέ. Σε όλα τα κόμματα βλέπουμε να ανακυκλώνονται τα ίδια πρόσωπα εδώ και τριάντα χρόνια. Αυτό αποτελεί παραβίαση των νόμων της φύσης.

Δημιουργούνται κατά καιρούς πολυπρόσωπα κομματικά όργανα, επιτροπές και «τομείς». Αλλά τα κλειδιά του παραδείσου τα κρατούν πάντα οι ίδιοι. Αυτοί που θήτευσαν σε υψηλές θέσεις, αυτοί που διατήρησαν τις θέσεις τους εκμαυλίζοντας τον λαό με ρουσφέτια, αυτοί που μπήκαν βαθιά στους κομματικούς μηχανισμούς και δημιούργησαν στους εκάστοτε αρχηγούς την ψευδαίσθηση του «απαραίτητου».

Κατά καιρούς κάνουν την εμφάνισή τους κάποια νέα πρόσωπα. Αλλά πρόκειται για «τυχαία περιστατικά», μέλη «παρέας», επιβεβλημένοι άνωθεν διάττοντες αστέρες. Χωρίς προσόντα, χωρίς γνώσεις, χωρίς πρωτότυπη σκέψη, χωρίς απήχηση στην κοινωνία και τελικά χωρίς πολιτικό φιλότιμο. Είναι τα καινούργια «ολετηράκια» που επιδιώκουν κι’ αυτά να κυβερνήσουν με το έτσι θέλω.

Εντάξει, αλλά σε λίγο θα πέφτει ξύλο στους δρόμους. Και δεν μιλώ για τα μεμονωμένα περιστατικά, στα οποία φαίνεται ότι αρκούνται όσοι δεν καταλαβαίνουν πως η λαϊκή αντίδραση δεν πρέπει να ταυτιστεί με τον κομματικό ακτιβισμό και τα κομματικά καπελώματα.

Μιλώ για την απόλυτη διάλυση της κοινωνίας. Μιας κοινωνίας που δεν εντυπωσιάζεται πλέον από αυτιστικούς αξιωματούχους και μεσσίες. Ούτε συγκλονίζεται από τα «αντάρτικα» των βολεμένων.

Υπάρχει χρόνος να αντιστραφεί η κατάσταση; Κατά την γνώμη μου, όχι. Δεν μπορούμε να κάνουμε λοβοτομή σε κανέναν για να τον πείσουμε να απαλλαγεί από τις δουλείες και τα βαρίδια του. Να του δώσουμε να καταλάβει πως οι εσωκομματικές ισορροπίες αφήνουν παγερά αδιάφορη την κοινή γνώμη. Πως οι ανίκανοι και πολυδιαφημισμένοι δεν είναι τίποτε άλλο παρά φούσκες. Πως οι δήθεν τεχνοκράτες δεν διαθέτουν πολιτικό κριτήριο και δεν έχουν ζυμωθεί με τον λαό.

Βαδίζουν όλοι με μαθηματική ακρίβεια προς την αυτοκαταστροφή τους. Εκτός και αν…

Εκτός και αν γίνει μια πανελλήνια ψηφοφορία κατά την οποία ο λαός, δίκην εκλεκτορικού σώματος, θα επιλέξει - από έναν ενιαίο κατάλογο προσώπων που θέλουν ή καλούνται να λάβουν μέρος στον δημόσιο βίο - αυτούς στους οποίους θα δώσει το χρίσμα για να πολιτευτούν.

Προηγουμένως, πρέπει να δημοσιοποιηθούν όλα τα (πραγματικά) βιογραφικά, να λογοδοτήσουν οι υποψήφιοι για όσα έχουν κάνει μέχρι σήμερα στη ζωή τους (πού εργάστηκαν, πόσα ένσημα έχουν κολλήσει, ποιο είναι το οικογενειακό τους παρελθόν, η περιουσιακή τους κατάσταση – με πραγματικό έλεγχο πόθεν έσχες – το ηθικό τους υπόβαθρο, πού έχουν βάλει την υπογραφή τους, τι έχουν κάνει για την πατρίδα τους, ποια ήταν η συμμετοχή τους στο προδοτικό χρέος των 340 δις ευρώ).

Μεγάλη φασαρία, έ; Ναι, αλλά διαφορετικά ο γνωστός δρόμος οδηγεί κατευθείαν στην αγχόνη.

Διότι εκτός από τα θανατηφόρα γκάλοπ, υπάρχει και το (ακόμη πιο θανατηφόρο) Γουδί. ΠΗΓΗ:www.elzoni.gr

Tράπηκε σε φυγή η κυβέρνηση στην Κερατέα!


ImageΥποχώρησε η κυβέρνηση στην Κερατέα και ήρθε σε συμφωνία για την αποχώρηση των αστυνομικών δυνάμεων μετά από συνάντηση που είχαν σήμερα, στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Παπουτσής, ο δήμαρχος Λαυρεωτικής κ. Λεβαντής και ο Μητροπολίτης Λαυρεωτικής και Μεσογείας κ.κ. Νικόλαος.
Όπως επίσης συμφωνήθηκε στο πλαίσιο της συνάντησης, οι κάτοικοι θα αποχωρήσουν από τα μπλόκα, ενώ τα μηχανήματα για τη δημιουργία ΧΥΤΥ θα παραμείνουν στην περιοχή με ευθύνη του δημάρχου και της δημοτικής αρχής, η οποία θα υποβάλλει πρόταση στην πολιτεία, για να αποφασισθεί τι θα γίνει στη συνέχεια.
Η περιοχή είχε μετατραπεί το τελευταίο διάστημα σε πεδίο μάχης ενώ συχνό φαινόμενο ήταν οι βίαιες συμπλοκές ανάμεσα στις δυνάμεις των ΜΑΤ και τους κατοίκους που διαμαρτύρονταν για τη δημιουργία Χώρου Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων (ΧΥΤΥ).
Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη Παρασκευή άγνωστοι επιτέθηκαν με βόμβες μολότοφ σε οικία αστυνομικών στη διασταύρωση της Λεωφόρου ΝΑΤΟ και της οδού Μιχαήλ Δελίση, την ώρα που μέσα στο σπίτι βρίσκονταν το ζευγάρι και τα ανήλικα παιδιά τους.                                                        ΠΗΓΗ:www.defencenet.gr

Μεγάλη άνοδος των ''Αληθινών Φινλανδών''

Το εθνικιστικό κόμμα των Αληθινών Φινλανδών σημείωσε μεγάλη άνοδο στις βουλευτικές εκλογές της Φινλανδίας, καθώς κατάφερε να αυξήσει εντυπωσιακά το ποσοστό και τις έδρες του στο νέο κοινοβούλιο που θα προκύψει, ενώ δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο να συμμετάσχει στην επόμενη κυβέρνηση συνασπισμού της χώρας.

Ο 48χρονος ηγέτης των Αληθινών Φινλανδών Τίμο Σόινι δήλωσε...
«πολύ ευχαριστημένος», προσθέτοντας ότι το κόμμα έχει «μεγάλες πιθανότητες» να συγκυβερνήσει.

Με καταμετρημένο το 97% των ψήφων, το εθνικιστικό κόμμα εκτιμάται ότι θα έχει 39 έδρες στη νέα Βουλή, θα αυξήσει δηλαδή τη δύναμή του κατά 34 έδρες.

Τέσσερις έδρες περισσότερες (43) καταλαμβάνει το συντηρητικό κόμμα της Εθνικής Συμμαχίας και 42 οι Σοσιαλδημοκράτες.

Κατά παράδοση, η κυβέρνηση στη Φινλανδία σχηματίζεται από δύο από τα τρία μεγάλα κόμματα: το Κεντρώο, τους συντηρητικούς και τους Σοσιαλδημοκράτες.

Ο ηγέτης της Εθνικής Συμμαχίας Γίρκι Κατάινεν, 39 ετών, είδε το κόμμα του να χάνει σημαντικό μέρος της δύναμής του, όμως ως επικεφαλής του μεγαλύτερου κόμματος στη Βουλή, θα του ανατεθεί κατά πάσα πιθανότητα ο σχηματισμός της νέας κυβέρνησης. Ο ίδιος είπε ότι είναι «πολύ ευχαριστημένος» με τα αποτελέσματα, καθώς αυτή είναι η πρώτη φορά που το κόμμα αναδεικνύεται πρώτο σε έδρες.

Τα αποτελέσματα ήταν πάντως απογοητευτικά για το Κεντρώο Κόμμα της πρωθυπουργού Μαρί Κιβινιέμι, 42 ετών, που έχασε 16 έδρες και θα περιοριστεί στην τέταρτη θέση στο κοινοβούλιο, με 35 έδρες. Η Κιβινιέμι είπε ότι το κόμμα προφανώς υπέστη φθορά από τα οκτώ χρόνια που ήταν στην κυβέρνηση. Η ίδια ανέλαβε το κόμμα και την πρωθυπουργία τον περασμένο Ιούνιο και δεν σκοπεύει να παραιτηθεί από τη θέση της ως αρχηγός του κόμματος.

Το αποτέλεσμα ήταν μια «σαφής διαμαρτυρία κατά των παλαιότερων κομμάτων», υποστήριξε ο Γκόραν Ντιούπσουντ, καθηγητής πολιτικών επιστημών στο Πανεπιστήμιο Άμπο Ακάντειμι της Βάασα.

Από τα δύο άλλα κόμματα που συμμετείχαν στην απερχόμενη κυβέρνηση συνασπισμού, οι Πράσινοι χάνουν πέντε έδρες και πέφτουν στις δέκα, ενώ το Λαϊκό Σουηδικό Κόμμα διατηρεί τις εννέα έδρες του.

Η Αριστερή Συμμαχία θα έχει 15 έδρες, ενώ οι Χριστιανοδημοκράτες έξι.

Η Γιούτα Ουρπιλάινεν, η πρώτη γυναίκα πρόεδρος των Σοσιαλδημοκρατών δήλωσε ότι πιστεύει πως οι Αληθινοί Φινλανδοί θα συμμετάσχουν στη νέα κυβέρνηση.

Ο Σόινι είναι πρώην μέλος της νεολαίας του Αγροτικού Κόμματος της Φινλανδίας. Μετά τη διάλυσή του, το 1995, ο Σόινι υπήρξε ιδρυτικό μέλος των Αληθινών Φινλανδών και ανέλαβε την ηγεσία του κόμματος το 1997.

Η τελευταία δημοσκόπηση πίστωνε στους Αληθινούς Φινλανδούς ποσοστό 15,4%.
nooz.gr

Η δασκάλα της Θράκης δικαιώθηκε έναντι όσων την συκοφάντησαν.


Η δασκάλα Χαρά Νικοπούλου η οποία είχε δεχτεί σκληρές επιθέσεις από μειονοτικές εφημερίδες της Θράκης,κέρδισε τελεσίδικα τις αγωγές που είχε καταθέσει και προχωρά σ΄ όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες.

Το δικαστήριο κρίνοντας τις αγωγές που είχε υποβάλλει η Χαρά Νικοπούλου ζητώντας από κάθε μια εφημερίδα 1 εκ. ευρώ, καταδίκασε τις εφημερίδες Γκιουντέμ και Μιλλέτ σε πρόστιμα 150 και 120 χιλιάδων ευρώ.

Το Πρωτοδικείο αποφάσισε μάλιστα πως από αυτά τα πρόστιμα θα έπρεπε να πληρωθούνε αμέσως στην Χαρά Νικοπούλου από την μεν Γκιουντέμ 20.000 ευρώ και από την δε Μιλλέτ 30.000 ευρώ.

Η Χαρά Νικοπούλου τις προηγούμενες μέρες είχε κοινοποιήσει και στις δύο εφημερίδες πως ζητά την πληρωμή αυτών των χρημάτων, αναφέροντας πως σε περίπτωση μη πληρωμής θα προέβαινε σε πράξεις κατάσχεσης.

Η Χαρά Νικοπούλου είχε προτείνει στους δημοσιογράφους των δύο εφημερίδων να συμβιβαστούν ζητώντας απλά μία συγνώμη. Δεν το έπραξαν.                                                                                        ΠΗΓΗ:www.onalert.gr

Αλβανική «μειονότητα» του 4% στην Ελλάδα αναφέρει η Wikipedia!


Αλβανική «μειονότητα» του 4% στην Ελλάδα αναφέρει η Wikipedia
Μπορεί να σας «απασχολούν» με ανύπαρκτες «μακεδονικές», «τουρκικές», «βλάχικες» και άλλες «μειονότητες», αλλά η πραγματικότητα της Wikipedia παραδέχεται μία μειονότητα στην Ελλάδα. Ποια; Μα την αλβανική, την οποία υπολογίζει στο 4% του συνολικού πληθυσμού της χώρας μας. Και εύλογα απορούμε: από πότε οι μετανάστες -με ξένα διαβατήρια- θεωρούνται μειονότητα; Θα τρελαθούμε εντελώς; Μειονότητα δεν είχαμε και μειονότητα αποκτήσαμε;
Δείτε την απόδειξη: http://en.wikipedia.org/wiki/Greece
ΠΗΓΗ:hellenicspace.wordpress.com

Κυριακή 17 Απριλίου 2011

ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ:ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΡΑΞΗ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΠΡΑΞΗ ΕΣΧΑΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗ

Το υπογραφέν από την παράνομη κυβέρνηση της μειοδοσίας Μνημόνιο, το οποίο ξεπούλησε την Ελλάδα στους τοκογλύφους, συνιστά πράξη εσχάτης προδοσίας. Πέρα από αυτή την πράξη, για την οποία πρέπει να δώσουν λόγο στη Δικαιοσύνη όλοι εκείνοι που το ψήφισαν, το ίδιο, ως έχει συνταχθεί, από τα λίγα στοιχεία που ανακοινώθηκαν στον υποτελή Ελληνικό λαό, είναι άκυρο.
Η Σύμβαση αυτή, η οποία παραχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα του ελληνικού κράτους σε ξένους, έπρεπε να εισαχθεί στη Βουλή και να λάβει τα 3/5 των ψήφων της Βουλής, δηλαδή 180 ψήφους. Τέτοια διαδικασία ποτέ δεν έγινε. Και δεν έγινε διότι, η κυβέρνηση της εσωτερικής κατοχής γνώριζε ότι, παρά την κομματική πειθαρχία που επιβάλλεται στους βουλευτές-αριθμούς, σ’ αυτά τα άβουλα όργανα της κομματοκρατίας, δεν ήταν εύκολο να πεισθούν 180 να ψηφίσουν.
Η βουλευτική ασυλία, αυτό το αισχρό εφεύρημα για την κάλυψη των βουλευτών, ακόμα και σε υποθέσεις διαμάχης με τους συζύγους τους, όπως έγινε προσφάτως με υφυπουργό της παράνομης κυβέρνησης της εσωτερικής κατοχής, προστατεύει απολύτως τους βουλευτές για την ψήφο που δίνουν σε νόμους και αποφάσεις στη Βουλή, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, ο φόβος είναι έντονος. Οι νομικοί γνωρίζουν ότι, οι πράξεις που συνθέτουν το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας, δεν θα ήταν εύκολο να καλυφθεί από την βουλευτική ασυλία, σε περίπτωση κάποιας βίαιης αλλαγής. Καί δεν είναι.
Ο καθηγητής του Συνταγματικού Δικαίου του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Γεώργιος Κασιμάτης, σε πρόσφατη ομιλία του, επιτέθηκε με πρωτοφανή δριμύτητα κατά της κυβέρνησης και του υποτιθέμενου πρωθυπουργού προσωπικώς, για την υπογραφή του Μνημονίου, ανέλυσε με ενάργεια την παράνομη σύστασή του και το χαρακτήρισε παράνομο, απαράδεκτο και νομικώς άκυρο. Να σημειωθεί ότι, ο κ. Κασιμάτης, ήταν νομικός σύμβουλος του Ανδρέα Παπανδρέου, όταν και εκείνος ασκούσε την εξουσία σε βάρος της χώρας.
Φωνές και από άλλους νομικούς άρχισαν, ευτυχώς, να ακούονται και να στηλιτεύουν την εχθρική προς τη χώρα μας πράξη, η οποία έγινε συνειδητώς υπό δύο ανθρώπων, του Γεωργίου Παπανδρέου και του Γεωργίου Παπακωνσταντίνου. Δεν αφίστανται της ευθύνης και τα υπόλοιπα αλαλάζοντα κύμβαλα της παράνομης κυβέρνησης.
Τον Ιανουάριο του 1949, κάπου κοντά στις Πρέσπες, συνήλθε η 5η Ολομέλεια του ΚΚΕ, η οποία πήρε την απόφαση, για μία ακόμα φορά, για την αυτονόμηση της Μακεδονίας και της Θράκης. Η πράξη εκείνη θεωρήθηκε, και ήταν, πράξη εσχάτης προδοσίας κατά της χώρας. Όσοι συμμορίτες συλλαμβάνονταν υπό των Ελληνικών Αρχών, ακόμα και εκείνοι που δεν μετέσχον στις Συμμορίες αλλά καθ’ οιονδήποτε τρόπο υποστήριζαν αυτές, παραπέμπονταν στα έκτακτα ή τακτικά στρατοδικεία. Κατ’ αρχήν τους ρωτούσαν οι στρατοδίκες αν συμφωνούσαν με την απόφαση της 5ης Ολομέλειας. Όσοι συμφωνούσαν, και πρέπει να ειπωθεί ότι, οι περισσότεροι δεν γνώριζαν καν τι ήταν και τι έλεγε η απόφαση εκείνη, καταδικάζονταν σε θάνατο. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτελέστηκαν.
Η απόφαση της 5ης Ολομέλειας του ΚΚΕ του 1949, όπως και εκείνη του 1924 που υπογράφηκε στη Μόσχα, παραχωρούσε κυριαρχικά δικαιώματα της χώρας σε ξένες χώρες. Η Σύμβαση με τους διεθνείς τοκογλύφους, που ονομάστηκε Μνημόνιο, και υπέγραψαν οι ασκούντες την προσωρινή κατοχή της Ελλάδος, ως είναι διατυπωμένη, συνιστά πράξη εσχάτης προδοσίας.
Εάν υπήρχε αντιπολίτευση, η οποία να ενδιαφέρεται πράγματι για τα συμφέροντα της χώρας, όχι να συμπράττει στις παράνομες πράξεις της κυβέρνησης της εσωτερικής κατοχής, θα μπορούσε να προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο και να ζητήσει την ακύρωση της  Σύμβασης, δηλαδή του Μνημονίου. Δυστυχώς, δεν υπάρχει. Ο τρόπος που αντιπολιτεύονται την παράνομη κυβέρνηση, τα Κόμματα της Αντιπολίτευσης, δείχνει συνενοχή. Η Νέα Δημοκρατία, έχει γίνει ανύπαρκτη. Στην περίπτωση ετούτη, που ξεπούλησαν την Ελλάδα ο Παπανδρέου και οι υποτακτικοί του, έπρεπε να είχε χαλάσει τον κόσμο.
Έπρεπε, με δυναμισμό και με σαφή τρόπο, να ενημερώσει τον λαό για τις παράνομες και εγκληματικές σε βάρος της χώρας πράξεις της κυβέρνησης της εσωτερικής κατοχής, να εξαναγκάσει την παράνομη κυβέρνηση σε παραίτηση και να ζητήσει, στη συνέχεια, να σχηματισθεί κυβέρνηση από όλες τις τάξεις, έστω και αν έπαιρνε πλειοψηφία σε εκλογές. Το παράδειγμα του Κωνσταντίνου Τσαλδάρη, που παρ’ ότι είχε την πλειοψηφία, εντούτοις παρεχώρησε το δικαίωμα σχηματισμού κυβέρνησης στον Θεμιστοκλή Σοφούλη, έπρεπε να καθοδηγεί εκείνους οι οποίοι ενδιαφέρονται πραγματικά για το συμφέρον της χώρας. Δεν το βλέπω.
Τα υπόλοιπα Κόμματα, δεν έχουν καμία ελπίδα να μετάσχουν στην άσκηση της εξουσίας, εκτός εάν κάποιος τους πετάξει κανένα κόκαλο, όπως έκανε ο Μητσοτάκης το 1989, με τη λεγόμενη οικουμενική κυβέρνηση της αποτυχίας.

Πάντως, σε κάθε περίπτωση, ο λαός πρέπει να αφυπνισθεί και να καταλάβει τι έγινε σε βάρος της χώρας του από τους παράνομους κυβερνήτες. Να καταλάβει ότι, συντελέστηκε το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας και να ενεργήσει αναλόγως. Μπορεί ο καθένας να υποβάλει μηνύσεις κατά του Παπανδρέου, του Παπακωνσταντίνου και γενικώς, κατά όλων εκείνων που ψήφισαν τη Σύμβαση με την οποία ξεπούλησαν την Ελλάδα.

Να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Μην περιμένουμε από κανέναν να μας λύσει τα προβλήματα και εμείς να καθόμαστε. Η κατάσταση θα χειροτερέψει. Τα μέτρα που λαμβάνονται, δεν έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τη μοίρα της χώρας. Ο συνεχής δανεισμός, ξεπουλάει και το τελευταίο κομμάτι γης, αν έμεινε έξω από το Μνημόνιο. Ο φαύλος κύκλος διευρύνεται. Η σπατάλη στο Δημόσιο όχι μόνο δεν περιορίστηκε, ως έπρεπε να γίνει, αλλά επεκτάθηκε. Κανένα πρόγραμμα για ανάπτυξη δεν έχει καταρτισθεί. Τίποτε δεν παράγουμε. Όλα τα τρόφιμα τα εισάγουμε. Πώς και από πού θα πληρώσουμε τα χρέη μας; Όλοι ξέρουμε ότι δεν θα μπορέσουμε. Οι ξένοι εξασφαλίστηκαν. Θα πάρουν τις πόλεις μας, τα νησιά μας, τα χωριά μας, τα αεροδρόμιά μας, τα λιμάνια μας, τα πάντα. Γι’ αυτό έφεραν τον Παπανδρέου και την παρέα του στην εξουσία. Και το έγκλημα συνεχίζεται…
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΟΥΤΣΟΥΚΑΛΗΣ
  ΠΗΓΗ:filologos10.wordpress.com

Θα ξαναγυρίσει και η γή θα τρέμει!


Οι λόγοι της αναστολής της κυκλοφορίας του “ΕΚ”!

150411-ekγράφει ο Δημήτρης Ζαφειρόπουλος. Στις 11 Μαΐου, ο "ΕΚ" θα συμπλήρωνε οκτώ χρόνια κυκλοφορίας από το 2003, όταν επανεκδόθηκε στη σημερινή εβδομαδιαία του μορφή. Όλο αυτό το διάστημα, οι φορές που απευθύνθηκα σε σας τους αναγνώστες της εφημερίδας σε πρώτο πρόσωπο, είναι ελάχιστες. Σήμερα όμως, θα κάνω μία απ' αυτές τις μικρές εξαιρέσεις καθώς οφείλω να εξηγήσω σε εσάς, τους λόγους αυτής της απόφασης. Και απευθύνομαι πρωτίστως σε εσάς, τους αναγνώστες μας, γιατί εσείς όλα αυτά τα χρόνια ήσασταν ο μοναδικός μας συμπαραστάτης και από την άλλη μεριά, εμείς αισθανόμασταν την ανάγκη κάθε εβδομάδα να σας παρέχουμε μία εφημερίδα, με ενημέρωση, ειδήσεις, θέσεις και απόψεις ανάλογες με την κοινή μας ιδεολογία και αντάξια στον τίτλο αυτής της ιστορικής εφημερίδας.
Θα μπορούσα, πολύ απλά να σας πω, ότι αναστέλλουμε την κυκλοφορία μας, για λόγους οικονομικούς, καθώς η κρίση η οικονομική στην οποία έχει βυθιστεί η χώρα μας, επηρεάζει και την καθημερινότητα του καθενός από εμάς. Θα μπορούσα επίσης να σας πω ότι κουραστήκαμε από τη βιομηχανία μηνύσεων η οποία έχει στηθεί ειδικά τα τελευταία τέσσερα χρόνια εναντίον αυτής της εφημερίδας, με τις δικαστικές διώξεις να βρίσκονται ήδη σε διψήφιο αριθμό και να εμπλουτίζονται, καθώς πρόσφατα δεχθήκαμε και αγωγή από την υπουργό του ΠΑΣΟΚ, κ. Μιλένα Αποστολάκη. Θα μπορούσα επίσης να σας πω, ότι έχουμε απογοητευτεί από τη συμπεριφορά του ευρύτερου πατριωτικού χώρου, ο οποίος αντί να βλέπει το δάσος της κοινωνίας, επιμένει πεισματικά να κοιτάζει το δέντρο των όποιων διαφορών και μικρών ή μεγάλων σκοπιμοτήτων, παραγνωρίζοντας το πασιφανές γεγονός του ότι αυτή η ελληνική κοινωνία, για πρώτη φορά έχει έλθει δίπλα στα πιστεύω μας.
Ο καθένας από τους παραπάνω λόγους, θα ήταν αρκετός από μόνος του, για να μας αναγκάσει να διακόψουμε την κυκλοφορία μας. Όμως όχι σε κανέναν από αυτούς τους λόγους δεν βρίσκεται η ουσία και η αιτία για το ότι το επόμενο Σάββατο δεν θα μας βρείτε στα περίπτερα. Πολύ απλά σταματάμε την έκδοσή μας, γιατί θέλουμε να παραμείνουμε οι ίδιοι, αυτοί που ξέρατε όλα αυτά τα χρόνια: ελεύθεροι, αδέσμευτοι, ανεξάρτητοι, μαχητικοί και κυρίως αξιοπρεπείς. Η εφημερίδα που κρατάτε στα χέρια σας, είναι προϊόν σίγουρα μιας πολιτικής και ιδεολογικής ζύμωσης, αλλά είναι και αποτέλεσμα πρακτικής εργασίας. Κάποιοι άνθρωποι δουλεύουν γράφοντας κείμενα, ένας χαρτέμπορος πουλάει το χαρτί της εφημερίδας και ένας τυπογράφος την τυπώνει. Στους δύσκολους καιρούς του σήμερα, εμείς διακόπτουμε, έχοντας την υπερηφάνεια να μην χρωστάμε τίποτε και σε κανέναν, καθώς δεν ακολουθούμε τη συνηθισμένη τακτική των καιρών μας, να αφήνουμε μικρά ή μεγάλα φέσια. Ο "Ελεύθερος Κόσμος", ίσως να μπορούσε να εξακολουθεί να εκδίδεται άμα τον πουλούσαμε σε κάποια συμφέροντα. Δεν θα ήταν όμως η εφημερίδα την οποία γνωρίζετε, αγαπήσατε και υποστηρίξατε. Δεν θα εξυπηρετούσε κανέναν από τους λόγους υπάρξεώς της, το να αποτελεί δηλαδή μία ελεύθερη φωνή η οποία ήταν ανοικτή σε όλους όσους είχαν κάτι να πουν για το πατρωτικό κίνημα, χωρίς ποτέ να ζητά ανταλλάγματα.
Επιλέξαμε να εκδίδουμε μία εφημερίδα η οποία δεν υπήρξε οπαδική. Δεν θέλαμε ποτέ να βγάλουμε ένα έντυπο το οποίο θα ήταν "όργανο" ή φερέφωνο ενός κόμματος ή μίας οργανώσεως, χειροκροτητής ή κλακαδόρος κάποιου προέδρου ή αρχηγού, κάποιου "θεόσταλτου σωτήρα". Και ίσως αυτό να κόστισε γιατί είναι πολύ εύκολο και αποδεκτό είτε το να λιβανίζεις κάποιον, είτε να βρίζεις κάποιον άλλον, από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αντίθετα ο "ΕΚ" παρουσίαζε θέσεις, πρόσωπα και καταστάσεις και τα άφηνε στην κρίση των αναγνωστών του, τους οποίους δεν θεωρήσαμε ποτέ άβουλα πρόβατα, αλλά ανθρώπους ικανούς με κρίση και ευχέρεια επιλογής. Είμαστε υπερήφανοι γιατί βοηθήσαμε τους εκδοτικούς οίκους που κινούνται στον πατριωτικό χώρο, είτε προσφεροντάς τους οικονομική στήριξη όποτε κάποιοι από αυτούς το χρειάστηκαν, είτε παρουσιάζοντας αφιλοκερδώς από τις σελίδες μας, τις εκδόσεις τους. Και επιμένουμε στο ζήτημα των βιβλίων, γιατί θεωρούμε ότι αυτή τη στιγμή δίνεται στην πατρίδα μας, μία μεγάλη ιδεολογική μάχη και κάθε έντυπο που συμβάλλει σε αυτήν, χρήζει της βοήθειας όλων μας. Ίσως κάποιοι εδώ να σκεφτούν ότι και ο "ΕΚ" θα έπρεπε να βοηθηθεί αυτή την περίοδο, βοηθήθηκε όμως όλα αυτά τα χρόνια από τους επώνυμους και ανώνυμους αναγνώστες του, οι οποίοι με την εβδομαδιαία παρουσία τους στα περίπτερα, τις συμβουλές τους, τις υποδείξεις τους, ακόμη και τη γκρίνια τους, μας έφτασαν μέχρι το σήμερα.
Τι τελικά πετύχαμε αυτό το διάστημα; Κατ' αρχάς να εκδίδουμε ένα έντυπο αξιοπρεπές, με σαφήνεια θέσεων και απόψεων, με αποκαλύψεις ενοχλητικές για το σύστημα, τόσο ώστε να το βρίσκουμε απέναντί μας στα δικαστήρια, όσο και με το να παρατηρούμε διάφορα συμβάντα στην καθόλου ομαλή και απρόσκοπτη κυκλοφορία της εφημερίδας μας. Είχαμε επίσης το "προνόμιο" να δούμε τον αρχισυντάκτη μας προφυλακισμένο επί έξι μήνες. Δώσαμε βήμα σε δεκάδες ανθρώπους γνωρίζοντάς τους στο αναγνωστικό κοινό και παρουσιάζοντάς τους, μέσα από τις δημόσιες εκδηλώσεις μας. Εκδηλώσεις ανοιχτές και κλειστές, οι οποίες άφησαν ιστορία με την αρτιότητα και την ποιότητα του περιεχομένου τους. Καταφέραμε επίσης, ως συντακτική ομάδα, να εκδόσουμε το περιοδικό "Patria", το οποίο θα συνεχίσει κανονικά την κυκλοφορία του και αποτελεί σήμερα το μοναδικό μέσο ιδεολογικής ζύμωσης στον ευρύτερο χώρο μας. Δημιουργήσαμε επίσης μία από τις πρώτες ιστοσελίδες, το www.elkosmos.gr που όταν πρωτοεμφανίστηκε στο διαδίκτυο, ξεχώρισε για την αισθητική του και την ποιότητα των κειμένων του. Την ιστοσελίδα μας αυτή, όχι απλά θα την κρατήσουμε, αλλά θα την αναβαθμίσουμε και πολύ σύντομα θα μπορέσετε να δείτε και να ακούσετε πολλές εκπλήξεις από αυτήν.
Δεν αισθανόμαστε καθόλου κουρασμένοι ή απογοητευμένοι και κανένας από τη συντακτική ομάδα δεν είναι διατεθειμένος να παρατήσει τα όπλα. Για να χρησιμοποιήσουμε έναν στρατιωτικό όρο, απλά επιχειρούμε ένα στρατηγικό ελιγμό, ώστε να μπορέσουμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε. Κανένας μας δεν είδε την εφημερίδα αυτή, ως αυτοσκοπό ή μέσο προβολής του εγώ του. Αλλά αντίθετα, ως ένα όπλο στον πόλεμο ενάντια σε αυτούς που θέλουν να καταστρέψουν την πατρίδα και τον λαό μας. Σε αυτό τον πόλεμο υπάρχουν πολλές διακυμάνσεις και κυρίως έχουμε πολλά όπλα για να μπορούμε να συνεχίσουμε να τον διεξάγουμε. Να μην εκπλαγείτε εάν δείτε περισσότερη ενεργητικότητα και παρουσία στην κοινωνία από όλους εμάς. Και κυρίως να μην εκπλαγείτε, εάν σε σύντομο χρονικό διάστημα δείτε την εφημερίδα μας ξανά στα περίπτερα, περισσότερο ανανεωμένη, καλύτερη και πρωτίστως περισσότερο μαχητική. Μέχρι τότε, θα μας βρίσκετε στα τηλέφωνα και στα γραφεία μας, που συστεγάζονται με το βιβλιοπωλείο "Λόγχη", θα μας διαβάζετε στα περίπτερα μέσω του περιοδικού "Patria" και κυρίως στο διαδίκτυο, όπου θα δείτε σύντομα πολλά ωραία να διαδραματίζονται.                                                                                                                                      ΠΗΓΗ:energoiellines.blogspot.com

Μιλαει ο κωλος της μαιμους


«Η αναδιάρθρωση του χρέους θα απελευθερώσει δυνάμεις»  λέει ο κ. Κ. Σημίτης στη συνέντευξη που παραχώρησε στο «Βήμα της Κυριακής». Ο πρώην πρωθυπουργός  υποστηρίζει ότι η Ελλάδα οφείλει να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση του δημοσίου χρέους το ταχύτερο δυνατόν,  σε συνεννόηση ασφαλώς με τους ευρωπαίους εταίρους  της, και τονίζει ότι «μια καλά προετοιμασμένη αναδιάρθρωση»  μπορεί να αποδειχθεί καταλυτική ώστε «τα  επόμενα 15-20 χρόνια να είναι μια περίοδος στην οποία  θα ξαναχτίσουμε με αισιοδοξία μια σταθερή οικονομία  και θα επανενταχθούμε στην ευρωπαϊκή εξέλιξη». Παραλλήλως, καταρρίπτει καλλιεργούμενες φήμες περί τραπεζικών κλυδωνισμών και επισημαίνει με έμφαση ότι   «από την αναδιάρθρωση δεν κινδυνεύουν οι καταθέσεις» . Εκτιμά ότι ακόμη και αν η Ελλάδα υποστεί μια  20ετή δοκιμασία σκληρής λιτότητας για να αποφύγει την  αναδιάρθρωση, τίποτε δεν εγγυάται ότι θα επιτύχει την  αποπληρωμή του δημοσίου χρέους, αφού, όπως υπογραμμίζει,  «είναι επιπόλαιο να ελπίζουμε ότι τα επόμενα 20 χρόνια δεν θα προκύψουν οικονομικές αναταραχές, νομισματικές κρίσεις, ανατιμήσεις του  πετρελαίου» που θα έχουν ως αποτέλεσμα «να αναπαράγονται οι κρίσεις». 
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=396041


Ναι μιλαει......

ΠΗΓΗ:harrytsopanos.blogspot.com

Έριξαν την Ελλάδα σε νεοοθωμανική κατοχή: “Γυναίκες, μην κυκλοφορείτε μετά την δύση του Ηλίου” λέει η αστυνομία!


Σε αυτά τα χώματα που για πρώτη φορά μέσα στους αιώνες θεσμοθετήθηκαν τα δικαιώματα γυναικών και παιδιών,
Σε αυτά τα χώματα που για πρώτη φορά στον πλανήτη η γυναίκα αποθεώθηκε όταν “παραδίπλα” θεωρούταν και θεωρείται αντικείμενο,
Σε αυτή την χώρα που χύθηκε αίμα για να μην μπορούν οι σουλτάνοι να ατιμάζουν την ΜΑΝΑ,
Σε αυτή την χώρα λοιπόν, τα “προοδευτικά” ισλαμοφασιστικά καθάρματα κατάφεραν να επιβάλλουν τον τρόμο και την κατοχή.
Δείτε το ντοκουμέντο από την επίσημη ιστοσελίδα της αστυνομίας (κλικ στην εικόνα). Ας γίνει αφορμή να ντραπούμε όλοι για τό τι αφήνουμε στα παιδιά μας και επιτέλους, ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΜΕ. Να πετάξουμε έξω τα φασιστικά καθάρματα, τα ορκς που νομίζουν ότι θα μπορέσουν να μολύνουν αυτά τα χώματα. Σύντομα, περισσότερα.
ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΔΟΥΛΕΜΠΟΡΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΙΑ ΤΟΥ “ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ”.                          ΠΗΓΗ:olympia.gr

ΑΔΩΝΙΑ - Θάνατος και Ανάσταση της Φύσης και του Ανθρώπου



ΑΔΩΝΙΑ - Θάνατος και Ανάσταση της Φύσης και του ΑνθρώπουΟ Άδωνις είναι ένας ηλιακός ήρωας που λατρεύτηκε σαν θεός στη Μικρά Ασία στη Φοινίκη, στην Κύπρο και στην Ελλάδα. Κάθε χρόνο πέθαινε και την άνοιξη ανασταινόταν, μαζί με τη φύση που την ίδια εποχή αναγεννιόταν.

Αλλά απ' ότι φαίνεται δεν ήταν ο μοναδικός. Την ίδια τύχη είχαν οι Ινδοί θεοί Κρίσνα και Βούδας Σακία, οι εσταυρωμένοι: Ταμμούζ της Συρίας, Βιτόμπα του Τελιγκονέζε, Ιάω του Νεπάλ, Χεσούς των Κελτών Δρυιδών, Κετσακοάλτ του Μεξικό, Κουιρίνους της Ρώμης, ο Θούλις της Αιγύπτου, ο Ίντρα του Θιβέτ, ο Άττις της Φρυγίας, ο Κρίτε της Χαλδαίας, ο Μπάλι της ασιατικής Ορίσσα, ο Μίθρα της Περσίας, ο Έλληνας εσταυρωμένος Προμηθέας και ας μην ξεχνάμε τον Ιδαίο Δία της Κρήτης που κάθε χρόνο γιορταζόταν ο θάνατος και η ανάστασή του στα Κρητικά μυστήρια και τέλος τον Διόνυσο που πεθαίνει σαν Διόνυσος Ζαγρέας για να αναστηθεί σαν Διόνυσος Ελευθερέας, σωτήρας και ελευθερωτής των ώριμων ψυχών.

Πρόκειται λοιπόν για τον ίδιο μύθο που διατρέχει την παγκόσμια ιστορία καλυμμένος με διαφορετικά ονόματα.

Σε ότι αφορά τον Άδωνι ο μύθος μας παραδίδει τα εξής:

Ο Κινύρας βασιλιάς της Κύπρου, όταν κάποτε η κόρη του έφτασε σε ηλικία γάμου την ρώτησε ποιόν άντρα επιθυμεί να νυμφευθεί. 

Όμως η Μύρρα, «τιμωρημένη» απ' τη θεά Αφροδίτη για κάποιο ατόπημά της, είχε ήδη νιώσει στην καρδιά της άνομο έρωτα για τον ίδιο της τον πατέρα. Με τη βοήθεια της παραμάνας της μέθυσε τον Κινύρα και τον παρέσυρε στην ερωτική της κλίνη για δώδεκα ολόκληρες μέρες και νύχτες. Όταν ο Κινύρας συνήλθε από τη μέθη και συνειδητοποίησε την ανίερη ένωση με την ίδια του την κόρη, κυνήγησε τη Μύρρα για να τη σκοτώσει. Η Μύρρα έτρεξε μακριά για να γλυτώσει απ' το σπαθί του πατέρα της και κατέφυγε στα όρη. Εκεί η Αφροδίτη της δίνει τη λύτρωση μεταμορφώνοντάς τη στο φυτό σμύρνα. Όμως μέσα στα σπλάχνα της σάλευε ο καρπός της άνομης ένωσης με τον πατέρα της. Όταν το σπαθί την άγγιξε, ο κορμός του δέντρου άνοιξε στα δυο και ξεπετάχτηκε από μέσα ο Άδωνις, ενώ τα δάκρυα της Μύρρας μεταμορφώθηκαν σε μύρο ευωδιαστό.

Η Αφροδίτη έσπευσε να σώσει το μωρό και το παρέδωσε στις Νύμφες για να το αναθρέψουν. Στη συνέχεια το παρέδωσε μέσα σε Λάρνακα (εξ ου το όνομα της πόλης Λάρνακα της Κύπρου) στη Θεά Περσεφόνη για να ολοκληρώσει την ανατροφή του, με τη συμφωνία να της το παραδώσει όταν θα γινόταν δεκαοχτώ χρονών. Όταν η Περσεφόνη άνοιξε τη Λάρνακα θαμπώθηκε απ' το κάλλος και τη λάμψη του βρέφους και μυστικά αποφάσισε πως δεν θα τηρήσει τη συμφωνία.

Ο Άδωνις καθώς μεγάλωνε γινόταν όλο και πιο φωτεινός και πανέμορφος. Η Αφροδίτη ερωτεύτηκε το κάλλος του και ο λαμπερός Άδωνις λάτρεψε παράφορα την όμορφη θεά. Αλλά η Περσεφόνη αρνήθηκε να της τον δώσει πίσω και οι δύο θεές κατέληξαν στον πατέρα Δία για να λύσει τη διαφορά τους. Εκείνος έδωσε εντολή να μένει τέσσερις μήνες το χρόνο ο Άδωνις κοντά στην Περσεφόνη, τέσσερις μήνες κοντά στην Αφροδίτη και τους υπόλοιπους τέσσερις να διαθέτει το χρόνο του όπως επιθυμεί. Ο Άδωνις επέλεξε τους τέσσερις αυτούς μήνες να τους διαθέσει στην Αφροδίτη και στο θεϊκό ερωτά τους.

Οι δυο θεϊκοί εραστές ζούσαν τον περίλαμπρο έρωτά τους μέσα στα δάση μέχρι την αποφράδα εκείνη μέρα που ο αβροκόμης Άδωνις έπεσε νεκρός στη διάρκεια ενός κυνηγιού από το δάγκωμα κάποιου κάπρου. Από το αίμα που κύλησε απ' την πληγή του φύτρωσαν στη Μάνα Γη κόκκινα ρόδα και παπαρούνες.

Η Αφροδίτη έκλαψε και θρήνησε πικρά το νεαρό εραστή της. Απ' τα δάκρυά της ξεπήδησαν οι ανεμώνες.  Με άφατο πόνο παρακάλεσε την Περσεφόνη να επιτρέψει στον Άδωνι να ανεβαίνει έξι μήνες στη γη. Η Περσεφόνη συμφώνησε κι από τότε ο Άδωνις έξι μήνες το χρόνο βρίσκεται στον Άδη και έξι μήνες κοντά στην αγαπημένη του, λυτρωμένος απ' το φάσμα του θανάτου.

Σε ανάμνηση του θανάτου και της ανάστασης του Άδωνι τελούνταν ετήσιες εορτές καθ' όλη τη διάρκεια του χρόνου σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Οι γιορτές αυτές ήταν αλλού διήμερες, αλλού τριήμερες και σε κάποιες πόλεις εφταήμερες.

Οι πρώτες μέρες της γιορτής ήταν ημέρες πένθους και είχαν το όνομα «Αφανισμός». Λυσίκομες και γυμνόποδες γυναίκες περιέφεραν ομοίωμα του θεού, τελούσαν νεκρική τελετή και προσέφεραν στον αγαπημένο νεκρό, γλυκά από μέλι και λάδι, έρωτες και αγγεία όπου μερικές μέρες πριν είχαν σπείρει φακή, σιτάρι, κριθάρι, κεχρί και μαρούλια, τους επονομαζόμενους «Κήπους Αδώνιδος». Οι «κήποι» μετά το πέρας των δρώμενων τοποθετούνταν στις στέγες των σπιτιών, όπου αναπτύσσονταν γοργά με τη βοήθεια του ηλιακού φωτός. Καθ' όλη τη διάρκεια της πομπής έψαλλαν πένθιμους ύμνους τα λεγόμενα «αδωνίδια» με συνοδεία γίγγρας (είδος αυλού). Σπουδαίο δείγμα του τρόπου που θρηνούνταν ο Άδωνις, είναι ο «Επιτάφιος Αδώνιδος» του Βίωνος του Σμυρναίου, ένας θρήνος ηλικίας εικοσιενός αιώνων.

Στη συνέχεια οι γυναίκες πετούσαν το ομοίωμα του θεού σε λίμνες, πηγές ή ποτάμια. Μετά το πέρας των ημερών του θρήνου, γιόρταζαν την ανάσταση του θεού με ευωχία και οινοποσία, μέσα σε γενικό κλίμα χαράς. Οι αναστάσιμες ημέρες είχαν το όνομα «Εύρεσις».

Τα Αδώνια επιβιώνουν μέχρι τις μέρες μας στο θρήνο της Μ. Παρασκευής, στην Αναστάσιμη ακολουθία και σε όλα τα έθιμα που ο χριστιανισμός θέλησε να μας πείσει πως είναι δικά του: αναστάσιμα κεριά, κόκκινα αβγά (ορφικό σύμβολο), κουλούρια, σμύρνα που οι μάγοι πρόσφεραν στον Ιησού κλπ.

Ας ρίξουμε όμως μια ματιά στην Ορφική παράδοση και τον αποσυμβολισμό που επιχειρείται μέσα απ' αυτή στα μυστήρια του Αδώνιδος, στα μυστήρια του θανάτου και της Ανάστασης.

Σύμφωνα με την Ορφική θεολογία, η περίοδος του χειμερινού ηλιοστασίου είναι η εποχή της γέννησης του Διονύσου Ζαγρέως, του ελευθερωτή των ανθρωπίνων ψυχών από τον Άδη. Μετά την χειμερινή τροπή ετελείτο η δεύτερη μύηση των Ορφικών (η πρώτη μύηση όπου αποκαλύπτονταν στον μυούμενο τα μυστικά της μάνας Γης, ετελείτο μετά την Φθινοπωρινή Ισημερία).

Ο χρόνος από τη δεύτερη μύηση μέχρι την Εαρινή ισημερία ήταν, κατά τους Ορφικούς, η περίοδος που έπρεπε ο μυούμενος να εκδηλώσει το σπόρο της Ορφικής ιδεολογίας, που είχε ριφθεί στην διάνοιά του.

Η Εαρινή ισημερία του ήλιου, κατά την οποία κυρίως ετελούντο και τα Αδώνια, συμβολίζει το θάνατο των παθών της τιτανικής φύσης της ανθρώπινης ψυχής και την πνευματική της αναγέννηση. Τότε ετελείτο η Τρίτη μύηση στα ορφικά μυστήρια. Οι Ορφικοί συμβόλιζαν την εαρινή ισημερία με το θάνατο (μεταμόρφωση) του Διόνυσου Ζαγρέως και την εκ νέου γέννησή του απ' τη φύση του Διός, ως Διονύσου του Άνθιου. Αυτός στην πορεία μεταμορφώνεται στο Διόνυσο τον Ελευθερέα, το σωτήρα και ελευθερωτή των ανθρώπινων ψυχών από τον Άδη της υλικής τους φύσης.

Είναι αυτή η θαυμάσια θέαση του κόσμου απ' την ορφική θεολογία, η γεμάτη ελπίδα και προσδοκία για πνευματική αναγέννηση των ανθρωπίνων ψυχών που τρέφονται στα ιερά νάματα της ελληνικής μυστηριακής παράδοσης, που μας δονεί στα κατάβαθα του είναι, καθώς καλά γνωρίζουμε πως υπάρχει δρόμος σωτηρίας. Ο δρόμος της επιστροφής στον μυστηριακό ορίζοντα που κατείχαμε και απωλέσαμε μαζί με την αλήθεια.

Ρέα Καραγιάννη

Βιβλιογραφία

Βίωνος: Επιτάφιος Αδώνιδος
Πλούταρχου: Βίοι Παράλληλοι, Νικίας
Στυλιανού Τάκα: Πυθαγόρειος Εσωτερισμός
Γ. Γρηγορομιχελάκη: Δεκαπέντε Εσταυρωμένοι και Αναστημένοι Σωτήρες
Γ. Σιέττου: Αδώνια Μυστήρια

ΠΗΓΗ:www.schizas.com

Ο Απόλλωνας στη θέση του

Ο Απόλλωνας στη θέση του

Το έδιωξαν οι αντιδράσεις των συντηρητικών, αλλά μετά από 32 χρόνια ήρθε η ώρα της επιστροφής στην Grand Place Massena της Νίκαιας. Ο λόγος για το άγαλμα του γυμνού Απόλλωνα, που είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων στο παρελθόν. Δείτε την ιστορία του:

Το άγαλμα του γυμνού Απόλλωνα επιστρέφει στη  Grand Place Massena της Νίκαιας στη Γαλλία εκεί που ήταν τοποθετημένο από το 1956 έως το 1979.

Το αρχαιοελληνικό άγαλμα είχε αποκαθηλωθεί στα τέλη της δεκαετίας 70 γιατί αντιδράσεις από σωματεία καθολικών γυναικών το είχαν απαιτήσει.

Το άγαλμα ύψους επτά μέτρων και βάρους επτά τόνων, τέσσερις φορές μεγαλύτερο από ένα άνθρωπο, είχε μεγάλα σεξουαλικά όργανα τα οποία και προκαλούσαν τη συντηρητική κοινωνία της πόλης!

Ο νυν δήμαρχος της πόλης Jacques Peyrat αποφάσισε να το αποκαταστήσει.  Σε δήλωσή του ο Emmanuelle Gantie, εκπρόσωπος του Δήμου τόνισε στο AOL News "Το άγαλμα έχει μεγάλη ιστορία".

"Όταν τοποθετήθηκε στην πλατεία υπήρχε μια ομάδα από κυρίες που ζούσαν κοντά στην πλατεία και είχαν  διαμαρτυρηθεί επειδή το πέος του ήταν πολύ μεγάλο!" τόνισε και πρόσθεσε "σήμερα ο σύνδεσμος που είχαν δημιουργήσει αυτές οι καθολικές κυρίες έχει αποδυναμωθεί. Έτσι αποφασίσαμε να επανατοποθετήσουμε το άγαλμα στο σιντριβάνι".

Το άγαλμα θα επιστρέψει "σπίτι" του στις 21 Ιουνίου. Το σιντριβάνι είχε μείνει κυριολεκτικά γυμνό, με μόλις πέντε μικρότερα χάλκινα αγάλματα να επισκιάζονται από τον Απόλλωνα.

Πηγή...

Προσωρινή Διαταγή: Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους θα βγει και πάλι στο Φως!!!


Προσωρινή Διαταγή: Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους να βγεί και πάλι στο φως!!!

Μοιραζόμαστε τη χαρά της απόφασης της δικαιοσύνης που σήμερα κατάφερε να λειτουργήσει Ελληνικά! Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους διετάχθη από τη δικαιοσύνη να ξαναβγεί στο Φως!


Σήμερα η ελληνική δικαιοσύνη πήρε μια λαμπερή απόφαση. Ο Βωμός των Δώδεκα Θεών και του Ελέους, ο Βωμός των Ελλήνων και της ανθρωπότητας ολόκληρης, βγαίνει ξανά στο Φως. Οι εργασίες κατάχωσης του ιερού μνημείου που εσπευσμένα έγιναν τις τελευταίες τρεις μέρες, αναστέλλονται και με απόφαση του Έλληνα δικαστή που εκδίκασε την υπόθεση, αρχίζουν εργασίες επαναφοράς του στην αρχική του θέση. Όλοι οι Έλληνες που απ' την πρώτη στιγμή πόνεσαν και πολέμησαν για να μην συντελεστεί αυτό το έγκλημα, αξίζουν σήμερα τα χαμόγελα των θεών.

Τα λαμπερά παιδιά που έβαλαν τα κορμιά τους ασπίδα ανάμεσα στο Βωμό και τα φτυάρια της κατάχωσης αξίζουν το σεβασμό όλων μας. Συνελήφθησαν χθές, δικάστηκαν σήμερα, κηρύχθηκαν αθώοι και αφέθηκαν ελεύθερα!!!

H:\DVDProductions\Βωμός 12 θεών\Βωμός 12 θεών 20110415\for-site
Προσωρινή Διαταγή: Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους να βγεί και πάλι στο φως!!!
Προσωρινή Διαταγή: Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους να βγεί και πάλι στο φως!!!
Προσωρινή Διαταγή: Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους να βγεί και πάλι στο φως!!!
Προσωρινή Διαταγή: Ο Βωμός των 12 Θεών και του Ελέους να βγεί και πάλι στο φως!!!
prosorini-diatagi-vomos-20110415_Page_6

Η απόφαση του Δικαστή είναι η εξής:

"Χορηγεί προσωρινή διαταγή

Απαγορεύει προσωρινά κάθε πραγματική μεταβολή της υφιστάμενης ως τις 12/4/2011 κατάστασης και (διατάσσει την) εμφάνιση του Βωμού (επίδικου) με τον όρο της συζήτησης της αίτησης και υπό τον όρο της συζήτησης αυτής την 2/8/2011."

ΠΗΓΗ:www.schizas.com

Τὶ κρίμα τόση ἐλπίδα νὰ σβήνῃ σὲ μίαν Σπίθα!


Μίκης Θεοδωράκης συνέγραψε μίαν πιστολήν-πάντησιν γι λα σα συνέβησαν τς τελευταες μέρες. Τν διάβασα μετ μεγάλης προσοχς κι μολογ πς στ τέλος μο μεινε μία πίκρα κι ἕνας θυμός… 
Πίκρα γιατί μέσα π σα διάβασα ασθάνθηκα νίκανη ν σκεφθ κα ν συμμετάσχω σ κίνησι νεξαρτήτων πολιτν τέτοιου ἐξαρτημένου εἰδους!!! Κα δίως μὲ τὰ φρέσκα δεδομένα! Διότι δν κρίνομαι καν κι ξία ν στηρίξω κα ν στηριχθ σ σύστημα μέσου δημοκρατίας τέτοιου εἴδους!  Κα δίως αὐτοῦ τοῦ δημητροκαλομίκειου εἴδους! Διότι σιχάθηκα κόμη κα τν λόγο ατο το νδρός! Εναι περισσότερο ποκριτικς π κάθε λόγο κάθε κουδουνίστρας πο διαθέταμε ως σήμερα!
Γιατί;
Προσέξτε:
Λέει Μίκης. 
«…..Όπως το γνωρίζετε καλλίτερα από μένα, άρχισαν να ασκούν μεγάλες πιέσεις επάνω σας, παντός είδους. Ζητούν λ.χ. να εφαρμοσθεί «εδώ και τώρα» η άμεση δημοκρατία, να γίνει «τώρα» το Πανελλαδικό Συνέδριο των Σπιθών που θα εκλέξει τη νέα (δική τους ασφαλώς) εξουσία πετώντας μετά στον κάδο των αχρήστων τον Θεοδωράκη και τις ιδέες του……»  
Ἐὰν καταλάβατε καλά, σοι διαβάζετε τ παραπάνω, παρ το γεγονότος πς τ κίνημα «νεξαρτήτων πολιτν» το ποίου πρωτοστατε Μίκης, διεκήρυττε πρ μηνν τι «Σήμερα γώ βάζω μίαν σπίθα κα περιμένω ν κολουθήσουν κι λλες. Μέχρι σπίθα ν φουντώσει κα ν γίνει καθαρτήρια φωτιά πο θ μς σώσει…» Διεκήρυττε Μίκης πς βάζει μίαν σπίθα… Κα περιμένει ν κολουθήσουν κι λλες… λλ δν ξήγησε πς κριβς τς ννοοσε αύτς τς σπίθες πο θ νάψουν κα θ  φουντώσουν…  
Δν ξήγησε τί κριβς ννοοσε ταν στς βασικς ργανωτικς ρχς τς κινήσεως νεξαρτήτων πολιτν γραφε (μεταξύ πολλν λλων): «Έτσι, το εγχείρημα θα πρέπει αφ ενός να διαφυλάττει το πνεύμα της αυθεντικής δημοκρατίας και της αυτο-οργάνωσης, προτάσσοντας αμεσοδημοκρατικές διαδικασίες και ομοσπονδιακές δομές για την πανελλαδική του συγκρότησή.» (κεντρικ σελίς Σπίθας-Μίκη ἐδῶ)
Κοινς, Μίκης πρ μηνν μς μιλοσε γι μεσο δημοκρατία λλ τώρα μς κρίνει ς νήλικα κα μς τν παγορεύει! Τότε ταν καλά γι διασπορ φρούδων λπίδων… Τζμπα ταν… Τώρα πο ο συμμετέχοντες ξιώνουν μεσο δημοκρατία, φωνάζει Μίκης: ΣΚΑΣΜΟΣ,  ΜΟΝΟΝ  ΕΓΩ ΘΑ ΟΜΙΛΩ!!! Κα σ ποιον δν ρέσει, ΟΞΩ!!! Κι λα ατ γι ν μς «προστατεύσ»... μπαμπάς….
Μετ μαθαίνω κι λλα δυσάρεστα γι τ ποιόν κάποιων. Κα λυπμαι βαθύτατα γι τν ἐπιβεβαίωσι! Μαθαίνω γι τν δημιουργία ψεύτικων σπιθν γι τν προσπάθεια κάποιων (νηθίκων φαντάζομαι) ν «πιβληθον» σ λους ατος πο σκέπτονται «γις» κα στήνουν σπίθες μ κλαπέν σμα κατατεθέν. Κοινς; Σπίθες μαϊμο! πως τ κινέζικα να πργμα!
Μαθαίνω πς κάποιοι προσπαθον ν «καπελώσουν» κάποιους λλους. Μαθαίνω πς ατο ο λλοι εναι κακοί, κάκιστοι… Κα τί κάνουν; θέλουν ν διαλύσουν τς σπίθες ν ρπάξουν τν λεγχο π τν Μίκη.. μαθαίνω πς ἐὰν δν συμφων κάποιος ΑΠΟΛΥΤΩΣ  μ τν διακήρυξι το Μίκη, δν νήκει στν σπίθα. Μελετντας μως τν διακήρυξι (μ ελικρινς μεγάλην πομονή) δν διεπίστωσα κάτι πο νας κοινς νος (λέμε κοινός, δν λέμε νύπαρκτος) θ διαφωνοσε. Στ μόνον πο δν ναφέρεται Μίκης εναι στ ΛΑΘΡΟμετανασταυτικόν! Τ γνοε  ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΩΣ  ς  νύπαρκτον. 
Ἐὰν λοιπν γ ατν τν στιγμ μουν  σ κάποιαν σπίθα κι θιγα τΛΑΘΡΟμεταναστευτικόν, θ μουν κάποιος πο θ προσπαθοσε ν διαλύσ τν σπίθα; θ ταν σημάδι διαφωνίας μ τν ρχικ διακήρυξι; Πο σ τελικν νάλυσιν δν εναι τίποτα παραπάνω π καταγραφ τν συνολικν μας προβλημάτων (πλν ΛΑΘΡΟμεταναστευτικο! Γιατί ρα γε; Τ κατομμύρια τν ΛΑΘΡΟεποίκων δν φίστανται; Δν ποτελον θνικ πληγή; Δν κρούουν τν κώδωνα κινδύνου το Μίκη; Μόνον τν δικό μου κρούουν;).
Κι ἀναρωτιέμαι ἐὰν λέῃ ἀλήθεια φυσικά….. Διότι, πολὺ φοβᾶμαι πὼς αὐτοὶ οἱ «ἀχάριστοι» ποὺ πᾶνε νὰ «καπελώσουν», θὰ πρέπει νὰ εἶναι ἀπὸ ἐκείνους τοὺς γνησίους Ἕλληνες ποὺ δὲν θέλουν νὰ καπελωθῇ ἀπὸ πατριδοκαπήλους μία κίνησις ποὺ ἀπευθύνεται σὲ ὅλους τοὺς Ἕλληνες! Δὲν θέλουν νὰ σβήσῃ ἡ σπίθα. Διότι ὁ Μίκης θέλει τὴν σπίθα νὰ τὸν λιβανίζῃ. Διαφορετικῶς ἡ σπίθα νὰ πάῃ νὰ χαθῇ γιὰ πάντα!
Πικράθηκα κι π ατό… Ἐὰν προστεθ κα τ ΛΑΘΡΟμεταναστευτικόν, μλλον δν χω δικαίωμα κι λπίδα συμμετοχς… Κι γ πο πίστευα… 
Άλλ π τν λλην μερι ατ εναι κι εχάριστο… Δν μπκα… ρα κόμη εμαι λεύθερη…
Μετ διαβάζω κάποιες κατηγορίες, σχεδν νοικτές, πο δν μ πικραίνουν πλέον! Μ θυμώνουν! Μὲ ἐξοργίζουν!
Μίκης κι Ληναος διατηροσαν μίαν βαθυτάτη φιλικ σχέσι πενήντα τν. Στέφανος Ληναος (μ προσωπική πιστολή στν Μίκη) παραιτεται τς σπίθας δίχως ν δηλώσ ΠΟΤΕ τος πραγματικος λόγους παραιτήσεώς του, σ μς, τος κοινος θνητούς!
  Καζάκης πάλι βγαίνει κα καταγγέλει τ κέντρα λέγχου «πέραν το τλαντικο» ς κυρίους λόγους παραιτήσεώς του. 
χουμε δύο παραιτήσεις, π τν ποίων ναμέναμε μίαν πάντησι. ντί ατς τς παντήσεως, κάτι δηλώσεις τύπου, ντίγραφα π τς δηλώσεις Πεταλωτο κα  μίαν ξαγγελία:
«…[που χρησιμοποίησαν αισχρές συκοφαντίες και σενάρια φανταστικά όσο και βρώμικα για να δημιουργήσουν αμφιβολίες ακόμα και για το ήθος και την ακεραιότητά μας (βλ. επιστολές των δύο παραιτηθέντων), με στόχο το οργανωτικό μου σχέδιο και που έφτασαν σε σημείο να με κάνουν να ντραπώ που υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι που να έχουν το θράσος να εκστομίζουν δημόσια τέτοιες αθλιότητες] είχε πάρει τόσο μεγάλες διαστάσεις, ώστε υπήρχε κίνδυνος διάλυσής μας….»
Τί μς λς βρ Μίκη; Σοβαρά; Στέφανος, φίλος σου δ κα κάτι δεκαετίες, σ κάνει κα ντρέπεσαι πο πάρχει κόμη; Κα δν ντρέπεσαι ν βγαίνς δημοσίως κα ν τν προσβάλλς μ τν χείριστο τρόπο; Δν κυττς κι ναν καθρέπτη βρ Μίκη; τος σπάσατε λους π τότε πο φτιάξατε τς σπίθες; Ν σο π κάτι; Οτε γι φτύσιμο δν θ σ εχα ἐὰν σουν τέτοιος φίλος. ρθότερα, ἐὰν τ ξερα τ εδους φίλος εσαι…
Ἀλλὰ εὐτυχῶς… Οὔτε φίλη σου ἤμουν…. Διότι κάποιαν στιγμὴ θὰ πάθαινα τὰ ἴδια….
Βγαίνει Ληναος (μ προσωπική του πιστολή σ σένα, τό τονίζω) κα σο λέει πς δν συμφωνε μ τ κίνημα ξαρτημένων πολιτν. Κι ντ γι μίαν σοβαρή πάντησι, δημοσιεύεις τν πιστολή  του κα μέσως μετ  τν κατηγορες πς σ κανε ν ντραπς; Ποιόν δουλεύεις; μς  τν αυτόν σου; Διότι κάποιον δουλεύεις… Κα σίγουρα ατς δν εναι Δημητροκάλλης! Μήπως δουλεύεις μς; Διότι σ κάτι τέτοιο καταλήγω…
Μετ γράφεις:
«Το τι συνέβη από κει και πέρα, θα αποτελέσει κάποτε τη μαύρη σελίδα της οργάνωσής μας. Ένα μονάχα μπορώ να σας πω τώρα, ότι όλα έγιναν κάτω από τον απόλυτο έλεγχό μου, ώστε να ξεσκεπαστεί τελικά η συνωμοσία και να απαλλαγούμε οριστικά από τον κακοήθη όγκο που μας απειλούσε. Έτσι βγήκαμε απ’ αυτή τη θλιβερή κρίση σοφότεροι και δυνατότεροι. Η πρόσφατη συνεδρίαση της Συμβουλευτικής είχε έναν σχεδόν πανηγυρικό χαρακτήρα. Από δω και στο εξής θα προχωρήσουμε πιο αποφασιστικά, πιο προσεκτικά και πιο δυναμικά. Φτάνει να αποκατασταθεί η τραυματισμένη εμπιστοσύνη ανάμεσά μας, που αποτελεί θεμέλιο λίθο στην προσπάθειά μας να πετύχουμε τους φιλόδοξους στόχους που θέσαμε.»
δ μ στειλες διάβαστη! Δέκα τομα στν κεντρική πιτροπ κα τ δύο φεύγουν στέλνοντας μοῦντζες πίσω τους! Τ 20%!! Διόλου μικρ ποσοστό! Κα μάλλιστα Ληναος κολλητός σου κάτι δεκαετίες!   ποος γινε κα κακοήθης γκος!!!
Κα τώρα πασχίζεις  ν μς πείσς πς ξεσκεπάστηκε συνωμοσία; Τί συνωμοσία; Ες βρος σου;  ξεσκεπάστηκε ες βρος το λληνικο λαο συνωμοσία,  πο τοιμάζεις σ κα ο  λοιποί; Διότι πράγματι ξεσκεπάστηκε κάποια συνωμοσία! λλ πως κα παραπάνω, διαπιστώνω πς τος καθρέπτες στ σπίτι σου τος σπάσατε ριστικς! Σκέπτομαι ελικρινς στ 86α γενέθλιά σου, ν σο στείλω ναν καθρέπτη! Θ σ βοηθήσ ν δς τν ψεύτη! 
Μετ γράφεις κάτι πο στορικς εναι γι πέταμα! :
« Επανάσταση σημαίνει Ανάσταση, Φως, Ελευθερία, Ανεξαρτησία, Δικαιοσύνη. Σημαίνει Μόρφωση και Πολιτισμό. Σημαίνει άνθηση του Καλού σε όλες του τις μορφές και λειτουργίες
Ξέρεις γιατί; Διότι λες οἱ  παναστάσεις καπελώθηκαν! Διότι κόμη κα πανάστασις στν ωσία δήγησε στν ξαθλίωσι τν λαό της! Διότι τν στησαν 450 βραοι, πο τ μόνο τους νειρο ταν ν ρπάξουν τν ξουσία γι τν αυτόν τους κα μόνον. Γι τοτο κα εδαμε τς Σιβηρίες ν νθον κα ν καρπον! 
λλ κι λλο ν κυττάξς, δ, στν Γαλλία, στν σπανία, στὴν Ἀμερική… που θέλεις σύ… λες ο παναστάσεις δήγησαν πολ γρήγορα σ μίαν διαφορετικς μορφς ξουσία, πο τελικς πάλι τος λαος καταπίεζε. Ξέρεις γιατί Μίκη; Διότι ὁ λας ( ο λαο) χρησιμοποιήθηκαν ς μοχλς γι νατροπή, λλ ΠΟΤΕ οδες ἐκ τῶν ὅσων ἔλαβανα ἐξουσίες, δν θέλησε ν χ τν λα ς συνεταρο του. πρχαν πάντα κάποιοι πιό πονηροί, πο στν κατάλληλη στιγμ, το ρπαξαν τν ξουσία κα τν ξαναπέταξαν στ σκατά του! Ξέρεις γιατί συμβαίνει ατό Μίκη; Διότι λοι τν λαό τν θελαν μόρφωτο, παίδευτο κα κατ’ πέκτασιν  λεγχόμενον! Κατάλαβες Μϊκη; Ο παναστάσεις καταλήγουν σ «παναστάσεις» κα τελικς σ λλαγ τν ούχων το Μανωλιο… Ξέρεις σύ… 
Καὶ μᾶλλον ἐσὺ βρῆκες κάποιους μορφωμένους μέσα στὸν λαό… Κι αὐτοὶ δὲν ἐλέγχονται «ἀγαπητέ»! Σοῦ χαλᾶνε τὴν σούπα…  Καὶ συνεπῶς πρέπει νὰ φιμωθοῦν… Ἔτσι δὲν εἶναι Μίκη;
Ξέρεις λοιπν πο πευθύνεσαι Μίκη; πρέπει ν σο τ ναλύσω κι ατό; Δν θ θελες… ν εσαι σίγουρος…
Μετ γράφεις:
«Η Σπίθα είναι η ελληνική εκδοχή όλων των ξενόφερτων -ισμών, γιατί εμπνέεται από όλη τη μακραίωνη παράδοσή μας με κορυφαίες στιγμές το 1821 και την Εθνική Αντίσταση. Αυτοί είναι οι δύο φάροι που μας οδηγούν στην πορεία μας.»
λήθεια, ατο ο  ξενόφερτοι -ισμοί τί κριβς εναι; Κάτι σ στε-ϊσμοί; Διότι δν τ κατάλαβα… Τ μόνον ξενόφερτον πο ντιλαμβάνομαι κα καταλήγει σ -ισμός, εναι τ σύγχρονον δοσιλογ-ισμός! Ἤ ἐπαγγελματ-ισμός! τ ριστερ-ισμός! (Εναι ατ κατάντια πο κανε κάτι νεγκεφάλους ν πιτεθον στν νομπελίστα καθηγητή.) τραμπουκ-ισμός! ναρχ-ισμός!   παγκοσμιοποι-ισμός! φασ-ισμός! ναζ-ισμός!   κομμουν-ισμός! …. Ξέρεις πόσα σ -ισμός θ μποροσα ν γράψω; λλ δν κατάλαβα ποιός κριβς εναι ξενόφερτος -ισμός τς σπίθας πο χει λληνικ κδοχή! Κα γιατί ν εναι ξενόφερτος; Δν χουμε δικά μας πρότυπα κα   -ισμούς; πως γι παράδειγμα τ λλην-ισμός; ατ κάνει κακό σ ξουσίες κα τ παρακάμπτεις συνειδητς; Διότι γνωρίζεις πολὺ καλά, πὼς ὁ μοναδικὸς –ισμός ποὺ θὰ ὁδηγοῦσε τοὺς Ἕλληνες στὴν ἐλευθερία εἶναι μόνον ὁ ἕλλην-ισμός!.. Ἀλλὰ ἂς μὴν γράψω ἄλλα… Πάλι ἰδέες θὰ σοῦ δόσω…
Κα συνεχίζεις Μίκη, περνντας οσιαστικς στ ζουμάκι:
« Μέσα στη Νέα Στρατηγική και τη νέα τακτική με τις οποίες έχετε τώρα εφοδιασθεί, θα βρείτε αν ψάξετε προσεκτικά, πώς θα φτάσουμε από το Α ως το Ω, γιατί αυτή η νέα θεωρία είναι το αποτέλεσμα της βιωμένης αγωνιστικής συμμετοχής ενός ανθρώπου που γνώρισε και μελέτησε τα γεγονότα, τις εξελίξεις, τα πάνω και τα κάτω, τους θριάμβους και τα λάθη, με τα μάτια του νου του ανοιχτά. »
Τώρα ν σχολιάσω Μίκη; ς μν τ κάνω καλλίτερα.. Διότι ἐὰν σχολίαζα, θ σο λεγα πς προσωπική σου μπειρία, πορεία, πτική, στάσις, θεώρησις, στόχοι εναι ποτέλεσμα ΜΟΝΟΝ δικό σου! χι δικό μας! Δν θ μπορούσαμε ΠΟΤΕ ν νστερνιστομε  ν ποδεκτομε ν ταυτιστομε μ να ξένο σενάριο ζως. ΠΟΤΕ! χουμε τ δικό μας! Κα βάσει ατο πορευόμαστε! Μόνον! Συνεπς, γι ν φθάσουμε π τ δικό σου Α στ δικό σου Ω, θ πρέπ ν φαιθομε στ χέρια σου κα ν μς πς θ πρέπῃ ν  ξαφανισθομε ταχύτερα τν λαγν! Διότι ν λίγοις μς λς «γ λθα γι ν σς σώσω!» Κα ξέρεις κάτι βρέ Μίκη; Ἐὰν ξαιρέσω τν μουσική σου καριέρα, κτίμησις στ το πολιτικο σου βίου, εναι κάτι ν τελς ποκειμενικόν! Κάποιοι σ θαυμάζουν κα κάποιοι χι! Τί θά γίν; Ο μ θαυμάζοντες θ πρέπ ν κλείσουν μάτια κι τα κα ν σ κολουθήσουν; Γιατί; Γι ν βιώσουν κάτι πο δν κτίμησαν ποτέ; μήπως δν τος θέλεις ατούς;
Διότι, ἐὰν πράγματι ἢθελες εἰλικρινῶς ἕνα κίνημα ἀνεξαρτήτων πολιτῶν θὰ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕΣ τὴν ἔκφρασιν τῆς ἰδιαιτέρας ταὐτότητος ποὺ ὁ καθεῖς διαθέτει. Δὲν θὰ τὴν ἀπαγόρευες! Διότι μόνον μέσα ἀπὸ κάτι τέτοιο πεπαιδεύεται τὸ σύνολον καὶ ὁδηγεῖται σὲ πραγματικὲς λύσεις ἀμέσου δημοκρατίας καὶ κάποιαν στιγμὴ σὲ συνθῆκες ἐλευθερίας… Ἀλλὰ δὲν τὸ θέλεις… Διότι ἐσύ εἶσαι τὸ Α καὶ τὸ Ω! Ἤ ὅπως ἔλεγες παλαιότερα :
«…. Πρέπει λοιπόν να ξέρεις καλά, εσύ και όσοι σε ακολουθούν, ότι δημιουργώντας μέσα από το τίποτα το Άλφα, είχα από την αρχή μέσα στη σκέψη μου το Ωμέγα και όλη τη διαδρομή που θα πρέπει να διανύσουμε γράμμα-γράμμα, βήμα-βήμα για να φτάσουμε στο στόχο μας. Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι ο ρόλος μου δεν σταματά στο «ο Εμπνευστής» όπως με αποκαλείς αλλά ίσα-ίσα τώρα αρχίζει. Και είμαι αποφασισμένος να παίξω αυτόν τον ρόλο με σιδερένια πίστη και θέληση….» (Ἔως ἐδῶ Μίκη! Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα ΜΟΝΟΙ μας!)
λλ δν σχολιάζω ὅπως βλέπεις… Γιατί θ  εμαι πικρόχολη… Πολύ πικρόχολη… Καὶ δὲν τὸ θέλω….
Φιλονόη
Υ.Γ.1. καταγγελία περ  «κινήματος ξαρτημένων πολιτν», πο  ναφέρει Στέφανος Ληναος, δν χει παντηθε! Λάσπη βρκα!  Βρωμερή! Ὄχι ἀπάντησι! Οτε τὸ Καζάκειον:  «πέραν το τλαντικο κέντρον λέγχου»… Οτε τ πς συνδέεται να κίνημα πολιτν μ ναν Δημητροκάλλη, πο ταν διευθυντής στν ΝΔ κα κόμη κάποιοι ναζητον κάτι κατομμύρια π τ κουπόνια πο διαχειρίσθηκε! Οτε τ πς κατάφερε μόνος του κα κατέστησε τ ΜΜΕ ργανα τν πολιτικν ταγν. Πς ξηγεται Μίκη να τόσο «λαμπρό» πρόσωπο μέσα στν σπίθα; δν ξηγεται;
Υ.Γ.2. καταγγελία πο κάνεις γι τν Ληναο εναι βρωμερή! Τολάχιστον!  κενος σιώπησε! σ χι! 
Υ.Γ.3. Μέσα στ σα διάβασα στν σελίδα σου,  τ ποα κράτησα σ ντίγραφο κα μπορες πλέον ν σβήσς λεύθερα, σ κάποιαν πιστολή βρκα κι ατά:
«Μεγάλα λόγια, βαριές κουβέντες, βαρύγδουπες  δηλώσεις περί άμεσης δημοκρατίας . Κραυγές παρωχημένων συνθημάτων, ανηλεείς  χαρακτηρισμοί,  κι ένας  δήθεν πανικός πως χάνονται τα πάντα. ….
….Τί κρύβεται όμως πίσω από τις κραυγές; Ο φόβος. Για το καινούριο που  γεννιέται μέσα από την Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών. Κι αυτό δεν είναι μόνον η αυτό-οργάνωση και η άμεση δημοκρατία. ….
….Έχουμε κληθεί να θέσουμε τις βάσεις πάνω στις οποίες θα οικοδομηθεί «ο νέος τύπος ανθρώπου». ….
….Η ιδρυτική διακήρυξη στην ουσία άρχισε να «γράφεται» πριν πολλές δεκαετίες -πάνω σε βουνά, σε ξερονήσια, μέσα σε φυλακές- από έναν ολόκληρο λαό, αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης... Πίσω λοιπόν από τις κραυγές κρύβεται η αγωνία και ο φόβος του εξαρτημένου κομματικού κατεστημένου μήπως το εγχείρημα Σπίθα πετύχει. Γι αυτό  ξαμόλησε τους κομματικούς μισθοφόρους. …
….Τα φερέφωνα τους που ουρλιάζουν στο διαδίκτυο περί δημοκρατίας, περί «δεξιάς» και «αριστεράς» δεν είναι παρά οι σπασμωδικές κραυγές του λαβωμένου τέρατος. ...» (λη πιστολή ἐδῶ, ξαὶ ἡ ἐπιστολὴ Μίκη ἐδῶ. )
Δηλώνω πευθύνως, χοντας συνείδησι τν σων γράφω, πς δν εμαι κανενς φερέφωνον, δν νκα,  δν νήκω (κα μλλον δν θ νήκω) σ κανέναν κομματικό μηχανισμό!  Δν κραυγάζω, κάνω διαλόγους κα γράφω τς σκέψεις μου μ μεγάλην ελικρίνεια κι ντιμότητα. Δν κρύβω τίποτα, δν μ χρηματοδοτε οδες, δν χω ποστήριξι οτε π κέντρα πέραν το τλαντικο, οτε π κέντρα πέραν το Είρηνικο!  ναγνωρίζω πς δν γεννιέται τίποτα καινούριο, κάποιοι ναμασον τ παλαι μόνον κα δν πιθυμον μεσο δημοκρατία, παρ το γεγονότος πς τν χρησιμοποίησαν ς καροτάκι! Ἐπίσης, δν μ νδιαφέρει μία στορία πο γράφτηκε σ βουν κα φυλακές. Διότι εναι ἡ μισή στορία τς Πατρίδος μου. Μ νδιαφέρει ΟΛΗ στορία τς λλάδος
Τέλος, πράγματι θεωρ πς ο σπασμωδικς κραυγς το λαβωμένου τέρατος, πο ργοπεθαίνει π τέλους,  διακρίνονται πεντακάθαρα σ  ατ πο πάει ν κάν Μίκης στος λληνες! Γι τοτο κα τ πέραν το τλαντικο κέντρα παροχς γνωστν πηρεσιν!  λλ τ λλο «τέρας», πο ξυπν κα λέγεται γνήσιος λλην, κι χι μισ κατασκεύασμα, ατό πράγματι ρχεται! Κα δν σκοπεύει ν τ ναβάλλ ατν τν φορά

Συμπέρασμα:  
νακαλύπτω κ τν στέρων, πς ἐὰν νκα στν Σπίθα, θ μουν κάποιος πο μπκε γιὰ ν τν διαλύσ γιὰ ν τν ρπάξ π τν Μϊκη! Ἢ γιὰ νὰ γίνω βεζύρης στὴν θέσι τοῦ βεζύρη!  Ετυχς δν εμαι! Κα κοιμμαι συχη! Ἄλλοι ἀγρυπνοῦν!
σχετικὰ θέματα: 
Ἔως ἐδῶ Μίκη! Ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα ΜΟΝΟΙ μας!  ΄
Σήμερα κεντᾶμε στὸ στημόνι τοῦ Δημητροκάλλη. 
Δημητροκάλλης : «μόνον ἔτσι θὰ μπορέσουμε νὰ ἐπιβάλλουμε τὶς ἀπόψεις μας»! 
Κουλουβάχατα! 
Θεοδωράκης: Συγγνώμη γιὰ τὸν Δημητροκάλλη!  
Κι ἄλλη ἀνάρτησις γιὰ τὴν σπίθα! 
Μία σκληρὴ ἄποψις γιὰ Ληναῖο Καζάκη!  
Μὴν πουλᾶτε δημόσια γῆ! Ξεπουληθεῖτε ἐσεῖς!  
Πέραν τοῦ Ἀτλαντικοῦ τὸ «κέντρον ἐλέγχου» τῆς Σπίθας τοῦ Μίκη!
Ὁ Μίκης ἠ σπίθα καὶ ἡ καϋμένη πατρίδα!
ΠΗΓΗ:filonohpontou.wordpress.com

Ξύλο, μα πολύ ξύλο!

Να σε φοβούνται όπως σε φόβισαν. Να "βρέχουν" τα παντελόνια τους εκλιπαρώντας σε όπως κι εσύ εκλιπαρούσες κάποτε για μια δίκαιη μεταχείριση όταν η ζωή σου κρέμονταν από μία υπογραφή τους. Εσύ ο κακομοίρης υποταγής που καθόσουν σαν κουνέλι φοβισμένο περιμένοντας το λεπίδι να σε γδάρει λιπόθυμο.                Δεν τους βλέπεις;              Αυτό τελικά που φοβούνται είναι ο ίδιος ο φόβος.                Αυτόν που σου επέβαλλαν 365 ημέρες επί τα χρόνια που σου κλέψαν.    Το πιο ωραίο ξύλο είναι το αλύπητο που ρίχνουν οι λυπημένοι της ζωής. ΠΗΓΗ:ohia1.blogspot.com