ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΑΛΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΓΑΛΛΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

«Χαρτογιακάδες» σαν τον Μακρόν, μου φέρνουν εμετό…



Και να μην θέλεις να ασχοληθείς με τις εκλογές στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ολλανδία, τις ΗΠΑ κοκ δεν μπορείς. Από τη στιγμή που εδώ και επτά χρόνια μας έχουν αναγκάσει να ζούμε με την παλάμη ανοικτή, ζητιανεύοντας από όλα αυτά τα «κοράκια», οφείλεις να ασχοληθείς με το ποιος βγήκε, βγαίνει ή θα βγει…
Ελπίζοντας ότι κάποιος, κάπου, κάποτε θα σεβαστεί κάτι περισσότερο από την τσέπη του και θα δώσει ξανά το δικαίωμα σε αυτόν τον λαό να πατήσει στα πόδια του. Ειδικά από τη στιγμή που οι εδώ… ηγέτες, έχουν αποφασίσει ότι θα μετατρέπονται σε «γιουσουφάκια» της Μέρκελ, του Σόιμπλε, του Ντάισεμπλουμ και όποιου άλλου αποφασίζει και θα αποφασίζει για την Ελλάδα στο μέλλον. Από την περασμένη Κυριακή και μετά διαπιστώνω μία ανακούφιση από τον… μισό πλανήτη, που ένας χαρτογιακάς, ένας απόλυτος «τίποτας», ένα πουκάμισο αδειανό, πιόνι του συστήματος πάει επικράτησε στις γαλλικές εκλογές και πάει ολοταχώς για Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας. Μιας… Δημοκρατίας βέβαια που οι ψήφοι στη Λεπέν μετριούνται περίπου ως «τανκς» και όχι ως δείγμα ελεύθερης βούλησης κάποιων Γάλλων που δεν συμφωνούν με την πολιτική του τίποτα και τα «θέλω» των Τραπεζών. Δεν επιθυμούν να θυσιάσουν τους ανθρώπους για να βγουν οι αριθμοί και φυσικά από το να επιλέξουν την πολιτική του «ναι σε όλα» Μακρόν, επέλεξαν –καλώς ή κακώς- την άκρα δεξιά της Λεπέν, με ότι αυτό εκφράζει…

Σε μια προσπάθεια μάλιστα μην τυχόν και πέσει η εξουσία σε ακατάλληλα χέρια και διακοπεί η πορεία του πλανήτη προς το απόλυτο «τίποτα» που πρεσβεύουν οι διάφοροι «Μακρόν» του «Καμία πατρίδα, καμία θρησκεία» αλλά μόνο «κέρδος», δαιμονοποιούν τη Λεπέν, προσφέροντας της ουσιαστικά το μεγαλύτερο δώρο που μπορούν να της κάνουν.
Όπως συνέβη στις ΗΠΑ με τον Τραμπ έναντι της… καθωσπρέπει και πάνω απ’ όλα δημοκράτισσας Κλίντον, της οποίας ο σύζυγος μεταξύ άλλων ισοπέδωσε και 3-4 χώρες στο (δημοκρατικό) πέρασμα του από την προεδρία των ΗΠΑ.
Αποτέλεσμα εικόνας για ΤΡΑΜΠ ΛΕΠΕΝ

Γιατί «οk», ψυχάκιας ο Τραμπ και τέρας η Λεπέν αλλά στα χρόνια που κυβερνούν οι διάφοροι «Μακρόν» αυτόν τον πλανήτη, να με συμπαθάτε, δεν βλέπω και πολλή δημοκρατία… Κεφαλαιοκρατία ναι, δημοκρατία όχι.
Πόσο μάλλον δε όταν η περίφημη Ευρώπη των λαών και του πολιτισμού δέχεται τη μεγαλύτερη επίθεση στη σύγχρονη Ιστορία της από τις στρατιές των ψυχάκηδων που στο όνομα του Αλλάχ παίρνουν ζωές ή χώρες όπως η δική μας καταδικάζουν 4-5 γενιές στο βωμό του κέρδους… Εκτός κι αν κάποιος συνεχίζει να πιστεύει ότι… σωζόμαστε από όλους αυτούς τους τύπους.

Τώρα θα μου πεις αυτά είναι λεπτομέρειες, παράπλευρες απώλειες, το θέμα είναι να πηγαίνουν οι δουλειές καλά... Τα υπόλοιπα τα βρίσκουμε στην πορεία… Μακρόν να υπάρχουν μόνο να λένε «Ναι σε όλα» και να βγάζουν τους αριθμούς, ξεπουλώντας τους ανθρώπους… Πάντα δημοκρατικά, πάντα με το χαμόγελο, πάντα με την… ψήφο του λαού, που φοβάται το κακό και ψηφίζει το χειρότερο. Ή φοβάται το χειρότερο και ψηφίζει το κακό… Ανάλογα με το πώς το βλέπει ο καθένας. Αν το βλέπει ακόμα…

ΠΗΓΗ 

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Αλγερινός Μουσουλμάνος εξηγεί τους λόγους που στηρίζει τους Εθνικιστές της Μαρί Λεπέν!

Ο "Aldo Sterone" είναι ένας Αλγερινής καταγωγής Γάλλος (τώρα ζει στην Αγγλία) που ανεβάζει βίντεο που τον δείχνουν μέσα σε ένα αυτοκίνητο να εκφράζει απόψεις για διάφορα θέματα. Στο παρακάτω βίντεο ασχολείται με τις πρόσφατες ευρωεκλογές, στις οποίες το Εθνικό Μέτωπο (FN) στη Γαλλία σημείωσε μια τεράστια νίκη.
 Δείτε το βίντεο και διαβάστε παρακάτω στα ελληνικά τους λόγους που - παραδόξως για τους περισσότερους - ο κ. Sterone εκφράζει την ισχυρή υποστήριξή του για το FN.


Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΟΣ. ΕΙΜΑΙ Ο ΣΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΑΝΑ,ΠΑΤΕΡΑ,ΠΑΙΔΙ,ΓΥΝΑΙΚΑ,ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΖΩΗ.



ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΑΝΑΜΕΝΩΜΕΝΟ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑΝ.
ΚΤΙΡΙΑ ΦΩΤΑΓΩΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΑΛΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΕΝΩ ΧΙΛΙΧΔΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΣΠΕΥΣΑΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ "ΓΑΛΛΟΙ" ΒΑΦΟΜΕΝΟΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΜΠΛΕ,ΑΣΠΡΟ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ.

ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΟΝΙΑΣ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΑ ΚΡΑΤΗ

ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΟΠΛΙΣΑ ΧΕΡΙΑ ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΩΝ ΚΑΙΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΤΑΝ ΕΠΙΒΙΒΑΖΟΝΤΑΝ ΣΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΕ ΣΥΡΙΑΚΟ ΕΔΑΦΟΣ..

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΑΛΛΟΣ.ΟΧΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΟΚΕΦΑΛΙΣΤΕΙ,ΝΑ ΕΚΠΑΡΑΘΥΡΩΘΕΙ,ΝΑ ΠΟΛΤΟΠΟΙΗΘΕΙ,ΝΑ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΔΕΝ ΣΥΝΑΙΝΕΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΜΟΥ.
ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΣΠΕΡΝΟΥΝ.

ΙΣΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ:

Ο ΣΥΡΙΟΣ ΓΙΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΘΗΚΕ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ

Ο ΣΥΡΙΟΣ ΓΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΤΟΥ

Ο ΣΥΡΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΠΙΑΣΤΗΚΕ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΣ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕ ΦΡΙΚΤΟ ΘΑΝΑΤΟ

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΥΡΙΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΟΡΦΑΝΟ

Ο ΣΥΡΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ

Ο ΣΥΡΙΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ 10ΧΡΟΝΟΥ ΚΟΡΙΤΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΑΚΙ ΤΟ ΠΑΝΤΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΑΣΑΝ

Ο ΣΥΡΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΟΥ

Ο ΣΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΕ ΑΜΕΡΙΜΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΕΣΚΑΣΕ ΜΙΑ ΟΒΙΔΑ

ΕΙΜΑΙ Ο ΣΥΡΙΟΣ ΠΟΥ ΕΥΗΜΕΡΟΥΣΕ,ΚΑΜΑΡΩΝΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ,ΔΕ ΧΡΩΣΤΟΥΣΕ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΣΕ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΑΛΛΑ Ο ΓΑΛΛΟΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕ ΕΝΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ,ΜΕ ΒΑΜΜΕΝΑ ΜΑΛΛΙΑ ΑΣΤΕΙΟ ΤΥΠΟ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΥΣΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΕΞΟΠΛΙΖΟΝΤΑΣ ΙΣΛΑΜΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΑΥΛΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ ΣΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΟΥ.

ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥΣ;
ΛΟΥΦΑΖΑΝ ΣΤΗΝ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΚΑΦΕ ΣΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ ΣΗΚΟΥΑΝΑ Ή ΤΟΥ ΑΙΦΕΛ ΧΑΖΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΑΓΕΥΤΙΚΟ ΠΑΡΙΣΙ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΙΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΘΩΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΕ.

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΤΗΡΙΟ ΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΡΙΑΣ ΟΤΑΝ 750 ΝΕΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΣΑΙΤΑΤ ΣΤΟ ΝΤΕΙΡ ΕΖΟΡ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΝ ΗΜΙΓΥΜΝΟΙ ΣΕ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ.  

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΞΕΝΟ ΤΟΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΛΟΝΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΚΑΙ Η ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΕΙ.

ΨΕΥΤΙΑ,ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ.ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΜΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΧ ΒΡΕ ΚΟΣΜΕ ΓΥΑΛΙΝΕ...

ΠΗΓΗ


Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2015

Τότε όλοι εσείς δε θα χωράτε πια στη Γη που προδώσατε...Τότε να είστε σίγουροι πως δε θα μείνει πέτρα πάνω στην πέτρα.

Πολίτες της Ευρώπης πέφτουν νεκροί, ενώ ήδη το επόμενο τρομοκρατικό χτύπημα προετοιμάζεται. Ρώμη και Λονδίνο στοχοποιήθηκαν ήδη. Οι ανθρώπινες μηχανές του θανάτου βρίσκονται διάσπαρτες παντού…


του Κ. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Κανείς δεν ξέρει τι επιφυλάσσει η επόμενη μέρα, ποια θα είναι η έκταση του φονικού, με πόσο ποτάμι αίματος θα ξεπλυθούν οι δολοφονικές επιχειρήσεις των ισχυρών στη Μέση Ανατολή και η αφέλεια των Δυτικών κοινωνιών που παραμυθιάζονται, με τον κατευθυνόμενο ψευτοουμανισμό των Πιλάτων και το δηλητήριο της πολυπολιτισμικής αποβλάκωσης.

Στη δολοφονική επιχείρηση των τεράτων, όλα έχουν τη δική τους ταυτότητα, και κανείς πλέον δε δικαιούται να την αποσιωπά.
Ταυτότητα έχουν οι χορογράφοι των επεμβάσεων και των γεωπολιτικών ανατροπών στη Μέση Ανατολή. Οι ιμπεριαλιστικές δυνάμεις που αιματοκύλησαν αυτή τη γωνιά της Γης, για να προωθήσουν τα δικά τους συμφέροντα, είναι αυτές που οι εκπρόσωποί τους έχυσαν χθες το πρώτο υποκριτικό δάκρυ, χλευάζοντας ουσιαστικά  τα κορμιά των αθώων που ξεψυχούσαν, χωρίς να έχουν ούτε καν την απάντηση στο μοιραίο «γιατί».
Ταυτότητα έχουν και οι αιματοβαμμένοι φονιάδες της χθεσινής επιχείρησης μίσους. Μια ταυτότητα που την βροντοφώναξαν με το καμάρι του διεστραμμένου φονιά, στην κραυγή του θανάτου: «Αλλάχ Ακμπάρ».
Ταυτότητα έχει και το κίνητρο μίσους των τεράτων. Είναι η κουλτούρα του θανάτου που διαπερνά τις διεστραμμένες ψυχές τους. Είναι η πολιτική θρησκεία του μίσους που γαληνεύει τα αρρωστημένα τους μυαλά. Είναι το καρκίνωμα του... φανατικού ισλαμισμού που μας φύτεψαν ντε φάκτο στις γειτονιές και στη ζωή μας.

Αυτά τα τέρατα, δε δολοφόνησαν χθες για να τιμωρήσουν τους ενόχους για τις κατεστραμμένες τους πατρίδες. Σκότωσαν γιατί μισούν τους πολίτες των Δυτικών κοινωνιών. Γιατί μισούν τις αξίες και τον πολιτισμό των λαών τους. Σκότωσαν σφιχταγγαλιασμένοι με τους φονιάδες των δικών τους πατρίδων. Σκότωσαν για να τους προσφέρουν το ανανεωμένο άλλοθι που χρειάζονται για να συνεχίσουν να δολοφονούν τους συμπατριώτες τους. Σκότωσαν αθώους. 

Μα ο μαύρος κατάλογος των ενόχων, δε σταματάει εδώ.
Η πλέον κατάπτυστη, η εξ ίσου συνένοχη και η επίσης αιματοβαμμένη ταυτότητα που περιφέρεται ανάμεσά μας, ως δήθεν αμέριμνη και δήθεν συντετριμμένη δακρύζοντας υποκριτικά πάνω από τη μυρωδιά του θανάτου, είναι η ταυτότητα των ατζέντηδων, που έκαναν και κάνουν ότι μπορούν για να τους φυτέψουν ανάμεσά μας.
Είναι οι πολιτικοί εκπρόσωποι που ανέλαβαν να διαχειριστούν μαζί με όλα τα άλλα, αυτό που αρέσκονται να αποκαλούν πολιτικά ορθό, και που νομοθετούν την υποχρεωτικότητά του στις συνειδήσεις των ανθρώπων.
Είναι οι πληρωμένοι «ανθρωπιστές» των ταγμάτων του σκότους, η νεοταξίτικη τσογλαναρία του Σόρος που υποκρίνονται ουμανισμό αλλά μισούν το συμπολίτη και την πατρίδα που τους γέννησε, όσο τίποτε άλλο στον κόσμο.
Είναι οι δήθεν δημοκράτες που βάφτισαν «αλληλεγγύη» τις πολιτικές της κατευθυνόμενης εθνικής αποδόμησης, που βάφτισαν «διεθνισμό» την ετερόκλητη πολυπολιτισμική σούπα, που αποκαλούν «αριστερή πολιτική» τον εμμονικό εθνομηδενισμό με όλα του τα συνεπακόλουθα.
Είναι τα τάγματα των εφιαλτών, που βγαίνουν στους δρόμους μασκαρεμένοι δικαιωματιστές, που λειτουργούν στην πράξη ως θλιβεροί αβανταδόροι των φονιάδων.

Όλοι αυτοί που σήμερα εξαφανίστηκαν ως δια μαγείας, φοβούμενοι την οργή του κάθε πολίτη, , αυτοί που μετέτρεψαν τον ανθρωπισμό σε αμειβόμενη μπίζνα, αυτοί που εύκολα και αβασάνιστα, δε δίσταζαν να προσάψουν την ταμπέλα του «ακροδεξιού», σε όλους εκείνους που έβλεπαν τι έρχεται και προειδοποιούσαν για τον εφιάλτη, όλοι αυτοί που με τη στάση τους και τη δράση τους - σε συνεργασία με τους προσκυνημένους στα κελεύσματα της Νέας Τάξης πολιτικούς - δε λειτούργησαν ως διαχειριστές της κατατρεγμένης προσφυγιάς, αλλά απηύθυναν διαρκές κάλεσμα σε δουλεμπόρους και φονιάδες για την κατάληψη των πατρίδων μας, από τους επικίνδυνους εισβολείς, είναι το ίδιο ένοχοι  με τους αιματοβαμμένους φονιάδες.

Υπόλογοι απέναντι σε όλους εμάς, δεν είναι οι αδίστακτοι φυσικοί δολοφόνοι, γιατί δε μπορούν να είναι έτσι κι αλλιώς. Υπόλογοι… εγκληματικά υπόλογοι είστε όλοι εσείς. 
Όλοι εσείς που αγνοήσατε τις προειδοποιήσεις μας. 
Όλοι εσείς που αφορίσατε και ενοχοποιήσατε την ανησυχία των πολιτών. 
Όλοι εσείς που βαφτίσατε «ανθρωπισμό» την αντεθνική σας εμπάθεια. 
Όλοι εσείς που στηρίξατε, που ενισχύσατε, που εξωραΐσατε, που νομιμοποιήσατε, το πιο βρώμικο και ύπουλο σχέδιο εποικισμού των χωρών και αποδόμησης των εθνών. 
Όλοι εσείς που στηρίξατε το σχέδιο των εφιαλτών να νομοθετήσουν την υποχρεωτικότητα της ανοχής μας, την υποχρεωτικότητα της συμβίωσής μας με ο φίδι του ισλαμοφασισμού μέσα στις ίδιες τις γειτονιές μας.

Όλοι εσείς, θα πρέπει αργά ή γρήγορα να υποστείτε την παραδειγματικότερη των τιμωριών ως πρωταίτιοι των πιο φρικιαστικών εγκλημάτων.

Αυτή η κοινωνία, αργά ή γρήγορα θα αφυπνιστεί, θα καταλάβει τις πραγματικές προθέσεις σας, θα 
συνειδητοποιήσει πόσο κίβδηλος και υποκριτικός ήταν ο «ανθρωπισμός» σας… Και τότε να είστε σίγουροι πως δε θα μείνει πέτρα πάνω στην πέτρα.


Όταν κι ο τελευταίος αγνός Έλληνας που έσωζε με αυτοθυσία – και καλά έκανε – το «μωρέλι» στη θάλασσα της Μυτιλήνης, συνειδητοποιήσει πως το κοπέλι ο πατέρας του, έβαψε τα χέρια του με αίμα αθώων σε κάποια άλλη πατρίδα, έτσι απλά γιατί μίσησε το λαό της και τις αξίες του, τότε όλοι εσείς δε θα χωράτε πια στη Γη που προδώσατε με τον πιο ύπουλο και εφιαλτικό τρόπο.

"ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ"

Ακολουθούν σκόρπιες σκέψεις διατυπωμένες την ώρα που ολόκληρος ο πλανήτης παρακολουθούσε εμβρόντητος το φονικό, και οι ελεεινοί του ψευτοανθρωπισμού είχαν κλειστεί στα βρωμερά τους καβούκια...

Σήμερα οι ισλαμιστές διαλύουν το Παρίσι. Αύριο κάποιοι άλλοι θα έχουν σειρά. Τώρα ξέρεις... οι δολοφόνοι ήρθαν ανάμεσα σ αυτούς που βοήθησες. Ανάμεσα Σ αυτούς που αντιμετωπίσες ως πρόσφυγες και δυστυχισμένους. Ανάμεσα Σ αυτούς που ενδεχομένως περισυνελεξαν δικοί μας άνθρωποι στη Μυτιλήνη, όταν ο Τσίπρας έδινε παράσταση "ανθρωπιάς". Αυτοί σήμερα δολοφονούν στη Γαλλία και λύνουν τα χέρια του δολοφόνου Ομπάμα, για τη μεγάλη Αμερικανοτουρκικη εισβολή στη Συρία. Τώρα ξέρεις ποιών τα συμφέροντα εξυπηρετούν αντικειμενικά και οι ελληνόφωνοι "αντιρατσιστές". Η Γαλλία μετά το φονικό κλείνει τα σύνορα της. Τα δικά μας σύνορα οι εφιάλτες τα θέλουν ανοικτά.
Συμπέρασμα πρώτο... Μια ομάδα αποφασισμένη με τον απαραίτητο επιχειρησιακό σχεδιασμό, τίναξαν στον αέρα την άμυνα ενός κράτους στην καρδιά της Ευρώπης. Το δικό τους ταπεινό κίνητρο ήταν να δολοφονήσουν αθώους και να διευκολύνουν τους δολοφόνους για την Αμερικανοτουρκικη επέμβαση στη Συρία.
Εσύ Έλληνα μετράς 10.000 δολοφονημένους και συνεχίζεις να φοβάσαι το χάρτινο κράτος τους. Το δικό σου υψηλό κίνητρο για τη λευτεριά της πατρίδας σου, δε στάθηκε αρκετό για να σε κάνει να εξεγερθεις. Γιατί;
Συμπέρασμα δεύτερο... Οι ισλαμιστές δε δολοφονούν μονάχα αθώους. Εκτελούν και τους ηγέτες τους αν νοιώσουν ότι μπορεί κάτι να μην έκαναν σωστά.
Εσένα Έλληνα οι ηγέτες σου σε πρόδωσαν και δολοφόνησαν χιλιάδες αθώους, μαζί και τον τόπο σου. Και όμως... ακόμη τους προσκυνάς. Γιατί;

Αιφνιδιαστηκαν λέει οι Γάλλοι. Έτσι θα την πάθουμε κι εμείς. Σήμερα το πρωί περπατούσαν στους ίδιους δρόμους με τους δολοφόνους τους. Τους έβλεπαν να καταλαμβάνουν τις πλατείες τους. Να περνούν ανεξέλεγκτοι τα σύνορα τους. Αλλά δεν ανησυχούσε κάνεις. Το φαινόμενο ήταν κανονικό. Και η ανοχή επιβεβλημένη από την πολιτική ορθότητα. Τώρα το ισλαμικό κράτος προειδοποιεί ότι επόμενοι στόχοι είναι το Λονδίνο και η Ρώμη. Κοστίζει φίλε μου ο "ανθρωπισμός"... Και η ώρα του Ταμείου μάλλον έφτασε...

Τη συνέχεια την ξέρετε. Αύριο όλη η Ευρώπη θα έχει κλειστά σύνορα. Και τα εκατομμύρια των εισβολέων θα παραμείνουν εγκλωβισμένα στην Ελλάδα. Καταλαβαίνετε τι μας περιμένει. Καταλαβαίνετε Γιατί δεν μπορεί να υπάρξει απόδοση Δικαιοσύνης αν δεν εκτελεστούν για το έγκλημα τους, οι βασικοί υπεύθυνοι της άθλιας συμμορίας των λαθρολαγνων που επέτρεψαν και ενθάρρυναν αυτό το κακό.

Όλα τα καθήκια δηλώνουν συγκλονισμένα. Γιουνγκερ, Ομπάμα, κλπ. Συγκλονισμένο δηλώνει και το δικό μας το σουργελο, το οποίο είναι κάτι πολύ περισσότερο από ηθικός αυτουργός του φονικού.

Α Ναι... το ξεχάσαμε αυτό. "Οι τρομοκράτες θα συλληφθούν και θα οδηγηθούν στη δικαιοσύνη" λένε...
Και οι ένοχοι θα προσθέταμε εμείς... Και οι ηθικοί αυτουργοί... Η Τασία, ο Αλέξης, ο ΓΑΠ με το λαθρονομο του, εκείνος ο πονοψυχος ο Παπαδημουλης, σύσσωμη η τσογλαναρια του αντιρατσισμου που μόλις όπλισε την Αμερικανοτουρκικη φονική μηχανή που ετοιμάζεται να εισβάλει στη Συρία.

Έλα Αλέξη... Όλοι κλείνουν τα σύνορα τους τσογλανε. Κι εσύ φροντισες το μπουρδελισταν να είναι γεμάτο από δαύτους. Μήπως να οργανώσουμε μια συναυλία αλληλεγγύης στη Λέσβο κι άλλη μια στη Μυτιλήνη, έτσι για να διευκολύνουμε εκείνους που έχει παρκαρισμένους η Τουρκιά να περάσουν απέναντι;

Αλέξη... Βγάλε το ζαρωμενο μπακαλιάρο να κάνει δηλώσεις για το πώς πρέπει να φέρονται στους λαθρομετανάστες ισλαμιστές οι πολιτισμένες κοινωνίες. Βγάλε κι εκείνον τον ελεεινό Κωνσταντίνου που απελαυνει την "ξενοφοβία". Άντε ρεμάλια... Βγείτε να κάνετε κήρυγμα ανθρωπισμού...

Να γιατί επιβάλλεται η λαθρολαγνεια να καταστεί ιδιώνυμο αδίκημα. Να γιατί τα χέρια των δολοφόνων τα οπλισαν τα ρεμάλια του αντιρατσισμου. Να γιατί η κοινωνία μας οφείλει σύσσωμη να αντιδράσει πριν το κακό ξεσπάσει και στη δική μας τη χώρα. Να γιατί κανείς Δεν πρέπει να παρασύρεται από τα πληρωμένα δάκρυα των αντιρατσιστων, που είναι τραγικά ίδια με τα ψεύτικα δάκρια του Ομπαμα.

Ξεφτιλοτασια... λιαζονται ρουφιανα; λιαζονται η δολοφονούν;

Τραγική ειρωνεία... Ο πρωθυπουργός της σφαλιάρας χθες υμνούσε το δράμα των κατατρεγμένων...

Μετά το σημερινό μακελειό στο Παρίσι, θα χυσουν μαύρο δάκρυ οι ανθρωπιστές; τραγική ειρωνεία... Σήμερα που το ξεφτιλοπεριοδικό προσέβαλε τη μνήμη των Ρώσων νεκρών από την επίθεση ισλαμιστών στο Σινά, ήρθε το "ευχαριστω" μέσα στο ίδιο το Παρίσι... Ας αφυπνίσουν τουλάχιστον οι νεκροί τις "φιλανθρωπίες" συνειδήσεις μας...

ΠΗΓΗ

ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΑΠΟ ΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΙ

Σοκαρισμένη η διεθνής κοινή γνώμη παρακολουθεί τις εξελίξεις στη Γαλλία από τα πολλαπλά τρομοκρατικά χτυπήματα που σημειώθηκαν το βράδυ της Παρασκευής στο Παρίσι.

Από τις επιθέσεις των τρομοκρατών έχασαν τη ζωή τους τουλάχιστον 153 άτομα και περισσότερα από 200 τραυματίστηκαν, εκ των οποίων οι 80 νοσηλεύονται σε εξαιρετικά κρίσιμη κατάσταση.
Στο Παρίσι σημειώθηκαν έξι-επτά συντονισμένες επιθέσεις με εκρήξεις και πυροβολισμούς. Περίπου 118 ήταν οι άνθρωποι που σκοτώθηκαν στο θέατρο Μπατακλάν και αρκετά άλλα άτομα έχασαν τη ζωή τους σε άλλα σημεία του Παρισιού από τις επιθέσεις πίσω από τις οποίες φαίνεται ότι βρίσκεται το Ισλαμικό Κράτος, όπως ανακοίνωσαν μέσω Διαδικτύου τα ξημερώματα του Σαββάτου οι τζιχαντιστές. Σε δραματικούς τόνους ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ αποφάσισε να κλείσει τα σύνορα και να κηρύξει τη χώρα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης.

Φόβοι ότι υπάρχουν ελεύθεροι δράστες

Διάχυτη είναι η ανησυχία στο Παρίσι ότι μπορεί η φρίκη να μην έχει τελειώσει. Μάλιστα, ο εισαγγελέας της γαλλικής πρωτεύουσας εξέφρασε επίσημα τους φόβους ότι μπορεί κάποιοι από τους δράστες να είναι ακόμη ελεύθεροι.

Η ανησυχία αυτή προκύπτει από τον τρόπο που έγιναν οι επιθέσεις, γράφει ο ανταποκριτής της Telegraph στο Παρίσι, Ρόρι Μούλολαντ, καθώς τα χτυπήματα στο Bataclan, τα μπαρ και τα εστιατόρια έγιναν σχεδόν ταυτόχρονα.

Παρότι οχτώ δράστες σκοτώθηκαν- είτε ανατινάχθηκαν είτε έπεσαν από τα πυρά των αστυνομικών,  παραμένει ένα ερωτηματικό το τι έγινε με τους δράστες που «γάζωσαν» με σφαίρες τα καφέ και τα εστιατόρια, σκοτώνοντας περισσότερους από 30 ανθρώπους. Υπάρχει η πιθανότητα αυτοί οι επιτιθέμενοι να έτρεξαν μετά στο Bataclan, όπου συνέχισαν το αιματοκύλισμα, αλλά η αστυνομία δεν έχει επιβεβαιώσει ακόμη κάτι τέτοιο. Επίσης δεν είναι ξεκάθαρο ότι οι ίδιοι δράστες επιτέθηκαν σε όλα τα καφέ.

Σάββατο, 14 Νοεμβρίου, ώρα 10:00 Εκτακτο στρατιωτικό συμβούλιο στο προεδρικό μέγαρο της Γαλλίας:



Συντονισμένες επιθέσεις στη γαλλική πρωτεύουσα
Χθες το βράδυ, Παρασκευή 13 Νοεμβρίου, εκδηλώθηκαν έξι με επτά, σχεδόν ταυτόχρονες, επιθέσεις στη γαλλική πρωτεύουσα και συγκεκριμένα στο 10ο και 11ο διαμέρισμα του Παρισιού.

Εκρηξη έξω από Stade de France -Φυγαδεύτηκε ο Ολάντ

Τουλάχιστον τρεις εκρήξεις, η μία εκ των οποίων οφειλόταν σε βομβιστή-καμικάζι, σημειώθηκαν κοντά στο Σταντ ντε Φρανς, όπου διεξαγόταν φιλικός αγώνας μεταξύ των εθνικών ομάδων ποδοσφαίρου της Γαλλίας και της Γερμανίας με 80.000 θεατές. Στο γήπεδο βρισκόταν και ο Γάλλος πρόεδρος Φρανσουά Ολάντ, ο οποίος φυγαδεύτηκε από τους άνδρες της προσωπικής του ασφάλειας. Αν και ο αγώνας αρχικά συνεχίστηκε, στη συνέχεια επικράτησε πανικός καθώς οι φήμες για τις επιθέσεις εξαπλώνονταν και οι θεατές παρέμειναν στο γήπεδο και αυθόρμητα συγκεντρώθηκαν μέσα στον αγωνιστικό χώρο.

Σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης κοντά στο stade de France οι αρχές βρήκαν δυο διαμελισμένα πτώματα, τα οποία ανήκουν πιθανότατα σε καμικάζι, ενώ πηγές από τη Γαλλία ανέφεραν πως η μια από τις εκρήξεις που έγινε στο στάδιο ήταν επίθεση αυτοκτονίας και είχε ως αποτέλεσμα να σκοτωθούν τρία άτομα.

Ένας από τους καμικάζι προσπάθησε να μπει ζωσμένος με εκρηκτικά (καρφιά και υγραέριο στις βόμβες) στο γήπεδο αλλά δεν τα κατάφερε.

Η επίθεση βομβιστή-καμικάζι είναι κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στη Γαλλία, τουλάχιστον στη σύγχρονη ιστορία της.





Επιθέσεις σε εστιατόριο και μπαρ

Στο Παρίσι η αστυνομική διεύθυνση κατέγραψε πολλές επιθέσεις ενόπλων, στο Μπισά (10ο διαμέρισμα) και στη Ρι ντε Σαρόν (11ο διαμέρισμα), κοντά στην Πλας ντε λα Ρεπιμπλίκ.
Η δεύτερη επίθεση που ακολούθησε σημειώθηκε στις 22.30 (ώρα Γαλλίας) στο εστιατόριο Le Petit Cambodge στην οδό Rue Bichat στο 10ο διαμέρισμα της πόλης. Σύμφωνα με πληροφορίες, δυο ένοπλοι με καλάσνικοφ και χειροβομβίδες, εισέβαλαν στο εστιατόριο και άρχισαν να πυροβολούν αδιακρίτως τους θαμώνες σκοτώνοντας 11 άτομα. Η κατάσταση «ήταν σουρεαλιστική, όλος ο κόσμος ήταν στο πάτωμα, κανένας δεν κινιόταν», αφηγήθηκε μια γυναίκα. «Ο κόσμος δεν καταλάβαινε τι είχε γίνει. Ένας νεαρός μετέφερε ένα μικρό κορίτσι στα χέρια. Έμοιαζε να είναι νεκρό», πρόσθεσε.
Μπροστά στην έκταση των επιθέσεων, οι αρχές κάλεσαν τους πολίτες της γαλλικής πρωτεύουσας να αποφεύγουν να βγαίνουν από τα σπίτια τους εκτός αν είναι απόλυτη ανάγκη, ενώ στα νοσοκομεία του Παρισιού κηρύχθηκε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.


Πυροβολισμοί έξω από πολυσύχναστη καφετέρια
Η τρίτη επίθεση σημειώθηκε έξω από πολυσύχναστη καφετέρια, όταν άγνωστος άνοιξε πυρ, γαζώνοντας τους περαστικούς.

Σφαγή στο χώρο συναυλιών Bataclan

Το επόμενο μεγάλο χτύπημα που προκάλεσε μακελειό ήταν στις 22.47 (ώρα Γαλλίας) στο μουσικό θέατρο, πολυχώρο συναυλιών Bataclan. Εκείνη την ώρα ήταν σε εξέλιξη συναυλία. Οι δράστες εισέβαλαν και πυροβολούσαν κατα ριπάς εναντίον του πλήθους. Σε κατάσταση απόλυτης ψυχραιμίας, άδειαζαν τα όπλα γαζώνοντας τους παρευρισκόμενους φωνάζοντας «Αλλάχου Άκμπαρ». Στη συνέχεια τα ξαναγέμιζαν και πυροβολούσαν ξανά. 

Ακολούθησε ομηρία 

Στη συνέχεια ακολούθησε ομηρία κατά την οποία τουλάχιστον 118 άτομα έχασαν τη ζωή τους, ενώ η αστυνομία ανακοίνωσε ότι σκότωσε τέσσερις δράστες. 



Περίπου 1.500 άνθρωποι βρίσκονταν στον χώρο συναυλιών Le Bataclan—ένα πολύ γνωστό κέντρο πολιτιστικών εκδηλώσεων, αρκετά κοντά στον χώρο όπου τζιχαντιστές είχαν αποδεκατίσει τα μέλη της σύνταξης της σατιρικής εφημερίδας Charlie Hebdo τον Ιανουάριο—όταν εισέβαλαν οι ένοπλοι.
Η μαρτυρία ανθρώπου που ήταν στην αίθουσα του μακελειού
«Δύο ή τρία πρόσωπα χωρίς μάσκες μπήκαν με αυτόματα τουφέκια εφόδου τύπου Καλάσνικοφ και άρχισαν να πυροβολούν στα τυφλά εναντίον του πλήθους», αφηγήθηκε ένας νεαρός δημοσιογράφος του ραδιοφωνικού σταθμού Europe 1, ο Ζιλιάν Πιρς, που βρισκόταν στην αίθουσα. «Υπήρχαν πτώματα παντού».
«Διήρκεσε πάνω από ένα δεκάλεπτο, τέταρτο. Ήταν εξαιρετικά βίαιο και επικράτησε πανικός», με τον κόσμο να ποδοπατιέται για να σωθεί, πρόσθεσε.



Οι δράστες πυροβολούν στα τυφλά και φώναζαν «Αλλάχου Άκμπαρ» («Ο Θεός είναι μεγάλος»)
«Πυροβολούσαν μέσα στο πλήθος φωνάζοντας "Αλλάχου Άκμπαρ"» («Ο Θεός είναι μεγάλος»), αφηγήθηκε ένας άλλος αυτόπτης μάρτυρας μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό France Info. «Τους άκουσα να ξαναγεμίζουν... συνέχισαν να ρίχνουν στον κόσμο... πηδούσα πάνω από πτώματα, ήταν εφιάλτης», πρόσθεσε, με τη φωνή του να διακόπτεται από λυγμούς.
Τρεις φερόμενοι ως δράστες σκοτώθηκαν από τους άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων της αστυνομίας που επενέβησαν στο Μπατακλάν για να τερματίσουν την κατάσταση ομηρίας.

Ολάντ: «Είναι φρίκη»



Σε τηλεοπτικό του διάγγελμα ο πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ ανέφερε ότι κηρύσσεται κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, επανέρχονται οι έλεγχοι στα σύνορα και ζήτησε να σταλούν ενισχύσεις από τις ένοπλες δυνάμεις, άλλοι 1.500 άνδρες, που προστίθενται στους 7.000 στρατιωτικούς που είναι μόνιμα ανεπτυγμένοι εντός της Γαλλίας για αποστολές ασφαλείας μετά τις τρομοκρατικές επιθέσεις του Ιανουαρίου. «Είναι φρίκη», είπε ο Ολάντ, καταγγέλλοντας τις «τρομοκρατικές ενέργειες χωρίς προηγούμενο» που διαπράχθηκαν.
«Γνωρίζουμε από πού προήλθαν αυτές οι επιθέσεις», τόνισε ο Γάλλος πρόεδρος χωρίς να κατονομάσει κάποια οργάνωση. «Υπάρχουν πράγματι καλοί λόγοι να φοβόμαστε», πρόσθεσε.
Ο Ολάντ, ο οποίος ακύρωσε το ταξίδι που προγραμμάτιζε να κάνει την Κυριακή στην Τουρκία για την ετήσια σύνοδο των ηγετών των κρατών μελών της G20, μετέβη αμέσως μετά τη λήξη της κρίσης στο Μπατακλάν, όπου διεμήνυσε ότι η κυβέρνησή του θα διεξαγάγει έναν «αδυσώπητο» αγώνα εναντίον της τρομοκρατίας και των δραστών των χθεσινοβραδινών επιθέσεων.
Μια ομάδα για την αντιμετώπιση της κρίσης συστήθηκε στο υπουργείο Εσωτερικών. Ένα έκτακτο υπουργικό συμβούλιο συγκλήθηκε για αργότερα σήμερα το πρωί. Η διεύθυνση της εισαγγελίας που είναι αρμόδια για υποθέσεις τρομοκρατίας άρχισε να διεξάγει έρευνα.
Ο εισαγγελέας του Παρισιού Φρανσουά Μολέν δήλωσε ότι πέντε από τους δράστες των επιθέσεων «εξουδετερώθηκαν».
Το Γαλλικό Συμβούλιο Μουσουλμανικής Πίστης (Conseil français du culte musulman, CFCM) καταδίκασε τις «ειδεχθείς και ταπεινωτικές επιθέσεις» και κάλεσε τους «μουσουλμάνους της Γαλλίας να προσευχηθούν η Γαλλία να μπορέσει να αντιμετωπίσει αυτή την φρικτή δοκιμασία με ηρεμία και αξιοπρέπεια».

Νεκροί οκτώ τρομοκράτες
Οκτώ «τρομοκράτες» σκοτώθηκαν χθες το βράδυ στις επιθέσεις στο Παρίσι, οι επτά εκ των οποίων πυροδότησαν γιλέκα με εκρηκτικά που είχαν φορέσει, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία της έρευνας που γνωστοποίησε στο Γαλλικό Πρακτορείο πηγή προσκείμενη στην έρευνα.
Τέσσερις από τους δράστες σκοτώθηκαν στον χώρο συναυλιών Μπατακλάν, εκ των οποίων οι τρεις πυροδότησαν γιλέκα με εκρηκτικά και ο τέταρτος έπεσε νεκρός από πυρά ανδρών των Ειδικών Δυνάμεων που επενέβησαν. Τρεις βομβιστές-καμικάζι σκοτώθηκαν στην περιοχή του Σταντ ντε Φρανς και άλλος ένας στην λεωφόρο Βολτέρου, κοντά στο Μπατακλάν, στο ανατολικό τμήμα του Παρισιού, διευκρίνισε η πηγή αυτή.
Νωρίτερα, ο επικεφαλής της αστυνομικής διεύθυνσης του Παρισιού Μισέλ Καντό είχε επίσης δηλώσει στον Τύπο ότι οι τρεις από τους δράστες είχαν πυροδοτήσει τα εκρηκτικά με τα οποία είχαν ζωστεί.
Η αστυνομική επιχείρηση «ήταν εξαιρετικά δύσκολη: οι τρομοκράτες είχαν κλειστεί στον όροφο και πυροδότησαν τα γιλέκα με τα εκρηκτικά» που φορούσαν, ανέφερε ο Καντό.
Σύμφωνα με μια πηγή προσκείμενη στην έρευνα ένας τέταρτος επλήγη από πυρά των Ειδικών Δυνάμεων της αστυνομίας.
Πηγές στην γαλλική αστυνομία και αυτόπτες μάρτυρες ανέφεραν νωρίτερα ότι οι δράστες φώναζαν συνθήματα όπως «Αλλάχου Άκμπαρ» όταν άνοιξαν πυρ με αυτόματα εναντίον του πλήθους, ενώ έκαναν σαφές ότι η επίθεσή τους γίνεται σε αντίποινα για τη γαλλική συμμετοχή στις επιχειρήσεις στη Συρία.
Δεν έχει υπάρξει επαληθεύσιμη ανάληψη της ευθύνης για τις επιθέσεις μέχρι στιγμής· ωστόσο υποστηρικτές του Ισλαμικού Κράτους (ΙΚ) άφησαν να εννοηθεί σε αναρτήσεις τους στο Twitter ότι αυτό τις εξαπέλυσε. «Το χαλιφάτο χτύπησε τον οίκο του σταυρού», αναφέρει ένα από τα μηνύματα που αναρτήθηκαν.

Τα πρώτα βίντεο των Γάλλων πολιτών

Σοκ προκαλούν οι εικόνες στους δρόμους του Παρισιού, ελάχιστα λεπτά μετά τις βομβιστικές επιθέσεις.



Attentats du 13 novembre à Paris : Retour sur... από lemondefr

Λίγα λεπτά μετά τα μεσάνυχτα, στους δρόμους του Παρισιού άναψαν μηνύματα του Δήμου που έγραφαν:

«Επιθέσεις στο Παρίσι. Σας παρακαλούμε να μείνετε στο σπίτι σας, αναμένοντας οδηγίες από τις αρχές».




ΠΗΓΗ