ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

Εσύ φταις και Δεν σε λυπάμαι δεν σε συμπονώ όταν εσύ θες νεκρό εμένα πρόσεχε μην σε σκοτώσω εγώ πρώτος...

Δεν θα πω πολλά για να μην σας κουράσω, μάλλον ξεχάσατε τη θα πει ζωή, μάλλον ξεχάσατε τη να διεκδικήσετε από την ζωή, σας... έχουν επιτάξει τα ΜΜΕ οι αναλυτές οι πολιτικοί όλοι αυτοί οι γνωστικοί, εγώ δεν σπούδασα βαριόμουνα να διαβάσω.
Αλλά αν και μόνο με απολυτήριο λυκείου μπορώ να καταλάβω ποιος μου λέει ψέματα, δεν χρειάζεται γράμματα για να το καταλάβεις, όταν σήμερα σου λέω κάτι και την άλλη μέρα κάνω το αντίθετο δεν είμαι ψυχικά καλά η είσαι εσύ τόσο χαζός που δεν μου λες τίποτα.

Ποιον να ψηφίσω, να ψηφίσω τον ψεύτη, τον δωσίλογο, έναν άνθρωπο που δεν έχει δουλέψει ποτέ στην ζωή του; Έναν άνθρωπο που πάντα είχε λεφτά, μα πως θα με καταλάβει εμένα πως;
Πως να εκπροσωπήσει αυτός ο άνθρωπος εμένα μέσα στην βουλή, πως θα καταλάβει τον πόνο μου την ανάγκη μου.
Άλλα δεν φταίει αυτός, όσο του δίνεις τόσο θα σου παίρνει.

Απορώ πως γίνετε να ξεχνάμε τόσο γρήγορα, γίνανε τόσες πολλά αυτοκτονίες, λιποθυμιές παιδιών από ασιτία, άνθρωποι απελπισμένοι γυρνάνε στους δρόμους ψάχνουν να βρούνε να φάνε για να επιβιώσουν.

Και εσύ Έλληνα σήμερα υπόγραψες την καταδίκη σου μαζί με μια Ευρώπη που πέφτει,
όπως είπε και ο Niggel Farage πρόσφατα, η Ευρώπη είναι ο τιτανικός και μόλις χτυπήσαμε το παγόβουνο και βουλιαζουμε, αν αύριο ακούσεις για ένα νεαρό που αυτοκτόνησε έφυγε μετανάστης σας ξέγραψε όλους πίσω στην πατρίδα.

Εσύ φταις και οι όμοιοί σου με σκότωσες με έδιωξες με το ίδιο σου το χέρι και έχει κρύο αίμα πάνω του, δεν σε λυπάμαι δεν σε συμπονώ όταν εσύ θες νεκρό εμένα πρόσεχε μην σε σκοτώσω εγώ πρώτος...
Αναγνώστης                                                                                                                                              ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: