ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ

ΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ
Κ.υπουργε ειμαι η 12χρονη Μαρια
φετος ειμαι μαθητρια της Α' γυμνασιου
θελω να διδαχθω την δικη σας παιδεία οταν ηταν ΕΛΛΗΝΑΣ
υπουργός στο δικο σας ποστο .

Θελω την ιστορια του τοπου μου !

Θελω να μου διδακσουν οι δασκαλοι μου οπως διδαχθηκατε κι εσεις
για τις επαναστασεις,για τις νικες και τον ηρωισμο του ελληνικου εθνους
των προγονων μου ....

Θελω την γεωγραφια μου και τον χαρτη της Ελλαδος μου οριοθετημένο...

Θελω να διδαχθω την φιλοσοφια, την ρητορια ,την μυθολογια των Αρχαιων Ελληνων.

Γιατι Κ.υπουργε με θελετε αγραμματη;

Γιατι Κ.υπουργε ενω εσεις διδαχθηκατε στο σχολειο σας αλλλα πραγματα εμας μας τα αλλάζετε λογω της παγκοσμιοποίησης και της νεας ταξης πραγμάτων που εσεις επιλέξατε;

Ποιον ρωτησατε Κ.υπουργε; μονο τον εαυτο ασς;

Εμενα οχι;

Απο που πηρατε αυτο το δικαιωμα;

ΔΕΝ με νοιαζει Κ.υπουργε το χρεος που εσεις σκοπίμως δημιουργήσατε
για δικούς σας σημφεροντολογικους λογους.........

Εμενα με σεφτηκατε ; Υπολογισατε οτι εγω με την γεννηση μου και ολα τα παιδακια
χρωσταμε στο κρατος 30.000 ευρο;

Θελω το σχολειο μου !!!
με τις καλυτερες προδιαγραφες και τους δασκαλους μου χαρούμενους στην ταξη και οχι προβληματισμένους απο τις τεραστιες περικοπες μισθων που τους κανετε..

Το δικο σας χρεος δεν θα το πληρωσουν οι δικοι μου δασκαλοι ουτε εγω
να το πληρωσετε εσεις και οι 300 εκλεγέντες της βουλης .

Τα c.d και τις φωτοτυπιες να τα δωσετε στο δικο σας παιδι .......


ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΜΟΥ !!

Υ/Γ ευχαριστω την γιαγιαμου για την φιλοξενια στην ιστοσελιδατης


Με εκτιμηση κ. υπουργε της διαφθορας
και τις ΔΕΚΑΡΑΣ.                                                                                                                                ΠΗΓΗ:pnews-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: