Ειδικοτερα κατά το σχεδιασμό φρόντισε:
να είναι πολύ ακριβή η κατασκευή για να ελέγξει τον ανταγωνισμό
να διατηρήσει πολύ υψηλό το επίπεδο της τιμής των διοδίων για να μην πληγεί το υφιστάμενο ληστρικό καθεστώς εσόδων – διοδίων που διέπει την Αττική Οδό
να είναι το νέο έργο απόλυτα εξαρτημένο από την υφιστάμενη Αττική Οδό
να καθυστερήσει το έργο προκειμένου να μπορεί να συνεχιστει η αισχροκερδια
Ποια είναι η ευθύνη του κ. Σουφλιά και του εθνικού εργολάβου σ’ αυτή τη μεθόδευση?
Ποια είναι η θέση της νέας ηγεσίας του κ. Ρέππα και του τεχνογνώστη κ. Λαμπρόπουλου?
Αξίζει κάποιος να ασχοληθεί να διερευνησει τον τρόπο που ο εθνικός εργολάβος ασελγει στο δημόσιο και στους πολίτες δια μεσου της γνωστης ……….οδου!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ (Πραγματικός, όχι μαϊμού σαν κάτι άλλους…)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου