Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΦΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ...

Πήραν την αντινομάρχη με ....αξιοκρατία και την έκαναν γ.γ


Πολύ αξιοκρατία πέφτει στην κυβέρνηση. Με το που παραιτήθηκε ο γ.γ του υπουργείου κοινωνικών ασφαλίσεων την θέση του πήρε η αντινομάρχης Αθηνά Δρέττα. Θα μας απαντήσει ο κύριος Παμπούκης αν την πήρε με...


αξιοκρατικά κριτήρια; Έδωσαν βιογραφικά και πάλι ή πήραν από αυτά που είχαν στο...αρχείο τους; Και πως τους κάθισε πάλι μια αντινομάρχης η Δρέτα; Ρε δεν αφήνεται το δούλεμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου