ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ: ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2012 ΣΥΝΝΕΝΟΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

Γιάννης Πρετεντέρης στο iefimerida.gr: Το Mega και το δελτίο δέχθηκαν έναν ανελέητο πόλεμο με πολιτικά, δημοσιογραφικά και οικονομικά κίνητρα
Θα συνεχίσετε να μην καλείτε εκπροσώπους της Χρυσής Αυγής;
Είναι αλήθεια οτι δεν έχω καλέσει τον Μιχαλολιάκο ή άλλον από τη Χρυσή Αυγή. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι σωστό. Όταν ξεκίνησε η Χρυσή Αυγή πριν τις εκλογές του 2012 συνεννοηθήκαμε να μην τους καλούμε, να μην τους δώσουμε τον λόγο. Τώρα δεν είμαι βέβαιος ότι είναι σωστό να μιλάμε για τη Χρυσή Αυγή χωρίς τη Χρυσή Αυγή. Προβληματίζομαι πάνω σε αυτό. Δεν είμαι βέβαιος ότι η δημοσιογραφία χωράει δημοκρατικές και μη δημοκρατικές επιλογές. Δεν κάνουμε άσκηση ιδεολογικής ορθότητας με τη δημοσιογραφία . Η δημοσιογραφία πρέπει να λειτουργεί απερίσπαστη. Δεν είναι εύκολο βέβαια κι εγώ παρασύρομαι πολλές φορές. Όσο κι αν μου είναι απεχθές ή αποκρουστικό, αναρωτιέμαι μήπως αυτή τη στιγμή αντικειμενικά έχει ενδιαφέρον μια συνέντευξη με τον Μιχαλολιάκο. Πριν κοιμηθώ το βράδυ το σκέφτομαι καμιά φορά. Αν πρέπει.... Αυτή είναι μια ισχυρή συζήτηση που γίνεται σε όλο τον κόσμο. Πρόσφατα στην Αγγλία μιλούσα με συναδέλφους που μου έλεγαν ότι έχουν τεράστιο θέμα για το πώς καλύπτουν του τσιχαντιστές, αν πρέπει να τους δώσουν τον λόγο. Το επεξεργάζομαι μέσα μου και βέβαια θα το συζητήσω με το κανάλι.
ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: