ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

«Ορκίζομαι ίνα αμύνω την πατρίδα και μόνος και μετά πάντων και ιερά τα πάτρια τιμήσω»





Δε θα ντροπιάσω την Πατρίδα και το Έθνος μου, ούτε θα εγκαταλείψω τον συμμαχητή  μου όπου κι αν με τάξει η μοίρα να πολεμήσω και εναντίον κάθε εχθρού ή φίλον εχθρού της Χώρας μου.


Θα υπερασπίζω το Έθνος, και μόνος και με πολλούς, και την πατρίδα δε θα επιτρέψω να παραδώσουν μικρότερη, και γονατισμένη.

Δε θα υπακούω σε κανέναν νόμο της κατοχικής κυβερνήσεως και θα δρώ με γνώμονα την ανατροπή των γραικύλων και προσκυνημένων.

Θα  πολεμήσω τους προδότες,τα αφεντικά τους και κάθε φιλικώς προσκείμενον προς αυτούς,είτε μόνος είτε με όλους.

Τις ιερές παρακαταθήκες των πατέρων μου θα τιμήσω.


Θα μάχομαι όσο ζω, και δε θα προτιμήσω τη ζωή από την ελευθερία, και δε θα εγκαταλείψω τον συναγωνιστή μου, ούτε ζωντανό ούτε νεκρό, και δε θα φύγω αν δε με οδηγήσει η Τιμή του Έθνους μου και το καθήκον μου προς αυτό, και θα εκτελέσω ό,τι επιτάσσει η Εθνική μου συνείδηση.

 Και τον Ελληνικό Λαό θα τιμήσω στο πεδίο της μάχης και δε θα επιτρέψω σε κανέναν πλεον να τον εξευτελίζει και να τον γονατίζει.

 Και, αφού νικήσω πολεμώντας τους προδότες του Έθνους,  θα επιβάλλω με όποιον τρόπο μπορώ,το νόμο των Ελλήνων,δηλ. το νόμο της Τιμής και της περηφάνειας , όπως εδιδάχθην από τους προγόνους μου.

Οσους αγωνίστηκαν μαζί μου, θα τους τιμήσω μέχρι το θάνατο μου,που ειθε να ειναι ηρωικός και στο πεδίο της μάχης. 

Και αν τηρώ και εφαρμόζω όσα είναι γραμμένα στον όρκο, η χώρα μου ας αναστηθεί και πάλι.

 Και η χώρα μου ας πάρει πάλι τη θέση που της αρμόζει στην αιωνιότητα. 


Και ας παραμείνει αμιγώς Ελληνική διώχνοντας κάθε μιαρό στοιχείο που έχει εισβάλλει σε αυτήν, και τη μολύνει.

Και οι Ελληνίδες ας γεννάνε παιδιά που να μοιάζουν στους προγόνους τους, αλλιώς, ας μη γεννησουν ποτέ· 

 Τέλος , αν παραβώ τον όρκο μου,ο θάνατός μου ας είναι η  τιμωρία του αμαρτήματός μου αυτού, για να μη μολύνω άλλο τους συναγωνιστές μου με την παρουσία μου.

Εμπρός ώ της ευάνδρου ΕΛΛΑΔΟΣ ,τέκνα πατέρων πολιτών,

διά της αριστεράς χειρός την ασπίδαν προβάλετε,
διά δέ της δεξιάς με τόλμη το δόρυ υψώσατε μη φειδόμενοι τις ζωές,
γιατί αυτό, δεν είναι πατροπαράδοτον στην ΕΛΛΑΔΑ!


ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΦΩΤΙΑ!

ΔΕ ΓΟΝΑΤΙΖΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΑΜΕ,ΔΕΝ ΥΠΟΤΑΣΣΟΜΕΘΑ!



Λακεδαίμων Αππελαίος

Δεν υπάρχουν σχόλια: