ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Διόδια, Κοινόχρηστα και Δημοκρατία



Τέτοιες μέρες, τέτοια λόγια…  Θα ήθελα να εξηγήσω γιατί με τον τρόπο μου στηρίζω όσους οργανωμένα ή ανοργάνωτα αρνούνται να πληρώσουν διόδια.
Έχει να κάνει με την Δημοκρατία που δεν έχουμε στην Ελλάδα.  Για μένα Δημοκρατία σημαίνει, κάπως, να έχω άποψη για τους φόρους και εν γένει αυτά που πληρώνω για «δημόσια» ή «κοινόχρηστα» πράγματα.
Τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας είναι κλασσικό παράδειγμα «δημοκρατίας»:  Υπάρχει κανονισμός, τον αποδέχεσαι, και υπάρχουν και διαδικασίες.  Αν ο διαχειριστής αποφασίσει να φυτέψει το μπαλκόνι του με κοινόχρηστα λεφτά, έχω πρόβλημα. Αν πάρει μίζα για το πετρέλαιο, έχω πρόβλημα.  Αν αυξήσει το ποσό των κοινοχρήστων γιατί γέννησε η γυναίκα του ή πέθανε η γάτα του, επίσης.
Είμαι υπέρ του να πληρώνω για πράγματα που αγοράζω ή χρησιμοποιώ.  Είμαι κατά του να με χρεώνουν στο εστιατόριο, για πράγματα που δεν παρήγγειλα, και δεν μου είπαν, όταν μπήκα.
Θέλετε δρόμο ή «δρόμο»; Ρωτήστε την άποψη των κατοίκων, είτε μέσω δημοτικών συμβουλίων, ή εάν είναι «εθνικής σημασίας» με δημοψήφισμα.  Θέλετε ΑΠΕ;  Ενημερώστε, πείτε και πόσο κάνει, και ρωτήστε, και αφήστε τον κόσμο να πει «ναι» ή «όχι».  Θέλετε πυρηνικό;  Ρωτήστε.  Τα ΜΜΕ και το διαδίκτυο υπάρχουν για προπαγάνδα, δόξα τω θεώ, ξέρω πότε με δουλεύουν και εν πάσει περιπτώσει, ας προσέξω τι θα ψηφίσω.   Προπαγάνδα για λήψη απόφασης, όχι για στήριξη ειλημμένη απόφασης.
Δημοκρατία είναι και η συμμετοχή στην απόφαση της τσέπης.  «Δημοκρατία» όπου δεν έχω άποψη για το ποιος μπαίνει στην τσέπη μου, δεν είναι Δημοκρατία, είναι κλοπή.  Εάν  η Κυβέρνηση και η Υποψήφια Κυβέρνηση έλεγαν στον κόσμο την αλήθεια, πριν Οκτώβριο του 2009, θα ήμουν λάβρος υποστηρικτής των δύσκολων μέτρων μετά τον Οκτώβριο του 2009, όποιος κι αν έβγαινε, γιατί αγαπώ τον τόπο μου.
Εάν η Κυβέρνηση μου έλεγε, «η αυξάνω τα διόδια ή φαλιρίζω», θα έλεγα «ρωτήστε τους χρήστες».  Εάν η Κυβέρνηση έλεγε στον κόσμο «θέλω Πράσινη Ανάπτυξη και σημαίνει αυτό και αυτό», μ’ αρέσει δεν μ’ αρέσει θα ακολουθούσα, αν ο κόσμος το είχε αποδεχτεί.
Το αποτέλεσμα του Πολιτειακά θεσμοθετημένου κατά συρροή ψέματος, όταν συνοδεύεται από φοροεπιδρομές είναι, πρέπει να είναι, θα είναι, η αντίδραση.  Αντιδρώ, και παροτρύνω όποιον μπορεί και έχει όρεξη να κάνει το ίδιο.  Πείτε μου την αλήθεια, και θα αποφασίσω.  Όλοι θέλουμε το καλό των παιδιών μας, εδώ ζούμε, δεν ψάχνουμε για αποδιοπομπαίους τράγους και αντιπερισπασμούς. Λίγη αλήθεια και λίγη συμμετοχή στην απόφαση περί αφαίμαξης.
Η συμμετοχή στην απόφαση για αφαίμαξη, είναι bottom-up Δημοκρατία.  Το Πολιτειακό και η ανάγκη για Σύνταγμα είναι top-down.   Δεν έχουμε ούτε bottom-up, ούτε top-down, και δεν θα έχουμε καλά ξεμπερδέματα.
archaeopteryx                                                                                                                                         ΠΗΓΗ:www.antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: