ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΠΩΣ ΑΠΟΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΚΟΛΟΥΘΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ

Το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου και το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου (από την ημερομηνία ανάρτησης) με βάση τον νόμο 2623/1998, έχουμε στην διάθεσή μας 15 ημέρες προκειμένου να καταθέσουμε ενστάσεις κατά της (παράνομης και αντισυνταγματικής) εγγραφής αλλοδαπού στους εκλογικούς καταλόγους .Με τον τρόπο αυτόν ο νόμος δίνει το δικαίωμα στον κάθε εκλογέα, έλληνα πολίτη (δημότη) να υποβάλλει ένσταση (στα πλαίσια του Δήμου του) για την παράνομη καταχώρηση στους εκλογικούς καταλόγους αλλοδαπών. Προσοχή ! η ένσταση πρέπει να υποβληθεί εμπρόθεσμα, προκειμένου να μην απορριφθεί ως απαράδεκτη.

Μεταβαίνουμε στο Δημοτικό κατάστημα όπου τοιχοκολλούνται οι ειδικοί εκλογικοί κατάλογοι των αλλοδαπών, προκειμένου να προσβάλλουμε την εγγραφή τους, ώστε να μην έχουν το δικαίωμα να ψηφίσουν στις εκλογές. Η πρωτοκόλληση της ένστασης θα γίνει στον Δήμο ο οποίος έχει την υποχρέωση να την μεταβιβάσει στο αρμόδιο καθ ύλην και κατά τόπο Πολυμελές Πρωτοδικείο προκειμένου να εκδικαστεί με την διαδικασία της εκουσίας δικαιοδοσίας.Πρωτοκολλήστε στον Δήμο την ένσταση, προκειμένου να αποτρέψετε την δυνατότητα ψήφου των αλλοδαπών και την συνακολουθη αλλοίωση του εκλογικού αποτελέσματος.

Η ψήφος των αλλοδαπών(όπως και η απόδοση ιθαγένειας ) κρίνεται παράνομη και αντισυνταγματικη, ως παραβιάζουσα τα άρθρα 63 ΠΚ, 28 παρ1 του Συντάγματος, 52 Σ, αρθρ.1,2 Σ. (δείτε την μήνυση -έγκληση και την άιτηση ακύρωσης που κατεθεσε ο αξιότιμος δικηγόρος Ιωάννης Ανδριόπουλος και την νομική επένδυσή της η οποία νομική επένδυση σαφώς και μπορεί να αποτελέσει περιεχόμενο της ένστασης που έχουμε ΧΡΕΟΣ ως Ελληνες πολίτες που αγαπάμε αυτό τον τόπο και θέλουμε ένα καλύτερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας, να καταβάλλουμε.)


Προς διευκόλυνση παραθέτω την ένσταση που καταθέτω εγώ:



Ε Ν Σ Τ Α Σ Η

(άρθρο 1 ν. 2623/1998, άρθρ. 17 π.δ.351/2003,π.δ.96/2007,άρθρο 19 ν.3838/2010)



της/του......(ονοματεπώνυμο).....(διεύθυνση)....(πατρώνυμο)



Π Ρ Ο Σ Τ Ο Ν κ.Δ Η Μ Α Ρ Χ Ο.....(πόλη)

Προς διαβίβασή της στο καθ ύλην και κατά τόπο αρμόδιο για την εκδίκασή της

Πολυμελές Πρωτοδικειο...(πόλη), προκειμένου να κριθεί κατά την διαδικασία της εκουσίας δικαιοδοσίας.



Κ Α Τ Α



Της εγγραφής στην ...σελίδα του εκλογικού καταλόγου ν.3833/2010, με ημερομηνία ... και η οποία αναρτήθηκε στις ...., στο Δημοτικό κατάστημα του....(παράθεση των στοιχείων που αναγράφονται στον κατάλογο, γράφουμε όλα τα στοιχεία που αναφερει:όνομα, επώνυμο, αριθμ. εγγραφής κλπ.)



Ως έχων/έχουσα έννομο συμφέρον ως Δημότης ....(οικογενειακή μερίδα δημοτολογίου) και εκλογέας, Ελληνας/ίδα πολίτης με πλήρη πολιτικά δικαιώματα.



Α Ι Τ Ο Υ Μ Α Ι

την διαγραφή του ανωτέρω αλλοδαπού από τον εκλογικό κατάλογο των Δημοτικών εκλογών.Ο νόμος 3338/2010 (ΦΕΚ Α' 49) "Σύγχρονες διατάξεις για την Ελληνική ιθαγένεια και την πολιτική συμμετοχή ομογενών και νομίμως διαμενόντων μεταναστών και άλλες ρυθμίσεις , η εκτελεστική του εγκύκλιος 6 αριθμ. πρωτ.24592/07.05.2010 "Ασκηση του δικαιώματος του εκλέγειν και εκλέγεσθαι από τους ομογενείς και τους νομίμως διαμένοντες υπηκόους τρίτων χωρών για την ανάδειξη των αιρετών οργάνων της πρωτοβάθμιας τοπικής αυτοδιοίκησης και κάθε άλλη συναφής διοικητική πράξη, βάσει των οποίων ενεγράφη ο ανωτέρω αλλοδαπός στον εκλογικό κατάλογο των Δημοτικών εκλογών είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ και ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ και ως εκ τούτου παράνομη και αντισυνταγματική και η εγγραφή του, για τους κάτωθι διεξοδικά αναλυόμενους νομικούς ισχυρισμούς:



ΝΟΜΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ:

α) Ως παραβιάζουσες το άρθρο 63 ΠΚ.

Ειδικότερα, κατ άρθρο 63 ΠΚ, όπου απαριθμούνται τα αποτελέσματα αποστέρησης των πολιτικών δικαιωμάτων ως παρεπόμενης ποινής, που ειδικότερα είναι η οριστική απώλεια των αιρετών, δημοσίων ή κοινοτικών αξιωμάτων(του πολίτη, ουδενός άλλου μη φέροντα την ιδιότητα αυτη), τις δημόσιες ή κοινοτικές θέσεις που κατείχε (ο πολίτης), το δικαίωμα του να ψηφίζει και να εκλέγεται στις πολιτικές, δημοτικές ή κοινοτικές εκλογές (μόνον ο πολίτης), συνάγεται πως τα ανωτέρω απαριθμιζόμενα, αποτελούν δικαιώματα και ιδιότητες που απονέμονται μόνον και αποκλειστικά στον πολίτη και όχι σε οποιονδήποτε τρίτο μη φέροντα την ιδιότητα αυτή, συνεπώς ο νόμος δεν επιφύλαξε τα δικαιώματα αυτά για τον αλλοδαπό.

Με το άρθρο 17 ν.3838/2010 αλλοδαποί εκλογείς, κατά παράβαση του ενιαίου των πολιτικών διακαιωμάτων του ποινικού κώδικος, εξασφαλίζουν παράνομα το διακαίωμα του εκλέγεσθαι ως δημοτικοί, διαμερισματικοί και τοπικοί σύμβουλοι, αφού ψηφίζουν σε δημοτικές ή κοινοτικές εκλογές, χωρίς να εχουν το δικαίωμα σε πολιτικές (Βουλευτικές ή Ευρωεκλογές) και εκλέγονται σε δημοτικά ή κοινοτικά αξιώματα, ψωρίς όμως να είναι πολίτες για να έχουν πρόσβαση σε άσκηση δημόσιας εξουσίας.

β) Ως παραβιάζουσες τα άρθρα 1 παρ. 2, 28 παρ1. και 52 Συντάγματος.

Παραβίαση άρθρων 1 παρ. 2 Σ και αρθρο 52Σ. Κατ άρθρο 1 του Συντάγματος θεμέλιο του πολιτεύματος είναι η λαική κυριαρχία , και κατ άρθρο 52 η ελεύθερη και ανόθευτη εκδήλωση της λαϊκής θέλησης, ως έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας, τελέι υπό την εγγύηση όλων των λειτουργιών της πολιτείας, που έχουν υποχρέωση να την διασφαλίζουν σε κάθε περίπτωση. Από τον συνδιασμό των άρθρων αυτών προκύπτει πως η λαϊκή κυριαρχία (η οποία"παρίσταται ως μια, αδιαίρετη,αναπαλλοτρίωτη και απαράγραπτη" σελ. 118, 119, Κώστας Μαυριάς, Συνταγματικό Δίκαιο εκδ.2004) και η λαϊκή θέληση -που όλοι οι λειτουργοί της πολιτείας έχουν υποχρέωση να εγγυώνται- που εκφράζονται μέσα από τον θεσμό των εκλογών, κλονίζονται και διασαλεύονται από την στιγμή που μόνο μια κατηγορία για την εγγραφή στους ειδικούς εκλογικούς καταλόγους (ιδιότητα του επί μακρόν διαμένοντος, αριθμ. 14 παρ.3, περιπτ. γ') ν.3338/2010 και σελιδα 4 της Εγκυκλίου 6) καλύπτεται από 642.905 αλλοδαπούς ήτοι πάνω από το 6% του εκλογικού σώματος (άρθρο ΕΚΛΟΓΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΑΠΟ 643.000 ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ του Γεωργίου Φράγκου, εφημερίδα ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ, 4.02.2010 με επίσημα στοιχεία Υπουργείου Εσωτερικών).

Οι γενικά παραδεδεγμένοι κανόνες του διεθνούς δικαίου καθώς και οι διεθνείς συμβάσεις από την επικύρωσή με νόμο και την θέση τους σε ισχύ σύμφωνα με τους όρους κάθε μιας, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος του ελληνικού εσωτερικού δικείου και υπερισχύουν από κάθε άλλη αντίθετη διάταξη νόμου.Η εφαρμογή των κανόνων του διεθνούς δικαίου και των διεθνών συμβάσεων στους αλλοδαπούς τελεί πάντοτε υπο τον όρο της αμοιβαιότητας.

Σημειώνεται όσον αφορά την παραβίαση του άρθρου 28 παρ1 του Συντάγματος ότι το Ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο κατοχυρώνει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, μόνο για τους υπηκόους χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης και όχι τρίτων χωρών, όπως προβλέπει ο παράνομος και αντισυνταγματικός νόμος και οι εκτελεστικές του πράξεις.Το Ευρωπαικό κοινοτικό δίκαιο είναι σε εναρμόνιση με το Ελληνικό Σύνταγμα, διότι τηρεί τον όρο της αμοιβαιότητας εκλέγειν και εκλέγεσθαι των υπηκόων χωρών ΕΕ στην Ελλάδα με το αντίστοιχο δικαίωμα των Ελλήνων στις 26 χώρες της ΕΕ, πράγμα που δεν διασφαλίζει ο εν λόγω νόμος 3838/2010 και οι εκτελεστικές του πράξεις, διότι δεν έχουν υπογραφεί αντίστοιχα διεθνείς συμβάσεις με τρίτες χώρες πλην ΕΕ για την απονομή εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε Ελληνες πολίτες.

γ) Ο νόμος 3338/2010 δεν είναι ειδικός σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ.4 του Συντάγματος ούτε εμπίπτει στα ανθρώπινα δικαιώματα σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.2

Μόνο Έλληνες πολίτες είναι δεκτοί σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες, εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους(άρθρο 4 παρ.4).Κατά την κρατούσα άποψη δημόσια λειτουργία υφίσταται σε κάθε θέση που συνεπάγεται συμμετοχή στην άσκηση δημόσιας εξουσίας(σελ.157 επ.με περαιτέρω παραπομπές, Χρυσόγονος Κ.Ατομικά και Κοινωνικά δικαιώματα, δευτερη έκδοση, Αθήνα 2002) Οι ΟΤΑ είναι φορείς δημόσιας εξουσίας και ως εκ τούτου τα δικαιώματα εκλέγειν και εκλέγεσθαι σε αυτούς επιφυλάσσονται μόνο σε Ελληνες πολίτες.

Η επίκουρη καθηγήτρια Συγκριτικού Δημόσιου Δικαίου στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Νέδα Κανελλοπούλου παρατηρεί σε άρθρο της πως τίθεται ζήτημα συνταγματικότητας, που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ,στις 24.1.2010:

"Δημόσια λειτουργία ενυπάρχει σε κάθε θέση που συνεπάγεται συμμετοχή στην άσκηση δημόσιας εξουσίας.Οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης α βαθμού ασκούν δημόσια εξουσία.Ετσι, τα δικαιώματα του εκλέγειν και του εκλέγεσθαι στην πρωτοβάθμια τοπική αυτοδιοίκηση αποτελούν αναμφισβήτα συμμετοχή στην άσκηση δημόσιας λειτουργίας.Επιφυλάσσονται επομένως από το Σύνταγμα μόνο στους Έλληνες πολίτες.Αυτό ισχύει όχι μόνο για το δικαίωμα του εκλέγεσθαι, αλλά και για το δικαίωμα του εκλέγειν, που έχει αναμφισβήτητα θεσμική λειτουργικά διάσταση".

Επίσης σύμφωνα με τον καθηγητή νομικής Ανδρέα Δημητρόπουλο: "κατ' άρθρο 4 παρ.4 μόνο Ελληνες πολίτες είναι δεκτοί, σε όλες τις δημόσιες λειτουργίες , εκτός από τις εξαιρέσεις που εισάγονται με ειδικούς νόμους". Τα πολιτικά δικαιώματα, αλλά και πολλά από τα ατομικά δικαιώματα κατοχυρώνονται ΜΟΝΟΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ".(Ανδρέας Δημητρόπουλος "οργάνωση και λειτουργία του κράτους "-παραδόσεις συνταγματικού δικαίου, τόμος Β, έκδοση Θ', Αθήνα 2001, σελ 326)

Σε άλλο σημείο του συγγράμματος αυτού όπου αναλύεται διεξοδικά το εκλογικό δικαίωμα και ειδικότερα στην σελίδα 426 παρ.1 αναφέρεται επί λέξει : "ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ"(Ανδρεάς Δημητρόπουλος "οργάνωση και λειτουργία του κράτους"-παραδόσεις συνταγματικού δικαίου, τόμος Β, έκδοση Θ', Αθήνα 2001)., αμη παρέχων έτσι το δικαίωμα στον κοινό νομοθέτη να προσδόσει εκλογικά δικαιώματα στους αλλοδαπούς και επιφυλάσσοντας μονο για τους Ελληνες πολίτες.

Ο νόμος 3338/2010, στον οποίο εδράζει το περιεχόμενο της εγκυκλίου 6 δεν ειναι ειδικός, διότι αφενός καθιερώνει γενικές και ευρείες εξαιρέσεις(εκατοντάδες χιλιάδες αλλοδαπών εκλογέων) και όχι συγκεκριμένες.Η εξαίρεση δεν πρέπει να αναφέρεται ούτε σε γενική, ούτε σε ειδική κατηγορία προσώπων καταλύοντας κατ αυτόν τον τρόπο, όπως η εν προκειμένω εγκύκλιος την λαϊκή κυριαρχία(άρθρο 1 παρ. 2 Συντάγματος).

Η κυρία Κανελλοπούλου παρατηρεί σχετικά (από το παραπάνω άρθρο)"για να είναι "ειδικός" ο νόμος πρέπει η κατηγορία των προσώπων στα οποία αναφέρεται η εξαίρεση να μην είναι ούτε γενική, ούτε ευρεία.Πληρεί την προύπόθεση αυτή το νομοσχέδιο;Ασφαλώς όχι.

Το ελληνικό Σύνταγμα στο άρθρο 5 παρ 2 προστατεύει τα ατομικά δικαιώματα των αλλοδαπών σε συμφωνία με την Ευρωπαική Σύμβαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων(ΕΣΔΑ).

Ολοι όσοι βρίσκονται στην ελληνική επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία, της ζωής, της τιμής, της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών και πολιτικών πεποιθήσεων(άρθρο5 παρ2 Σ)

Σε αυτά τα δικαιώματα όμως δεν υπάγονται τα δικαιώματα πολιτικής συμμετοχής, όπως το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι, η άσκηση των οποίων κατοχυρώνεται στου ελληνες πολίτες-κατά την κρατούσα άποψη-(σελ 393 επ.με περαιτέρω παραπομπές,Κ.Μαυριάς, "Συνταγματικό Δίκαιο", 2η έκδοση 2002).

δ)παραβίαση του άρθρου 29 του Συντάγματος:

κατά το άρθρο αυτό"Έλληνες πολίτες πολίτες που έχουν το εκλογικό διακίωμα μπορούν ελέυθερα να ιδρύουν και να συμμετεχουν σε πολιτικά κόμματα, που η οργάνωση και η δράση τους οφείλει να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος"

Είναι δεδομένο οτι χωρίς αυτό το δικαίωμα που απολαμβάνουν μόνο Ελληνες πολίτες κατά την ρητή συνταγματική διατύπωση του άρθρου, δεν νοείται και οποιαδήποτε συμμετοχή σε εκλογές πρωτοβάθμιας αυτοδιοίκησης.(σελ. 338, ανωτερω βιβλιογραφίας).

Ο καθηγητής Δημήτρης Τσάτσος στο Συνταγματικό του δίκαιο κρίνει ως αντισυνταγματικη την απόδοση διακαιώματος ψήφου των μεταναστών στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης.Αναφέρει επί λέξει στο σχετικό απόσπασμα:"...εμείς πιστεύουμε πως το Σύνταγμα και αυτό το δικαίωμα(εννοεί της ψήφου) το επιφύλαξε μόνο στους Έλληνες πολίτες" "αυτό προκύπτει και από το άρθρο 29 παρ. 1 του Συντάγματος(δικαίωμα ίδρυσης και συμμετοχής σε πολιτικά κόμματα) που ρητά ισχύει μόνο για τους ελληνες πολίτες" "διότι συμμετοχή στις δημοτικές εκλογές έξω από την αντιπαράθεση των πολιτικών κομμάτων μόνο θεωρητικά είναι νοητή στην Ελλάδα και μόνο στη βάση της παραγνώρισης της πολιτικής πραγματικότητας".." η αναγνώριση τέτοιων δικαιωμάτων στους αλλοδαπούς προυποθέτει συνταγματική μεταβολή. Τλεικά η συνταγματική μεταβολή, που θα ήταν αναγκαία για την αναγνώριση ενος τέτοιου δικαιώματος στους αλλοδαπούς, δεν συντελέστηκε.Η σχετική συζήτηση έκανε, όμως, πολύ ορατή την σχέση του ρόλου που το Σύνταγμα ανγνωρίζει στον άνθρωπο που μετέχει στις κοινωνικοπολιτικές διαδικασίες με τον πραγματικό ρόλο που ο άνθρωπος διαδραματίζει στις οικονομικές διαδικασίες ενός κοινωνικού συνόλου"( τόμος Γ', Θεμελιώδη δικαιώματα 1988, σελ 164 , 165).

Στο άρθρο της η κυρία Κανελλοπούλου αναφέρει ότι γεννιούνται προφανή ζητήματα αντισυνταγματικότητας επειδή στην αναθεώρηση του 2008 δεν αναθεωρήθηκε τελικά, αν και προτάθηκε για αναθεώρηση το άρθρο 102 παρ.2. Αλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι στην προηγούμενη αναθεώρηση η ψηφος των μεταναστων στην πρωτοβάθμια αυτοδιοίκηση είχε προταθεί να εισαχθεί με ρητή συνταγματική διάταξη και από τα δύο μεγάλα κόμματα.

Επισυνάπτω προς απόδειξη των παραπανω ισχυρισμών τα άρθρα των εφημερίδων Αδέσμευτος τύπος (....) και Το Βήμα (...).

Α Ι Τ Ο Υ Μ Α Ι: Την διαγραφή του αλλοδαπού(...)από τον εκλογικό κατάλογο των δημοτικών εκλογών.

Την καταδίκη του Δημοσίου στα δικαστικά έξοδα ως υπαιτίου για την εκδίκαση της ενστασης λόγω κατ ουσίαν παράβασης του Συντάγματος και των νόμων.



ΠΟΛΗ-ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

ΥΠΟΓΡΑΦΗ                                                                                                                                          

Δεν υπάρχουν σχόλια: