ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΤΗΣ ΤΣΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΜΠΑΛΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΡΑΠΕ...ΞΥΠΝΑ ..ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΝΤΟΥΒΛΟ

Αναρτήθηκε από http://eglimatikotita.blogspot.com/ στις 1:27 π.μ.
Σε κοιμίζουν με τσόντες και μπάλα και αύριο είσαι με τρύπιο σώβρακο.
Κόψε επιτέλους την μαλακία και ξεκόλλα από την τηλεόραση ρε πρόβατο.
Βγες έξω και φώναξε δυνατά.Είμαι εδώ υπάρχω και εγώ ρε κουφάλες πολιτικοί.

Δεν είμαι αριθμός,ούτε πρόβατο να κάνω ότι μου λέτε.
Να πληρώσει ο καθένας αναλόγως τις ευθύνες του.
Εγώ μια ζωή στην στέρηση ήμουν και ας έχω και πτυχίο και ας υπήρξα και καλύτερος από κάτι άλλους που σκαρφάλωσαν χάρη στις γνωριμίες και τις λαμογιές με πολιτικούς.
Πως έγιναν ξαφνικά άνετοι και κυκλοφορούν με τζιπάρες,,ενώ πριν βρωμάγανε τα χνώτα τους από την πείνα?
Πως όλοι οι πολιτικοί μας ζουν πλουσιοπάροχα με βίλες και εξοχικά που θα ζήλευε και ο Βαρδινογιάννης?

Και εσύ καραγκιοζάκο ψάχνεις να βρεις την νέα τσόντα της Ντούβλη για να την παίξεις μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή σου.
Θα κάνεις και ένα διάλειμμα για να βγάλεις το άχτι σου με το ντέρμπι της Τούμπας ή του Καραϊσκάκη και μετά θα πας για φραπέ να διηθηθείς τι σπουδαίο πράγμα που είναι η τεχνολογία και τα torrents,γιατί κατέβασες τζάμπα την τσόντα της φακλάνας της Ντούβλη,ρε ΝΤΟΥΒΛΟ.  
Αρχιμαλάκα νεοέλληνα..
Από ποιον περιμένεις να σε σώσει αν δεν προσπαθήσεις από μόνος σου.


Από τον Ζουν Ανάμεσα μας                                                                                                                   ΠΗΓΗ:eglimatikotita.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: