ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

ΣΒΗΝΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΑ ΦΩΤΑ

απο τον aldebaran
Δεν συνηθίζω τις μελοδραματικές και γλυκανάλατες αναρτήσεις .
Όμως όταν τα πράγματα αγριεύουν και πάει να μας κυριεύσει ο φόβος και η ανασφάλεια , τότε ψάχνουμε να βρούμε όλοι "άγκυρες" , είτε συναισθηματικές είτε ιδεολογικές . Θεωρώ ότι τότε παίζουν τον καθοριστικό ρόλο τα αγαπημένα πρόσωπα για όποιον έχει τα ευτυχία να περιστοιχίζεται από τέτοια. Οι καιροί που μας έρχονται είναι δύσκολοι . Κρατείστε κοντά σας τα αγαπημένα σας πρόσωπα , πάρτε δύναμη από αυτά και δώστε δύναμη σε αυτά.
Όταν ο κόσμος πάει κατά διαόλου τότε είναι που πρέπει να μετρήσουν οι άνθρωποι.


Αυτό είναι ένα παραδοσιακό τραγούδι με σύγχρονους στίχους που μιλάει για αγαπημένα πρόσωπα σε δύσκολους καιρούς και σε καιρούς απωλείας , τουλάχιστον έτσι θέλω εγώ να το ερμηνεύω .


Το αφιερώνω σε όλα τα αγαπημένα πρόσωπα .
Βαστάτε γερά.

Σβήνουν πάλι τα φώτα
Σαν σκιά φανερώσου
Μέσ' στα δυο μου τα χέρια
Κρύβω το πρόσωπό σου
Σε κοιτώ στον καθρέφτη
Κι είσαι όμορφη - Θε μου
Πόσες μέρες μου λείπεις
Πόσες μέρες πολέμου
Πίσω από το σκοτάδι
Σβήνουν τα βήματά σου
Όσες μπόρες και αν θα'ρθουν
θα 'μαι πάντα κοντά σου
Τις χαρές μου μετράω
Κι όλο λάθος μου βγαίνει
Όσοι απόμειναν φίλοι
Με κοιτούν σαν χαμένοι


(Δημ.Γιαλαμάς - Δυνάμεις του Αιγαίου)                                                                                         ΠΗΓΗ:peripatris.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: