ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ

Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2010

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ 3 ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΛΕΝΑΣ ΚΙΤΣΟΠΟΥΛΟΥ



Πήγαμε και στο κλειστό του ΟΑΚΑ και βρήκαμε 3 μεγάλους μπασκετμπολίστες να μας πουν την γνώμη τους για την δήλωση της Λένας Κιτσοπούλου..(Οι Έλληνες μοιάζουν μεταξύ τους, επειδή ακόμα δεν μάθανε να ανακατεύονται με άλλες φυλές. Είναι ακόμα ρατσιστές και θέλουν να διαιωνιστεί η δική τους φάτσα, ο δικός τους κώλος, κι ας είναι δυο επι δυο, δεν έχει σκεφτεί ποτέ ο Έλληνας πατέρας ''μακάρι την κόρη μου να τη γαμούσε ένας ωραίος μαύρος, να βγεί το εγγονάκι μου ωραίο.'' Όοοχι. Προτιμάει να διαιωνίσει την φάτσα, προτιμάει το εγγονάκι του να γίνει 1,50 μ. στο ύψος, αλλά να του μοιάζει. Στ' αρχίδια του αν το εγγονάκι δεν θα παίξει ποτέ στην ομάδα μπάσκετ του σχολείου, αρκεί να του μοιάζει. Να πάρει και το όνομά του. Δεν πα να τον λένε και Παπάρα. Δεν έχει σημασία. Και το εγγόνι θα λέγεται Παπάρας. Οι Παπάρηδες πρέπει να διαιωνίζονται.) 'Ολη το άρθρο εδώ.. 



Κ.Τσαρτσαρής...Δεν το νομίζω..εμένα οι γονείς μου είναι και οι 2 Έλληνες..και είμαι  2.10.
Πάντως εγώ δεν θα πήγαινα μαζί της..είναι μπάζο..και καπνίζει σαν φουγάρο..




Φ.Αλβέρτης..Εμένα μην με ρωτάς αν θα πήγαινα μαζί της1) είμαι παντρεμένος και 2) είναι σαν ανάποδο γαμώτο η κοπέλα.Πάντως και οι δικοί μου γονείς είναι Έλληνες και έγινα πιστεύω καλός μπασκετμπολίστας..


Μ.Μπατίστ..Πραγματικά όταν είδα την πρώτη φώτο είπα nice bich..i want to f...her hard..Αλλά μετά που μου έδειξες την κανονική της φώτο my friend παραλίγο να κάνω εμετό..
Αν θέλει τώρα γιο μπασκετμπολίστα αυτή η γυναίκα είναι άλλο θέμα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να ονειρεύεται ότι θέλει.
Και ποιός θα το παίξει κορώνα γράμματα να κάνει παιδί μαζί της?Και αν της μοιάσει?Θα ειναι παιδί με ειδικές ανάγκες?
Και σαν πειραχτήρι που είναι μου είπε..Γιατί δεν ρωτάς και τον Σερματίνι?Αυτός ότι κινείται θέλει  να το γαμ...
Πάντως δεν νομίζω να υπάρχει man,black or white που να πάει μαζί της..
Χαχαχαχα

Κατάλαβες my friend...

Δεν νομίζω να υπάρχει man,black or white που να πάει μαζί της..
Εκείνη την ώρα όμως που θα τελείωνε η συνέντευξη των 3 παικτών φώναξε ο Ομπράντοβιτς να πάνε γρήγορα στο παρκέ γιατί άρχιζε η προπόνηση..

Εκεί είδα και τον Διαμαντίδη και άλλον έναν μεγάλο Έλληνα μπασκετμπολίστα τον Β.Σπανούλη..Θεώρησα περιττό να ρωτήσω τα παιδιά γιατί ξέρω ότι έχουν Έλληνες γονείς και είναι καταπληκτικοί στο άθλημα του μπάσκετ.


ΥΓ..
Η συνέντευξη των παικτών είναι φανταστική και δεν υπήρξε ποτέ..Αλλά φαντάζομαι δεν απέχει απο την πραγματικότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια: